• Ghehehe ... Buitenlanders zijn niet echt fan van ons bier, zo te zien. :'D
    Zelf haat ik het ook. Lust al bijna geen alcohol; Laat staan dat walgelijke slootwater dat nooit went, maar alleen braakneigingen geeft! Krijg er letterlijke kotsneigingen van.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 14:36 ]


    Til hug og blod.

    Leela schreef:
    (...)

    * smaakpapillen

    Ik vind Grolsch wel lekker, maar Heineken hebben wij nooit in huis. Mijn oom tapt het in zijn café.


    Shhh, no one saw that fail. I'm exhausted.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jupiler is tot nu toe het enigste bier dat ik lekker vind. Maar dat halen we nooit in huis.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik hou niet van bier, maar toch vind ik Grolsch of Bavaria lekkerder dan Heineken. (':

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 15:20 ]


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Heineken is ook kut :'D Ik vind Hertog Jan het lekkerst uit een flesje, en Grolsch uit een tap :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wist je dat er ook limited edition Heineken all-stars waren? Die zijn nais, dude! [':


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Everyone loves Heineken. Nou ja, in het buitenland dan. Ik weet het niet, ik drink geen alcohol. :') Mn vader vindt het volgens mij niet lekker, en mn moeder ook niet.


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    Everyone loves Heineken. Nou ja, in het buitenland dan. Ik weet het niet, ik drink geen alcohol. :') Mn vader vindt het volgens mij niet lekker, en mn moeder ook niet.


    Calanda is ook van Heineken, though. Het is Zwitsers, en mijn vader en oom zijn een keer in Zwitserland naar een Calanda brouwerij geweest. But, het klopt dat het wereldwijd wordt gedronken, werd uitgebreid verteld in een documentaire over Heineken zelf.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    BIER IS VOOR BABIES!

    Echte mannen drinken pure ethanol :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Heineken is lekker (cat)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Tigger schreef:
    BIER IS VOOR BABIES!

    Echte mannen drinken pure ethanol :Y)


    En zitten aan crystal meth en bath salts. :Y)


    Til hug og blod.

    Retaliate schreef:
    (...)

    En zitten aan crystal meth en bath salts. :Y)


    Nee, dat is voor zombies. Bloed, tieten en explosies, dat zijn onze drugs :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    Nee, dat is voor zombies. Bloed, tieten en explosies, dat zijn onze drugs :Y)


    Mmm ... Ben ik dan ook een man? (no_chears)


    Til hug og blod.

    Retaliate schreef:
    (...)

    Mmm ... Ben ik dan ook een man? (no_chears)


    Jep :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    Jep :Y)



    Til hug og blod.

    Sws hou ik niet van bier


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead