• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 18:03 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Brooke

    'Ik miste jou ook,' zei ik iet wat overdreven en sloeg mijn arm om haar heen. 'Waar zou je naartoe willen? Misschien kunnen we de jongens opzoeken en kunnen ze meegaan.' stelde ik voor. 'Oh, hay Austin! We hadden het net over jullie. Komen jullie ook mee?' vroeg ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Stefano

    Godverdomme, kijk nou wat je gedaan hebt. Ik kan serieus ook nooit wat goed doen. Nu heb ik haar alleen nog maar meer pijn gedaan. Dat was mijn bedoeling helemaal niet want ik vind haar echt leuk. Maar ik ben niet goed voor haar. Misschien zou ik haar zelfs in gevaar brengen. Maar ik vind haar wel heel leuk. Godverdomme. Boos schop ik een stoel om en loop ik de zaal uit. 'Dawn,' zei ik toen ik haar weer zag. 'Het spijt me..' mompel ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Austin
    'Naar het dorpje? Want daar wouden we jullie ook net naar mee vragen'zeg ik lachend. 'Maar we gaan dus wel mee'zeg ik vrolijk

    Tiffany
    'Kom eens, ik moet je iets vertellen,' zegt hij glimlachend. Hij pakt mijn hand voorzichtig vast en loopt naar de tuin. Hij trekt me naast zich op een bankje. Ongemakkelijk stop ik een plukje haar weg achter mijn oor. Ik draai de ring om mijn vinger zenuwachtig rond. 'Wat wilde je zeggen?'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Adam
    'wil je me wel iets laten horen, je hebt me nieuwsgierig gemaakt,' vraag ik met een pruillipje. Ik heb van mensen dat ik er dan heel schattig uitzie, iets waar ik normaal een hekel aanheb, maar wat nu in mijn voordeel zou kunnen werken.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Brooke

    'Lijkt me leuk!' zei ik. Ik was nog nooit in het dorpje geweest, en het zou handig zijn om meer alcohol en drugs in te slaan. 'Abbey, ga dan je ook mee?' vroeg ik aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Abbeygail
    'leuk, meer alcohol kopen,' zeg ik, maar niet te hard voor het geval een van de begeleiders ons hoort en ons niet weglaat. 'dan moet ik alleen wel even geld halen,' bedenk ik me dan.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Quinten

    "Okeej, dan gaan we met zijn allen. Wie is er nog meer niet gebracht? Want op een motor gaat moeilijk en ik ben te lui om te lopen" leg ik uit. "Jullie zien er trouwens goed uit voor meiden die net uit een meer komen" lach ik.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Brooke

    'Mijn auto is afgepakt, dus ik ben gebracht.' zeg ik waarnaar ik gevleid glimlach naar Quinn. 'Dank je, jij ziet er ook niet verkeerd uit voor een jongen die net uit een meer kwam.' giechel ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Brandon
    Ze strijkt ongemakkelijk een plukje haar weg achter haar oor en draait haar ring om haar vinger een beetje zenuwachtig rond. 'Wat wilde je zeggen?' vraagt ze dan. Ik kon er echt niet meer onderuit, ik moest het nu wel zeggen. 'Ik uhm.. Ik vind het fijn dat je met me om wil gaan ondanks mijn verleden.' zeg ik dan. Dat wilde ik helemaal niet zeggen, maar dat leek me op dit moment slimmer.

    Felicia
    'Wil je me wel iets laten horen, je hebt me nieuwsgierig gemaakt.' vraagt hij met een pruillipje. Hij ziet er echt heel schattig uit nu. 'Omdat je zo schattig kijkt dan,' zeg ik zachtjes, 'Wat wil je horen?' vraag ik dan en ik prik hem plagend in zijn buik.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Dawn Mary Claire:

    Ik loop de zaal uit en ruw veegde ik mijn tranen weg. Hij misbruikte me gewoon. 'Dawn,' hoor ik en draai me om en zie hem staan. 'Het spijt me..' mompelt hij. Zie je wel, hij deed dit allemaal expres. 'Het is oke, ik begrijp het wel' zeg ik neutraal. 'Ik wil gewoon even alleen zijn' zeg ik en kijk naar de grond, waarnaar ik me omdraai en naar buiten loop.


    One Who Travels A Higher Path.

    Austin
    'Ik ben ook gebracht dus daar hebben we ook niks aan'zeg ik. 'hoever is dat dorpje hier eigenlijk van vandaan?'vraag ik dan.

    Quinten
    "Bedankt" lach ik ook en ik kijk naar de rest "We zien er allemaal goed uit" zeg ik dan. "Shit ik had met de auto moeten komen, dan kondn we wel allemaal mee. Nu kan er maar een achteropnen dat is nig handig met zo'n grote groep"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Abbeygail
    'Ik heb al maanden geen auto meer dus ik ben gebracht, en Brooke heeft gelijk, jij ziet er niet al te slecht uit,' zeg ik met een glimlach. 'ja, wat moeten we nu? ik heb echt geen zin om te lopen, en ik denk niet dat ik dat nu kan,'

    Adam
    'Ik weet toch niet wat jij het beste kunt, dus jij mag kiezen,' zeg ik. Ik weet zeker dat het niet uitmaakt wat ze zingt, het klinkt waarschijnlijk prachtig.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 18:40 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Brooke

    'Rijdt er dan geen bus naar het dorpje?' vroeg ik terwijl ik het groepje even rond keek.
    'Anders kunnen we de bus gewoon pakken.' glimlachte ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.