• Heey Hallo!

    ik ben begonnen met een nieuwe quiz (proloog staat al online: somewhere over the rainbow <3 [THproloog]) en ja het is in het begin nog wat vaag over wat er nu net gaat gebeuren, maar dat moet je geleidelijk aan maar ontdekken ;)

    nu had ik nog een paar rollen over nml:
    Toekomstige vriendin Georg
    Toekomstige vriendin Gustav: BrokenDreams
    Ziek meisje waarvoor Tom iets voelt
    Zus vh zieke meisje + toekomstige vriendin Tom: UnderMySkin

    dat is het denk ik. Néé, ik pak niet gewoon de eerste, dus dat heeft van geen belang. Als je de rol hebt, laat ik het je weten via pb, dus dat hoef je hier niet te vragen. Wat ik wil weten:

    Naam:
    Leeftijd:
    School/beroep:
    Hobbies:
    Likes & dislikes:
    Foto of beschrijving van je uiterlijk (liefst niet té scene of emo):
    tekstje:

    Amen. <3


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Zus vh zieke meisje+toekomstige vriendin Tom
    Naam: Silke

    Leeftijd: 16

    School/beroep: Sint-Pieters college

    Hobbies: Judo, zingen, dansen, kleren ontwerpen, grafiti

    Likes & dislikes: Likes: Lolly's, music, shoppen, friends. Dislikes: Huppels

    Foto of beschrijving van je uiterlijk (liefst niet té scene of emo): http://i109.photobucket.com/albums/n57/LaniaFelton/scene-hair.jpg

    tekstje: Haaix, ik ben Silke 16 jaartjes oud. Ik ben verslaafd aan lolly's en muziek. Mijn favorite bezigheid is shoppen^^. Ik heb dus een zusje die jammer genoeg ziek is. Ik doe aan judo en als je men zusje of men vriendinnen beledigt krijg je met mij te doen

    Zus vh zieke meisje + toekomstige vriendin Tom
    Naam:Raquel
    Leeftijd:18
    School/beroep:Laatste jaar Havo, bijbaantje bij Dansclub
    Hobbies:dansen,uitgaan,rondhangen,foto's maken
    Likes & dislikes:muziek,ice cream,haar zusje, gloomybears
    Foto of beschrijving van je uiterlijk (liefst niet té scene of emo):http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2nw0qwo&s=4
    tekstje:Hi peepsz ! Ik zou eens zo lief zijn om mezelf voor te stellen. Raquel is mijn naam en ben 16 jaartjes oud. Ik heb pas mijn Super Sweet 16 gehad en het was geweldig ^^ Ik doe lekker waar ik zin in heb en als mensen mij stom aankijken om hoe ik doe of om hoe ik er uitzie kijk ik gewoon stom terug x] Mijn ouders accepteren mij niet helemaal en vinden het nogal moeilijk met hoe ik eruit zie,maar het doet me niet zoveel. Ik vind het mooi en dat moeten hun maar accepteren !! Ik ben best koppig en bitchy maar ik kan ook heel lief zijn en hyperactief !! Zo zul je me ok vaak zien als ik samen met mijn vriendinnen ben <33 Met de meiden ga ik graag uit of gewoon ergens in het centrum rond hangen. Ook ben ik verslaafd aan ijsjes, vooral Ben & Jerry lieft ik het meest <33 Waar ik niet tegen kan als mensen ruzie maken om nix en als mensen me andere niet accepteren. Vandaar dat ik het niet zo goed met me ouders kan vinden. Verder doe ik al vanaf me 11e aan HipHop and i love it ^^ Maar ik moet nokken. Byeee <33


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Zus vh zieke meisje + toekomstige vriendin Tom

    Naam: Shanice

    Leeftijd:17 ofzeu

    School/beroep:school...

    Hobbies:tekenen,dansen,muziek luisteren,zingen

    Likes & dislikes: likes : friends,sister,dancing,singing.Dislikes : shopping,huppels,choco

    Foto of beschrijving van je uiterlijk (liefst niet té scene of emo): http://s3.amazonaws.com/coolspotters2_development/photos/16833/Fb7Ce6EF9A0F6D36__popover.jpg

    als die niet goed is laten weten ;)

    tekstje:
    Heey liefkes ik ben
    Shanice ik heet GEEN Chinees.Ik word da soms om gepest en weet je waar ze nu liggen?in het ziekenhuis dus pas maar op!!!
    Veder hou ik van alles en nog wat..maar i love mijn vriendinnen en zusje.Ik ben verslaagt aan lolly's en kauwgom.
    mijn vriendinnen betekenen alles voor me.maar mijn zusje is het belangrijkste in mijn leven,als er iets met haar zou gebeuren zou ik niet meer weten wrm ik leef.Ach jah ik ga moet eten

    xoxo Shanice


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Toekomstige vriendin Georg

    Naam: Kim

    Leeftijd: 18

    School/beroep: School

    Hobbies: shoppen

    Likes; ijsjes shoppen en uitgaan

    dislikes: school

    Foto of beschrijving van je uiterlijk (liefst niet té scene of emo):
    http://img224.imageshack.us/img224/4826/kaley24bq8xr.jpg

    tekstje:
    Haai

    Ik ben dus Kim.Ik ben 18 jaartjes oud.
    Ik woon nog bij me ouders en me erg irritante broertje egt een etter soms.Mensen vinden mij lief koppig eigenwijs en brutaal.Ik hou van shoppen naar het strand gaan en van ijsjes en ik hou van uitgaan om lekkere jongens te spotten.Ik heb haat aan school zoals iedereen.whaa ik moet gaan zie je later(K)

    -XxX- Kim

    Naam: Nóa

    Leeftijd: 17

    School/beroep: BI (Boekhouden/Informatica.)

    Hobbies: Dansen, voetbal.

    Likes & dislikes:
    -Likes; Cherrykauwgom, LINKIN PARK!.
    -Dislikes; Spinnen, huppels.

    Foto of beschrijving van je uiterlijk (liefst niet té scene of emo): http://www.bartcop.com/mischa-barton-01.jpg

    tekstje: Hooizz, ik ben Nóa, 17 jaar geleden op de wereld gezet door men moeder, mét hulp van men vader. xD Ik woon nu bij mijn ouders en men zusj Kaili. Mijn hobbys zijn dansen en voetballen, dansen in competitie; Hip - Hop en Streetdance. Voetbal ook in competitie, ik ben spits. Ik ben een echt fan van Linkin Park; ik heb er een trui van. Verder draag ik graag losse hip - hop kledij.

    Zowzoww..
    Owjaaaaahh, ik wil Gussiee XD
    xx CharR.


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Toekomstige vriendin Gustav!
    Naam: Elle
    Leeftijd: 18
    School/beroep: Beroep= Werkt bij oom in Cafe
    Likes & dislikes:
    Likes= Lolly's,, Bubbelgum,, Mijn Vriendjes, Zingen, Drummen, Mijn Hondje zeg gerust hond. Hij kwijlt als een gek en heet Barbie, ja het is een mannetje.
    dislikes= Insecte, alles wat vliegt steekt prikt noem maar op dus. Huppelkuttje, mensen met een te groot ego, (Mezelf Uitgezondert^^)
    Foto of beschrijving van je uiterlijk (liefst niet té scene of emo): http://littlemewhatever.deviantart.com/art/invisibility-98278743
    tekstje:
    Nou laat ik zo aardig zijn mezlefeven voor te stellen, Ik Ben elle en leef al 18 jaartjes op deze wereld:D Ik werk al 2 jaar bij me oompje, in zijn eige Cafee. Ik heb me school dus niet afgemaakt. Ik woon met me hondtje bij me broer , die trouwens 22 is, hij is Blind en daar help ik hem dus mee, Hij is echt alles voor me, en ik zou niet zonder hem kunnen. Mijn Vriendjes betekenen ook heel veel voor me, Je mag aan niemant van ze zitten, want anders maak ik je af, Geld helemaal voor em broer(6)
    Ik Heb best wel een groot ego, maar ik ben niet doorgeslagen hoor^^ Oke, ik moet even wat melden, Neem het me alsjeblieft niet kwalijk als ik wat Over je zeg ofzo. Ik dnke namelijk nooit na voordat ik iets zeg. Even min voordat ik iets doe hoor. Darom heb ik vaak ruzie. maar ik kan er echt niks aan doen!
    Oepsie,, Barbie heeft te veel energie, (Ja ze zeggen, dat Beestjes op hun baasje lijken he^^) Dus ik ga hem even uitlaten.
    Bye Xx


    Dunno ><

    Toekomstige vriendin Gustav.
    Naam: Eline

    Leeftijd: 18

    School/beroep: Net klaar met school, werkt momenteel in een kleding zaak, maar zoekt visagiste werk.

    Hobbies:Muziek luisteren, zingen, Piano spelen, met vrienden rondhangen.

    Likes: Mijn vrienden, Tokio hotel, Muziek, ChoCOla, Lolly's, Mooi weer en shoppen.
    Dislikes: Th Haters, Mensen die denken dat ze alles zijn, huppels, slecht weer, ruzie en insecten

    Foto of beschrijving van je uiterlijk (liefst niet té scene of emo): Scene http://www.quizlet.nl/quiz/199323/youre-my-first-and-last-love-gtprolooglt/results.php en dan bij Eline.

    tekstje:
    Heey heey, Ik ben Eline en woon al 18 Jaartjes Hiero. Ik woon in Duitsland, maar kom oorspronkelijk uit Nederland. Ik hou van mij vrienden, wie aan hun komt komt aan mij! Ik hou ook van Shoppen en ChoOcla eten. ik haat huppels en mensen die denken dat ze alles zijn. en ben vreselijk bang voor spinnen. Verder heb ik niet echt veel meer te vertellen. Mijn vrienden vinden me een lief aardig en betrouwbaar persoon, maar ik kan ook bitchy zijn. Ik moet weer gaan er komt een klant binnen
    Bye bye
    xLien

    Nog mensjes geïntereseerd? er is nog niks besloten!


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Zus vh zieke meisje + toekomstige vriendin Tom omdat ik de enige as die op dat topic iets zij (A) info komt ^^

    Naam: Annelies

    Leeftijd: 17

    School/beroep: Bovenbooooouw hea ;)

    Hobbies: Hiphop

    Likes , Vrienden, muziek Hello Kitty, m'n zusje, chocolade en familie

    dislikes: Spinnen, insecten en arrogante en irritante mensen

    Foto of beschrijving van je uiterlijk (liefst niet té scene of emo): [url]http://media.photobucket.com/image/emo%20girl/Toni_quack_quack/Emo_Girl.jpg?o=89
    [/url]

    tekstje:

    Haaii all my pretty's <3





    Mijn naam is dus Annelies, die ik eigenlijk haat en ik leef al zo'n 17 jaar op deze coole planeet. Yeah, ik ben eindelijk bijna volwassen maar héé, dat was ik al langer hooa. Ach, je ziet dus dat ik een klein ego heb, niet groot hoor maar gewoon. Een ego hebben is gezond zeggen ze toch niet Maar okay, wat verder over mij. Als ik tijd heb ga ik hiphoppen wat ik al erg lang doe. Namelijk van mijn 12 jaar, dat wil dus zeggen al 5 jaar. Jaja, ik ben niet alleen knap maar kan ook nog eens rekenen ook nog. Sorry, m'n ego is vandaag ietsje te groot dus sluit ik maar af.



    KiSsEz <3

    Rol: Ziek meisje waarvoor Tom iets voelt
    Zus vh zieke meisje + toekomstige vriendin Tom
    Maakt neit uit welke :P
    Naam: Noël

    Leeftijd: 17 Jaartjes ^^

    School/beroep: School Toenwaars College

    Hobbies: Shoppen, uitgaan, Feesten, Met vrienden zijn ^^

    Likes & dislikes: Likes; Kittesn, Oogpotlood =P, Vrienden en Feestjes
    Dilikes; Spinnen, Te veel roze =P, Ouders waarvan ik niet naar feestjes mag x'D

    Foto of beschrijving van je uiterlijk (liefst niet té scene of emo):
    http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2cqirue&s=4&hid=29&tag=Emo
    tekstje:
    Hi Chikaa's <3 Rock on ! <33
    My name is Noël =D, Ik ben 17 jaartjes geledend op de wereld gedropt =], ik hou heel erg van Feesten en uitgaan, ookal zijn mijn ouders het niet altijd eens met dat xD, Ze zeuren echt altijd, 10 uur thuis, geen drank, geen jongesn BlaBlabla ¬¬ Achja zo zijn mijn ouders nu eenmaal =P verder kan ik soms wel bitchy over komen, En Fuck niet met mijn vrienden, Want dan fuck ik met jou ;)
    Maar nu moet ik gaan Bitchezz =P
    Chiau Chickaa's ( l )


    Every tear falls down for a reason.

    komaan people!


    I did not hit you. I just high-fived your face.