• Wanneer de FIFA besluit het vrouwenvoetbal populairder te maken staat niet iedereen meteen te springen. Ze gaan namelijk de teams mengen. Elf mannen en elf vrouwen in één team in plaats van tweeëntwintig man of vrouw. Daarbij zijn niet alleen spelers uit één land maar worden de landen ook nog met elkaar gewisseld en dit allemaal in een extra ingelast toernooi: Het gemengd WK 2013 in Slovenië en Kroatië.


    Wat heb ik nodig:
    - Speelsters.
    - Eventuele journalisten, gestoorde fans etc.

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Eventuele bijnaam:
    Nationaliteit: Let op ze komen vanuit de hele wereld.
    Geboortedatum en leeftijd: Vanaf 19 jaar en niet iedereen is zo jong.
    Karakter: Iedereen heeft slechte kantjes.
    Uiterlijk: Kort en krachtig graag. Het liefste een bekend iemand.
    Positie en rugnummer: Ee spelen met een 3-4-3 opstelling. Er zijn nog maar 2 aanvallers nodig.
    Extra's: Dit kan van alles zijn.
    Eventuele voorkeur voor voetballer: Ik beloof niet dat iedereen een relatie krijgt.
    Titel?
    Waarschuwen?

    Het mannelijke deel van het team:
    Florán – Centraal Aanvaller – Argentinië
    Gomez – Vleugelaanvaller – Duitsland
    Ronaldo – Vleugelaanvaller – Portugal
    Kaka – Linkshalf – Brazilië
    Özil – Rechtshalf – Duitsland
    Sneijder – Verdedigende Middenvelder – Nederland
    Messi – Aanvallende Middenvelder – Argentinië
    Piqué – Laatste man – Spanje
    Pepe – Rechts Achter – Portugal
    Lugano – Links Achter – Urugay
    Fernando Muslera - Urugay


    Thank ya'll

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 12:45 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    zo goed??

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 14:03 ]


    Miep

    She's nice.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Zijn er nog speelster over of heb je nog andere rollen nodig? (:


    Great minds think alike.

    Unbroken schreef:
    Zijn er nog speelster over of heb je nog andere rollen nodig? (:


    Volgens mij heb ik zelfs speelsters te veel maar als men hun rol niet afmaakt kan ik er weinig mee. Fans of journalisten zijn altijd leuk maar ik weet niet of ik ze intensief ga gebruiken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Volgens mij heb ik zelfs speelsters te veel maar als men hun rol niet afmaakt kan ik er weinig mee. Fans of journalisten zijn altijd leuk maar ik weet niet of ik ze intensief ga gebruiken.


    Als ik tijd heb vandaag maak ik misschien nog een gestoorde fan ;p


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bisous schreef:
    (...)

    Als ik tijd heb vandaag maak ik misschien nog een gestoorde fan ;p


    Altijd leuk! Ik kan er vast wel wat mee verzinnen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ohh heb je speelsters te veel? Ik kan ook wel alleen een gestoorde fan maken ofzoo


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Braxford schreef:
    Ohh heb je speelsters te veel? Ik kan ook wel alleen een gestoorde fan maken ofzoo


    Noooo, jij mag wel aanvalster maken. Die zijn sowieso nog niet ingevuld.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Noooo, jij mag wel aanvalster maken. Die zijn sowieso nog niet ingevuld.


    Yeeeyyy ik doe vanmiddag als ik klaar ben met leren wel even (A)


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Braxford schreef:
    (...)

    Yeeeyyy ik doe vanmiddag als ik klaar ben met leren wel even (A)


    Geniet eerst maar van je Natuurkunde :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Geniet eerst maar van je Natuurkunde :')


    Ohhh i will :9~


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Aaahw, gisteren was er nog niks ingevuld en nu teveel? Bummer, nu kan ik niets meer doen. Shithappens.(krul)


    Tell me about it, stud.


    Rol: Aanvaller
    Naam: Abigail Rose Meijer
    Eventuele bijnaam: Abby
    Nationaliteit: Abigail is geboren in Engeland en heeft ook een Engelse moeder. Haar vader is Nederlands, het bleek dat haar vader nog een andere vrouw had in Nederland. Dus toen Abigail 3 jaar was gingen haar ouders uit elkaar en bleef ze bij haar moeder in Londen wonen.
    Geboortedatum en leeftijd: Abigail is geboren op 14 juni in 1992.
    Karakter: Abigail lijkt onwijs op een girl-next-door meisje maar is dat helemaal niet. Ze kan heel bot en arrogant overkomen. Ook heeft ze hele droge humor waar eigenlijk nooit iemand om lacht. Verder kan ze helemaal niet tegen haar verlies en kan heel snel boos worden. Ze heeft een grote liefde voor marshmallows en houd ook heel erg van Mac Donalds. Ookal was Abigail nog heel klein toen dr ouders scheidde deed het haar wel veel. In liefde vertrouwen deed ze niet meer tot ze haar toemalige vriendje Victor ontmoette hij was een straatvoetballer en Abby had veel met hem gemeen. Zo is ze ook gaan voetballen. Victor had alleen last van agressie aanvallen en Abigail was daar regelmatig de dupe van. Ze zit dan ook helemaal onder de littekens. Ze was bang deze te laten zien aan haar moeder en hun band werd nog slechter. Haar moeder kreeg een nieuwe vriend en Abigail kon het absolute niet vinden met hem. Uiteindelijk koos haar moeder ervoor om haar dan maar uit huis te zetten. Ze woonde toen een lange tijd bij Victor alleen hij werd opgepakt wegens drugsbezit en geweld. Sinds dien stond ze er alleen voor en vond troost in drugs. Ze ging zich ook focusen op voetbal en werd steeds beter. Ze kan al haar agressie kwijt op het veld en doet dat dan ook elke wedstrijd.
    Uiterlijk:


    Abigail heeft een muzieknoot in haar nek laten tatooëren omdat muziek veel voor haar betekent. Verder zit ze nog onder de blauwe plekken en littekens. -Kendall Jenner
    Positie en rugnummer: Rechteraanvaller en haar rugnummer is nummer 14
    Extra's: Abigail heeft voor een lange tijd op straat geleefd en was een lange tijd verslaafd aan heroïne. Daar is ze inmiddels van af maar soms heeft ze er wel moeite mee. Dan is ze bijvoorbeeld heel erg down en moet je echt niets verkeerd tegen haar zeggen anders loopt het niet zo heel goed af.
    Eventuele voorkeur voor voetballer: Pepe
    Titel? Girls Can Play Soccer
    Waarschuwen? Hell yeaah


    Rol: Gestoorde fan
    Naam: Maci Fields
    Eventuele bijnaam: Ronaldofreak
    Nationaliteit: Maci komt uit Amerika maar heeft haar nationaliteit laten veranderen naar Porugees omdat Cristiano ook Portugees is.
    Geboortedatum en leeftijd: Maci is uit 1989, en geboren op 7 maart.
    Karakter: Ze heeft een groot hart maar kan er niet tegen als er meisjes bij Cristiano in de buurt zijn. Ze heeft ooit gezworen elk meisje te zullen vernietigen die met Ronaldo zou uitgaan.
    Uiterlijk:


    Sacha Pieterse
    Extra's: Bezit s'werelds grootste Cristiano Ronaldo verzameling.
    Eventuele voorkeur voor voetballer: Cristiano Ronaldo (;
    Titel? -zie bovenpersoon-
    Waarschuwen? Yupp


    Misschien hielp dit een beetje xoxox

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 18:46 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ik maak mijn rol zo af hoor, moest alleen de hele dag naar school haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mesut schreef:
    Ik maak mijn rol zo af hoor, moest alleen de hele dag naar school haha.


    Rustig aan hoor. Ik wil vanavond pas beginnen of zo.

    @ Lotte, you know Cris is mine? Hahaha. Ze zijn leuk, die fan kan ik zeker wel gebruiken!
    @ Goldenblatt, als je wilt kan je nog gewoon invullen hoor. Er zijn heel veel halve rollen en als die zo blijven gebruik ik ze niet.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."