• Nou, vrouwen mogen mannen knap vinden en zeggen dat ze een bepaalde vrouw mooi vindt, maar mannen mogen alleen zeggen dat ze vrouwen knap vinden maar niet dat ze andere mannen knap vinden. Dat valt toch op?

    Alhoewel ik een man niet graag over een andere man hoor zeggen: hij is knap (cat)

    Moest ik ff kwijt

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Miep

    Nu ja, mijn vader zegt soms als we door Hasselt lopen of ergens anders:
    Dat is toch een mooie man?

    Best wel raar soms, maargoed :D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Waarom zou dat niet mogen? Ik heb daar toch geen problemen mee. Wij kijken naar vrouwen en hebben soms iets van 'hah, die heeft mooie billen of borsten of een buik, ik wou dat ik die had' dus waarom zouden mannen niet eens mogen zeggen dat ze jaloers zijn op iets van een andere man.
    Maar het blijft wel een beetje awkward. Dat komt misschien omdat we zo'n commentaar van hen niet gewoon zijn.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 12:06 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ja inderdaad, dat was me ook al opgevallen.
    Ik ben wel blij dat ik vrij kan zeggen dat ik iemand mooi vind zonder meteen als lesbisch te worden beschouwd.
    Moest een man zeggen dat hij een andere man mooi vind, oké dat is best strange, maar uiteindelijk zou ik het accepteren zonder erbij te denken dat hij daarom meteen homo is. :3

    Maar je hebt gelijk. ^^


    Let the Night embrace you

    Errin schreef:
    Waarom zou dat niet mogen. Ik heb daar toch geen problemen mee. Wij kijken naar vrouwen en hebben soms iets van 'hah, die heeft mooie billen of borsten of een buik, ik wou dat ik die had' dus waarom zouden mannen niet eens mogen zeggen dat ze jaloers zijn op iets van een andere man.


    This, plus what Pusheen said. ^^
    Society is weird.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dat komt omdat de meeste mannen idioten zijn, die zijn zo homofoob als maar kan. Een vriend van mij ook, ik zie een keer voor de grap dat hij gay was, dat vond hij toch niet zo heel leuk. En toen ik zei dat het me niet eens echt zou verbazen als hij uit de kast zou komen werd hij echt pissig op me, ´je hebt geen idee hoe diep je me beledigt hebt, ik vind homo vies, zo iets zeg je niet tegen een jongen, neem het terug.´ Hij stelde zich echt ontzettend aan, was best grappig.
    Maar je, jongens denken nu eenmaal dat ze altijd stoer moeten doen, maar ze hebben niet door dat wij wat zij doen vaak niet eens stoer maar dom vinden. Als een jongen zou zeggen dat hij een andere knap vind, dat zou ik pas stoer vinden. Dan heeft hij pas ballen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dat is me ook opgevallen, niet dat ik wel zeg dat ik andere mannen mooi vindt, want dat klinkt gay :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Geen idee waarom dat niet zo mogen? Het staat alleen een beetje raar voor een hetero man ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    MUH

    Ik heb al moeite genoeg om te herkennen wat een knap meisje is en wat niet, laat staan als mensen me dat ook nog zouden vragen van jongens D: Om de een of andere reden let ik nooit op gezichten, de meeste gezichten vergeet ik ook weer onmiddelijk. Vrij problematisch als je steeds met andere mensen in een werkgroep zit, na 3 weken weet ik wel hun namen maar niet wie bij welke naam hoort 'hmm


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik zou niet weten waarom ik mijn mening over man niet zou mogen uiten. Ik doe het gewoon en als iemand daar problemen mee heeft, heeft diegene lekker pech.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat stond in de Flair deze week. (nerd)

    Omdat mannen de grootste homofoben zijn die er bestaan.


    Your make-up is terrible

    Dat viel me ook al op, inderdaad, maar ik ken ook genoeg jongens/mannen die dat wel doen. Een jongen uit mijn klas zegt het gerust wanneer hij een andere jongen knap vindt, en hij noemt zijn beste vriend ook wel eens 'moppie' of iets zoals dat, net als meisjes dat wel eens doen. In het begin vond iedereen dat wel vreemd, maar inmiddels ben ik eraan gewend; meisjes doen het ook, dus waarom zouden jongens het niet mogen?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Navigate schreef:
    Dat stond in de Flair deze week. (nerd)


    echt?
    ik lees de flair niet(krul)


    Miep

    wormtail schreef:
    (...)

    echt?
    ik lees de flair niet(krul)

    Ja daar stond in van 'Waarom zeggen mannen nooit dat andere mannen knap zijn"
    en dan zeiden veel mannen dat ze niet als homo gezien willen worden en dat ze mannen meestal beoordelen op hun innerlijk/gedrag niet zo zeer op 't uiterlijk.
    Or so I read.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 12:33 ]

    Navigate schreef:
    (...)
    Ja daar stond in van 'Waarom zeggen mannen nooit dat andere mannen knap zijn"
    en dan zeiden veel mannen dat ze niet als homo gezien willen worden en dat ze mannen meestal beoordelen op hun innerlijk/gedrag niet zo zeer op 't uiterlijk.
    Or so I read.
    Kan ik wel inkopen. Ik heb de Flair nog niet gelezen. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?