• Okay, nu moeten TH fans niet gaan schrikken dat ik overstap naar de JB, want dat ik absoluut niet! Maar nu waar dit topic over gaat.
    Eigenlijk vind ik ze best goede muziek hebben. Ik vind je jongens niet echt bijzonder en daarom bn ik ook geen fan ofzo... Maar hun muziek ik wel oké. Nou vroeg ik me ff af, willen jullie hier liedjes droppen die echt 'leuk' zijn van de JB? Ik bn jullie dankbaar! 8D
    xoxo


    Tears are crashing out of my eyes

    Best goed...?
    en fake en kinderachtig

    Hun muziek klinkt wel lekker, verder heb ik niks met die jongens hoor. Mijn hartje ligt still by Bill <333333333


    Tears are crashing out of my eyes

    Ik vind Jonas Brothers en Th gewoon alle bij gewellig de 1 hoeft niet beter te zijn ma ik vind Th tog nog wel iets leuker!!

    (...)
    Ja oké,maar dit gaat ook niet puur over jou he x]

    Okay dan x3


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)
    Hun muziek klinkt wel lekker, verder heb ik niks met die jongens hoor. Mijn hartje ligt still by Bill <333333333
    Ik vind de muziek juist erg... heb ze live gehoord en verder nooit meer geprobeerd te luisteren, daarvoor ook niet gedaan by the way.


    Sweet dreams will come true.

    Can't Have You & Sorry, zijn echt mooie liedjes


    everything you imagined, and more...

    (...)Ik vind de muziek juist erg... heb ze live gehoord en verder nooit meer geprobeerd te luisteren, daarvoor ook niet gedaan by the way.

    Zijn ze live echt zo erg dan? x'D Noujha als ik ze gwn niet live hoor boeit het me niet x3


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)
    Zijn ze live echt zo erg dan? x'D Noujha als ik ze gwn niet live hoor boeit het me niet x3
    Ja, ik vind ze live echt heel slecht & ze sloofden zich uit alsof de hele zaal voor hun kwam. Op een paar hysterische fans na kwam de hele zaal toch nog echt voor Avril Lavigne.


    Sweet dreams will come true.

    oooww, okay. Maar weet iemand waar ik kan aangeven dat mijn nickname heb verandert?


    Tears are crashing out of my eyes

    En iemand nog leuke liedjes?! x3


    Tears are crashing out of my eyes

    En iemand nog leuke liedjes?! x3
    Simple Plan - Take My Hand
    McFly - 5 colours in her hair


    Sweet dreams will come true.

    (...)Simple Plan - Take My Hand
    McFly - 5 colours in her hair

    I mean van The JB


    Tears are crashing out of my eyes

    ?????


    Tears are crashing out of my eyes

    oooww, okay. Maar weet iemand waar ik kan aangeven dat mijn nickname heb verandert?


    Daar is een algemeen topic voor bij 'Overige'. Maar dat heeft niets met dit topic te maken; hou het dus op het onderwerp. ;-)

    + Je bericht:

    anoukSILENCE zei op 5 okt 2008 - 20:31:
    ?????


    Dat is flood en zulke berichten zijn verboden. [/waarschuwing]


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    ik vind sommige liedjes wel leuk , maar ben egt verslaafd aan joe in camp rock , hij lijkt namelijk egt heel veel op de eerste jongen waar ik verliefd op werd [ ja op groep 3 na -.-]


    -ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-

    Ik vind ze super ^^
    Ik heb ze live gezien en ze kunnen kei goe zinge^^


    ~