• Wanneer de FIFA besluit het vrouwenvoetbal populairder te maken staat niet iedereen meteen te springen. Ze gaan namelijk de teams mengen. Elf mannen en elf vrouwen in één team in plaats van tweeëntwintig man of vrouw. Daarbij zijn niet alleen spelers uit één land maar worden de landen ook nog met elkaar gewisseld en dit allemaal in een extra ingelast toernooi: Het gemengd WK 2013 in Slovenië en Kroatië.

Wat heb ik nodig:
    - Speelsters.
    - Eventuele journalisten, gestoorde fans etc.

Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Eventuele bijnaam:
    Nationaliteit: Let op ze komen vanuit de hele wereld.
    Geboortedatum en leeftijd: Vanaf 19 jaar en niet iedereen is zo jong.
    Karakter: Iedereen heeft slechte kantjes.
    Uiterlijk: Kort en krachtig graag. Het liefste een bekend iemand.
    Positie en rugnummer: Ee spelen met een 3-4-3 opstelling. Er zijn nog maar 2 aanvallers nodig.
    Extra's: Dit kan van alles zijn.
    Eventuele voorkeur voor voetballer: Ik beloof niet dat iedereen een relatie krijgt.
    Titel?
    Waarschuwen?

Het mannelijke deel van het team:
    Florán – Centraal Aanvaller – Argentinië
    Gomez – Vleugelaanvaller – Duitsland
    Ronaldo – Vleugelaanvaller – Portugal
    Kaka – Linkshalf – Brazilië
    Özil – Rechtshalf – Duitsland
    Sneijder – Verdedigende Middenvelder – Nederland
    Messi – Aanvallende Middenvelder – Argentinië
    Piqué – Laatste man – Spanje
    Pepe – Rechts Achter – Portugal
    Lugano – Links Achter – Urugay
    Fernando Muslera - Urugay

Thank ya'll

[ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 12:45 ]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Mijn rol is zo goed als af. :]

Big girls cry when their hearts are breaking

Ik ga nu beginnen!

Tell me about it, stud.

Mijn rol is (eindelijk) af. Ik hoop dat je er wat mee kunt!(:

There is nothing more badass than being yourself

@ Sanne en Stylesbucks: Thank you!

@Goldenblatt, als je hem af hebt geef ik de rollen door met de spelers en posities.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Rol: Speelster
    Naam: Tahirah Hadil Mohammedi
    Eventuele bijnaam: Heeft ze niet echt. Soms noemen ze haar Mo, naar haar achternaam. Maar dat is maar zelden.
    Nationaliteit: Tahirah is geboren in de Verenigde Arabische Emiraten als dochter van een Arabische vader en Irakese moeder. En dan wel in de Emiraat Dubai. De vader van Tahirah is een groot oliemagnaat en heeft dus geld genoeg. Eerder gezegd, geld teveel.
    Geboortedatum en leeftijd: Tahirah is geboren op 12 februari 1985 en is momenteel dus 27 jaar.
    Karakter: Tahirah is een egoïst. Ze denkt heus wel aan anderen, maar uiteindelijk wilt ze altijd het beste voor zichzelf. Tahirah houdt ontzettend veel van luxe en nu ze dit gewend is, wilt ze ook niet meer anders. Tahirah is zo opgevoed. Haar ouders gaven haar altijd alles. Ze is gewend dat ze even een pruilmondje op hoeft te zetten en dan meteen haar zin krijgt. Soms herinnert iemand er even attent op dat ze gewoon even normaal moet doen, maar dan kan Tahirah niet tegen.
    Tahirah is heel erg sociaal. Ze heeft een heel netwerk aan vrienden en is altijd degene die op een ander afstapt. Ze kan dat heel makkelijk. Op de een of andere manier komt ze nooit klunzig of terughoudend over, in tegenstelling tot velen anderen. Tahirah is erg zeker van zichzelf. Ook dit komt door haar opvoeding. Haar ouders hebben Tahirah altijd verteld hoe geweldig ze was.
    Wat je niet van Tahirah zou verwachten, is dat ze nogal preuts is. Ze kan er niet goed mee omgaan als mannen schuine opmerkingen maken ofzo. Dat zijn dan de enige momenten dat Tahirah niet weet wat ze moet zeggen.
    Qua voetbal is Tahirah erg goed, maar soms ietwat lui. Ze denkt altijd dat alles zomaar aan komt vliegen en zet zich dan niet voor de volle 100% in. Dit is jammer, want Tahirah is zeker een talentje. Anderen zeggen dan wel dat Tahirah meer haar best moet doen en dat doet ze dan ook wel. Maar Tahirah doet het liever wat rustig aan.
    Uiterlijk:

Claudia Lynx
    Tahirah is extreem mooi. Bijna te mooi om waar te zijn, zul je zeggen. Er zijn er dan ook velen die denken dat Claudia plastische chirurgie heeft gehad. Zelf beweert Tahirah altijd dat ze nog nooit iets aan zichzelf heeft laten doen, maar ze sluit niet uit het later wel te doen.
    Tahirah heeft mooie, grijze ogen die omlijnt worden door ontzettend lange wimpers en perfect gevormde wenkbrauwen. Haar huid is getint, maar dat valt verder niet heel erg op. Haar haren zijn ravenzwart en vallen van zichzelf ongelofelijk stijl.
    Positie en rugnummer: Tahirah speelt linksachter en dan mag je zelf weten welk rugnummer ze heeft. :]
    Extra's: Je zal het niet meteen zeggen, maar Tahirah is Islamitsch opgevoed en probeert zich wel degelijk te houden aan de regels van de Koran. Zo is Tahirah, met haar 27 jaar, nog steeds maagd en gelooft ze dat ze dat pas mag opgeven als ze de ware ontmoet. Maar ze is niet zo streng dat ze geen bloot mag laten zien of een hoofddoek moet dragen. Daar doet ze dan weer niet aan. Dit komt, doordat Dubai toch wel verwesterd. Het wordt niet voor niets 'het nieuwe Midden-Oosten' genoemd.
    Eventuele voorkeur voor voetballer: Dat mag jij zelf weten :]
    Waarschuwen? Heeeel graag!

Tell me about it, stud.

Boutella schreef:
    @ Sanne en Stylesbucks: Thank you!

@Goldenblatt, als je hem af hebt geef ik de rollen door met de spelers en posities.

Hij is klaar! Sorry dat het eventjes duurde! (:

Tell me about it, stud.

Goldenblatt schreef:
    (...)

Hij is klaar! Sorry dat het eventjes duurde! (:

Maakt niet uit (: Ik maak zo de verdeling bekend!

Boutella schreef:
    (...)

Maakt niet uit (: Ik maak zo de verdeling bekend!

Woehoe ik ben benieuwd. _O_

Als het goed is, heb ik nu mijn rol helemaal afgewerkt (:

Vrouwen
    3 aanvalsters:

Gisela Francesca Camillerie – Müller – Centraal aanvalster – Duitsland | Cristiano Ronaldo
    Boutella
    Elizabeth Miller Everheart– vleugel aanvalster – Engeland| Lionel Messi
    Wormtail
    Abigail Rose Meijer – Vleugel Aanvalster – Engeland| Pepe
    Braxford
    4 middenveldsters:
    Eleonora Ezra Micha Montgomery – Avigo – Linkshalf – Engeland | Ricardo Kaká
    Mesut
    Émilie Maude Beliveau– Rechtshalf – Frankrijk| Mesut Özil
    Bisous
    Tahirah Hadil Mohammedi – verdedigende middenvelder – Dubai|Diego Flóran
    GoldenBatt
    Felicia Kiara Mancini – aanvallende Middenvelder – Italië| Diego Lugano
    xIbiMalik
    3 verdedigsters:
    Cajsa Maria Eklund – Laatste man – Zweden|Gerard Piqué
    Meade
    Loreen Enora Hastings – Rechtsachter – Schotland| Mario Gómez
    Bellisario
    Kate Marie Jakubowicz – Linksachter – Israël| Wesley Sneijder
    Fierte
    1 keepster:
    Isabella Moreaux – Keepster – Frankrijk | Fernando Muslera
    Huntelaar

Heel erg bedankt allemaal en sorry als je er niet tussen staat. Ik ga proberen je rol er toch nog een beetje in te verwerken maar ik kan niets beloven. Ook komt niet iedereens karakter er precies in want er is geen team vol bitches :')
    Thank ya'll

[ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 20:09 ]

Bedaaaaankt! _O_

Yaay (:

Émilie's achternaam is btw Beliveau, had ik er net nog even bijgezet a.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Mesut schreef:
    Bedaaaaankt! _O_

Tell me about it, stud.

Boutella schreef:
    (...)

Heel erg bedankt allemaal en sorry als je er niet tussen staat. Ik ga proberen je rol er toch nog een beetje in te verwerken maar ik kan niets beloven. Ook komt niet iedereens karakter er precies in want er is geen team vol bitches :')
    Thank ya'll

Thanks babe! <3

Normal girl at day, Catwoman at night.

Ahw yeaaaah thankyou love!

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.