• Jongeh BOEM, Jongeh BAM 8D!
    Hier is ie dan: http://www.quizlet.nl/quiz/228806/i-gonna-die-in-100-days-lt3---01/

    Deze serie gaat over Renee ze heeft een vreselijke ziekte: Kanker. Ze is fan van: Tokio Hotel. Op een dag krijgt ze te horen dat de kanker die ze heeft te ver is uitgezaaigd en dat ze onhandelbaar is en dood zal gaan. Het meisje heeft nog 100 dagen te leven. In die dagen gaat ze Bill een mail schrijven met hoe ze zich voelt en wat er is. Ze verwacht nooit dat hij hem ook echt leest. Maar dat doet ie wel en enkele dagen later krijgt ze bericht terug. Ze raken aan het mailen. En Bill begint wat voor het meisje te voelen. En dan op het concert in Nederland gebeurt er wat vreselijks Renee komt plots te overlijden..

    Willen jullie hem maken? Elk deel is 1 dag! <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    JAaaaah! ^^


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Thanks you!<3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb hem gemaakt en een reactie gezet _O_

    Hij is supper mooi mensen ^-^


    Take My Hand Take A Breath ...

    Thank you!<33 Liev :33


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik ga hem maken!!*lief ben ik he*


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ja echt!<3 Hij is gewoon al 12 x gemaakt ö


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    GIJ ZIJT DE VETSTE NA APER ALLER TIJDE VUILE ****


    .. d[-_-]b .. ==> .. MusicIsLife..

    GIJ ZIJT DE VETSTE NA APER ALLER TIJDE VUILE ****

    ?? SOrry hoor maar ik vat jou niet?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ö ike ga maken :D


    A Noble was Born in Chaos

    GIJ ZIJT DE VETSTE NA APER ALLER TIJDE VUILE ****

    En gij zijt de vetste trut aller tijde.Niks tege mijn renee.

    Was deze nou gejat?


    No growth of the heart is ever a waste

    hij is egt goed joh!

    Thanks maar ik ga hem waarschijnlijk werwijderen! ):


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Thanks maar ik ga hem waarschijnlijk werwijderen! ):

    Dat moet je niet doen! Dat doe je toch niet omdat iemand denkt dat je die serie hebt nage-aapt ofzeu o.O
    Je moet dat kind gewoon negeren, en anders laat je haar uitpraten. :'D


    ok

    Omg ReneeKiend niet luisteren naar dat zielig mens!


    Take My Hand Take A Breath ...