• Ghehehe ... Buitenlanders zijn niet echt fan van ons bier, zo te zien. :'D
    Zelf haat ik het ook. Lust al bijna geen alcohol; Laat staan dat walgelijke slootwater dat nooit went, maar alleen braakneigingen geeft! Krijg er letterlijke kotsneigingen van.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 14:36 ]


    Til hug og blod.

    Dat is ook geen bier.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    Dat is ook geen bier.

    Natuurlijk wel.
    Ik vind het ook niet briljant, maar bier is bier.


    I am an idiot, I move.

    Interpol schreef:
    (...)
    Natuurlijk wel.
    Ik vind het ook niet briljant, maar bier is bier.
    Ik vind het eerder piswater. Wij zijn ook echt bier gewend hé.:Y)

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 14:42 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Al mijn vrienden die bier drinken vinden Heineken pisbier :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    *Gaat terug naar haar fles water*
    Ik drink geen alcohol dus ik kan niet oordelen. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Errin schreef:
    (...)Ik vind het eerder piswater. Wij zijn ook echt bier gewend hé.:Y)

    Het heeft ook niet echt mijn voorkeur.


    I am an idiot, I move.

    Ik drink niet graag alcohol, maar als ik het doe dan is het champagne of Bavaria bier.

    Errin schreef:
    (...)Ik vind het eerder piswater. Wij zijn ook echt bier gewend hé.:Y)

    Dat vind jij. Iedereen houdt weer van ander bier en iedereen heeft weer een andere smaak.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    de enigste keer dat ik Heineken heb gedronken was uit blik en dat was ook niet echt te zuipen XD
    En toch houden veel mensen (zowel binnen als buitenlands) er wel van... er zijn zat films waarin ze Heineken gebruiken :] en ik neem niet aan dat ze dat doen als ze het "shit"bier vinden.


    Credendo Vides

    Barnabas schreef:
    (...)
    Dat vind jij. Iedereen houdt weer van ander bier en iedereen heeft weer een andere smaak.
    Dat is zo, maar ik ben er van overtuigd dat wanneer je een Jupiler ofzo zou drinken, je dat waarschijnlijk veel lekkerder zal vinden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Dat is zo, maar ik ben er van overtuigd dat wanneer je een Jupiler ofzo zou drinken, je dat waarschijnlijk veel lekkerder zal vinden.


    Nou, dat ligt waarschijnlijk aan de smaakpapillen van die persoon. ^^

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 15:14 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Errin schreef:
    (...)Dat is zo, maar ik ben er van overtuigd dat wanneer je een Jupiler ofzo zou drinken, je dat waarschijnlijk veel lekkerder zal vinden.


    Hoeft niet hoor. Mijn vriend vind Heineken lekkerder als Jupiler, en Hertog Jan vind 'ie net water. Al drinkt 'ie volgens mij liever donkere bier.


    Til hug og blod.

    Retaliate schreef:
    (...)

    Hoeft niet hoor. Mijn vriend vind Heineken lekkerder als Jupiler, en Hertog Jan vind 'ie net water. Al drinkt 'ie volgens mij liever donkere bier.
    Dat laatste ken ik niet en ik zei wel waarschijnlijk. :')
    Ik heb een vriendin uit Nederland en sinds ze hier studeert moeten haar ouders Jupiler voor haar kopen omdat ze dat veel lekkerder vind. Best wel grappig. Niemand uit mijn vriendenkring drinkt dat eigenlijk echt graag.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Dat laatste ken ik niet en ik zei wel waarschijnlijk. :')
    Ik heb een vriendin uit Nederland en sinds ze hier studeert moeten haar ouders Jupiler voor haar kopen omdat ze dat veel lekkerder vind. Best wel grappig. Niemand uit mijn vriendenkring drinkt dat eigenlijk echt graag.




    Til hug og blod.

    Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 10:42 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!