• “I want to live, Mephistopheles,” Helena breathed.
    “I can make you live,” grimaced the young man, “But it will cost you something.”
    “What?”
    “A place in my parade.”


    Als Helena zichzelf in het ziekenhuisbed ziet liggen weet ze het zeker: ze is bijna dood en heeft een spontane uittreding meegemaakt. als ze door het ziekenhuis rondzweeft, komt ze de jonge, knappe Mephistopheles tegen. Hij zegt dat hij haar kan laten leven, in ruil dat zij zich zes jaar bij zijn parade voegt. De parade van de zielen die nog voort willen leven in hetzelfde lichaam.

    The Black Parade.

    ---
    Idee voortgekomen uit het album The Black Parade van My Chemical Romance.
    Je hoeft geen voorkennis te hebben van de band, noch het album.
    Geschreven in (soms wat moeilijk) Engels. Haal er een woordenboek bij als je vastloopt.


    Dead.

    ----



    “Dus dit is het?” vroeg ik angstig en beet op mijn lip. Hij lachte zwakjes en knikte.
    “We zijn allemaal spelers…”
    “...En wij zijn de Geliefden. De een sterft uit liefdesverdriet wanneer de ander wordt vermoord,” maakte ik af en sloeg mijn armen om hem heen.
    “We blijven bij elkaar, toch?” fluisterde ik.
    “Voor altijd.”


    The Game.

    ----



    Dream, America dream,
    I can't even sleep
    From the lights early dawn
    Scream, America scream
    Believe what you see from heroes and cons?


    Amerika, 2030. Nixon was ooit eens één van de meest welvarende steden in Californië. Nu is er een burgeroorlog aan de gang. Aan de ene kant staan de Heroes, aan de andere de Cons. De Heroes hebben een vrouwelijke aanvoerder, Gloria, die door het aanvoeren van de groep de dood van haar vader probeert te wreken. De andere groep wordt geleid door de rebelse en charismatische jongen genaamd Christian. Alleen een muur die recht door de hele stad gaat zorgt voor enige vrede tussen de groepen. Beide partijen vechten voor de vrijheid van Nixon, maar voor wie?

    Twee aanvoerders.
    Twee partijen.
    Eén heropbloeiende liefde.



    geïnspireerd op het album 21st century Breakdown van Green Day.
    Je hoeft geen kennis van de band en het album te hebben.
    kan 16+ stukjes bevatten.


    The Wall.


    Obviously.

    PS: van The Game en Dead is er maar één hoofdstuk, van The Wall wel drie ^^


    Obviously.

    Haha, ik check wel even ^.^


    Don't find love. Let love find you.