• Sinds ik al een tijdje geen werk meer heb en mijn rekening met een gevaarlijk grote snelheid leger wordt, heb ik besloten om in de maanden juni, juli en augustus mijn pinpas zoveel mogelijk in mijn portemonnee te laten. Geen kleding, geen make-up, geen sieraden, geen kermis, geen feestjes en geen zinloze troep uit hippiewinkels zoals wierrook en dubieuze thee. Ik hoop dat ik in september weer wat geld op m'n rekening heb staan (gespaard kleed- en zakgeld) en tegen die tijd een of ander wijs persoon ben tegen gekomen die me heeft geinspireerd om niet meer zoveel geld uit te geven aan dingen die ik nodig heb :c.
    Maar goed, op het gebied van kleding heb ik deze maand nog niets uitgegeven, maar ik ben wel al naar de bioscoop geweest (+ 3,75 voor popcorn, 3 euro voor frisdank, skere tent) en twee keer naar de kermis. Ik weet niet of jullie wel eens naar een West Frieze kermis zijn geweest, maar geloof me, binnen no time heb je al je geld vergokt. Zo niet dan flikkert het wel uit je zakken als je in een atractie zit of leen je het uit aan een persoon dat je ooit ergens vaag hebt ontmoet, waarna je je geld natuurlijk nooit meer terug krijgt. Dan is er aan het eind van het schooljaar ook nog een groot feest waar ik zeker heen wil.
    Dus, dit is alweer een fijn begin x'D. Ik heb soms best moeite met omgaan met geld :c. Iemand tips?


    i put the fun in funeral

    Werken? :W


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb een tip: Slacht paarden op je manege en verkoop hun vlees :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ja werken dus, niets anders aan te doen:Y)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Werk zoeken en prioriteiten stellen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Hoe ik aan meer geld moet komen snap ik ook wel :Y). Ik heb al wat sollicitatieformuliers ingevuld. Ik vroeg me alleen af of jullie tips hadden om minder uit te geven.


    i put the fun in funeral

    Tigger schreef:
    Ik heb een tip: Slacht paarden op je manege en verkoop hun vlees :Y)


    Ga jij nou maar lekker verder aan je verhaal en stop met Sarah irriteren (cat).


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Hoe ik aan meer geld moet komen snap ik ook wel :Y). Ik heb al wat sollicitatieformuliers ingevuld. Ik vroeg me alleen af of jullie tips hadden om minder uit te geven.


    Zorgen dat je geen impuls-aankopen enzo doet. Stel een budget voor jezelf dat je die avond uit gaat geven en ga er dan vervolgens ook niet overheen :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Audacity schreef:
    (...)

    Ga jij nou maar lekker verder aan je verhaal en stop met Sarah irriteren (cat).


    Jij moet nog het halve verhaal doorlezen voordat je erover mag klagen. En ik heb nog een verhaal waar je OOK achterloopt! D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Quiescent schreef:
    (...)

    Zorgen dat je geen impuls-aankopen enzo doet. Stel een budget voor jezelf dat je die avond uit gaat geven en ga er dan vervolgens ook niet overheen :')

    Dit. En als je bijvoorbeeld naar een kermis of feest gaat, neem je een bepaald bedrag mee en verder niets.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Je geld thuis laten. (cat) Altijd beperkt budget meenemen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Geld stelen met je lasergun:Y)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    West-Frieze kermissen.. :') Geld is indd zo op, maar gelukkig ben ik geen kermis-gek.

    Anyway,
    - Alleen geld lenen aan mensen die het terug geven
    - Situaties waar veel geld uit gegeven word vermijden; dus misschien minder kermissen bezoeken? Bios verplaatsen naar een filmavondje bij iemand thuis? En wanneer je de deur uit gaat een vast bedrag bij je hebben, geen pinpas, want die gebruik je zo.

    Hopelijk heb je er wat aan en verder succes met een baantje zoeken! (;


    You are beautiful, you are love.

    Goed nadenken voordat je iets koopt. Bij kleren bijvoorbeeld, of je het echt aan gaat doen en of het wel bij iets uit je kledingkast past. En als je nog veel spullen hebt die je niet meer gebruikt, op marktplaats zetten?


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Tigger schreef:
    (...)

    Jij moet nog het halve verhaal doorlezen voordat je erover mag klagen. En ik heb nog een verhaal waar je OOK achterloopt! D:


    Welk verhaal? Ik volg er toch maar 1 van jou? o.o


    i put the fun in funeral

    Clint schreef:
    Geld stelen met je lasergun:Y)


    RAWR, beware of the lasermonster! :3


    i put the fun in funeral