Als jij een iPod kabeltje was, waar zou jij je dan verstoppen?
Al heel lang ben ik hem kwijt en hem al overal gezocht, maar ik vind hem nergens. Dus ik vraag het aan jullie. Zeg de meest gekke dingen en ik zal daar zoeken, want ik heb echt nieuwe muziek nodig op mijn iPod.
Mijn Ipodkabeltje verstopt zich meestal in het doosje waar al mijn kabeltjes in zitten. Soms verstopt hij zich ook achter de spullen die verspreid over mijn bureau liggen. Bij mij kan hij zich hier niet verstoppen, maar misschien ligt het kabeltje verstopt achter je bureau?
Mijn IPodkabeltje ligt meestal onder mijn matras omdat ik hem altijd oplaad in mijn bed en onder het slapen verdwijnt hij onder mijn matras/achter het bed etc.
"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."
Nog in een andere laptop/pc?
+ ik download mijn liedjes altijd direct via Deze site op mijn mobiel. gaat veel sneller en je hebt geen snoertje nodig. :') Weet niet of het kan op iPod, denk'twel?
"I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean