• Voor degenen die het nog niet wisten, Glee komt om 19:05 op RTL5. Ik zag de reclame ook pas gister en was het alweer bijna vergeten.
    Nou, wie gaat er kijken?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik zou gek worden als ik 7 weken zou moeten wachten op de volgende. D:
    Ik word al gek nu ik moet wachten op de volgende afleveringen van Greys, waaraan ze misschien net zijn begonnen om te filmen.


    I don't watch that show. Maar een vriendin van mij wel, blijkbaar was de seizoensfinale verschikkelijk. D: I wish you luck.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Welke aflevering is het, weet je dat toevallig? ^^

    Ik kijk waarschijnlijk niet, season 3 was such a let-down... Zeker de laatste aflevering.

    Kijk jij dat online?
    Waar doe je dat?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Pod schreef:
    (...)
    Kijk jij dat online?
    Waar doe je dat?


    1channel.ch is een zeer goede site om alle tv-shows online te kijken. ^^ Ze staan er de ochtend nadat ze live gaan al op!
    (Kies altijd een link van putlocker of sockshare. ^^)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    I watched it. (krul)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    ASTRONAUTx schreef:
    I watched it. (krul)


    me too


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Not me


    No growth of the heart is ever a waste

    Shit, ik heb het gemist. :[


    Great minds think alike.

    Pod schreef:
    (...)
    Kijk jij dat online?
    Waar doe je dat?


    fastpasstv.ms, want daar staan ze sneller op dan letmewatchthis.com (: Gebruik sockshare, gorillavid of putlocker, vidxden werkt soms ook wel eens.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.