• Dit is mijn nieuwe pol: Yolo is? Ik verveelde me even, wilde een nieuwe pol en dacht toen aan de verschillende meningen over Yolo - You only live once. Dussss als je zin hebt om te stemmen, doe dat. _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Een zwak aftreksel van Hakuna Matata -Eeuwige Disney fan en Afrika lover-


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik ben gegaan voor een zwak aftreksel van Hakuna Matata. Eigenlijk is YOLO wel een goed motto, maar voor veel 12 jarigen betekent dat drinken, uitgaan en drugs nemen. :')


    Olive

    Onzin. Before Yolo, did people assume they could live twice?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Onzin.
    Dat is iets voor die mensen die denken dat ze alles kunnen maken en zich elke dag ladderzat zuipen. Wat een leuk leven.

    Boutella schreef:
    Een zwak aftreksel van Hakuna Matata -Eeuwige Disney fan en Afrika lover-


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    pure onzin en een zwak excuus.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Neenie schreef:
    Onzin.
    Dat is iets voor die mensen die denken dat ze alles kunnen maken en zich elke dag ladderzat zuipen. Wat een leuk leven.


    Great minds think alike.

    carpe diem for stupid people

    Ik vind het eigenlijk wel iets hebben omdat er een waarheid achter zit. Je leeft toch echt maar één keer? (:

    Behalve als je in reïncarnatie gelooft


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Yolo is ZOOOO passe.

    WOLOLO IS PAS AWESOME! ZO RETRO


    quidquid excusatio prandium pro

    Ben toch voor Carpe Diem : )


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Angelite schreef:
    Onzin. Before Yolo, did people assume they could live twice?


    Haha. :'D

    Maar ik ben het er wel mee eens. En sowieso, wat is er mis met het goede oude carpe diem? Het klinkt nog een stuk intelligenter ook. (nerd)

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 1:28 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Laswell schreef:
    Onzin.
    Dat is iets voor die mensen die denken dat ze alles kunnen maken en zich elke dag ladderzat zuipen. Wat een leuk leven.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Yo peace nigga. YOLO *lachkik*

    no, jk. Ik vind het maar onzin, natuurlijk leef je maar één keer. So I voted for 'een zwak aftreksel van Hakuna Matata' (:

    Boutella schreef:
    Een zwak aftreksel van Hakuna Matata -Eeuwige Disney fan en Afrika lover-


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis