• Okay, nu moeten TH fans niet gaan schrikken dat ik overstap naar de JB, want dat ik absoluut niet! Maar nu waar dit topic over gaat.
    Eigenlijk vind ik ze best goede muziek hebben. Ik vind je jongens niet echt bijzonder en daarom bn ik ook geen fan ofzo... Maar hun muziek ik wel oké. Nou vroeg ik me ff af, willen jullie hier liedjes droppen die echt 'leuk' zijn van de JB? Ik bn jullie dankbaar! 8D
    xoxo


    Tears are crashing out of my eyes

    LoveBug van hun is mooi, zie mijn MSN naam :P


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    SOS.
    Burnin Up <3
    [/got me engels suckt ><]
    En dat nummer waar nick alleen op de piano speelt en zingt ik ben de titel kwijt XD


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    hun muziek vind ik geweldig<333
    ik vind ze hip en jahh ze zijn goe(vind ik )


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Kom je daar nu pas 8er xD :P

    I'M JOE ADDICTED

    Zie je wel x] Eindelijk mensen die het toegeven ze zijn inderdaad goed ;0 en ik ben ook niet overgestapt ofzo van ik vind tokio hotel en de jonas brothers gewoon beide goed een mooi liedje van hun is ; when you look me in the eyes


    Pictures fade away, but memories are forever

    ze zijn gewoon goed


    PLAYING WITH YOUR BOYFRIEND AND MAKE USS FAMOUS BITCH

    Kijk het is niet dat ik fan ben van de JB, want dat voelt voor mij als een soort veraat voor TH. En ik ben in hart en nieren een TH fan! =D


    Tears are crashing out of my eyes

    Burnin Up
    en
    A little bit longer x3


    So far away..

    Maar hebben meer mensen leuke liedjes van hun?


    Tears are crashing out of my eyes

    Owwjah, en Year 3000 n_n
    Die is liefde, alleen daar zien ze er eng uit x33


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    @ FreakingxTH ; je hoeft je absoluut niet schuldig te voelen hoor,ik nap niet waarom dat alleen bij de jonas brothers gebeurd,veel vinden andere bands ook goed daar wordt nooit wat over gezegd maar bij JB zegt iedereen opeens 'verrader'! omg ik vind dat echt onbelieveble ik bedoel ik vind naast tokio hotel nog tientallen andere bands goed en als ik zeg dat ik JB goed vind is het 'OVERLOPER'soms snap ik die fans niet mjha vette schijt he x]


    Pictures fade away, but memories are forever

    whaa, ik vind ze er zoiezo al een weetje 'raar' uit zien. Ze kijken stoned uit hun ogen x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    @ FreakingxTH ; je hoeft je absoluut niet schuldig te voelen hoor,ik nap niet waarom dat alleen bij de jonas brothers gebeurd,veel vinden andere bands ook goed daar wordt nooit wat over gezegd maar bij JB zegt iedereen opeens 'verrader'! omg ik vind dat echt onbelieveble ik bedoel ik vind naast tokio hotel nog tientallen andere bands goed en als ik zeg dat ik JB goed vind is het 'OVERLOPER'soms snap ik die fans niet mjha vette schijt he x]

    Maar ik bn niet fan van andere bands, dus bij mij ligt dat anders (A)


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)
    Maar ik bn niet fan van andere bands, dus bij mij ligt dat anders (A)

    Ja oké,maar dit gaat ook niet puur over jou he x]


    Pictures fade away, but memories are forever

    Best goed...?

    en fake en kinderachtig


    Sweet dreams will come true.