• Okeej ,, The fake girl of the school fals in love
    Gaat niet door .. Voor de mensen die daar een rol in souden krijgen ,,Sorry!!:$

    Maar ik had duss een nieuw idee,, Voor een JB story:

    Sam is een meisje van 15 die het liefst 24 uur tekent. Als ze tekent lijkt ze wegtevallen van de realiteit, Ze hoort niks meer ,, en voelt zelfs niks meer.. Maar wat als Sam opeens tekeningen begint te tekenen van een jongen,, Die ze niet kent?
    Haar ouders maken zich zorgen en laten haar opnemen in een kliniek,, Sam haat het daar en ontsnapt.
    Terug naar haar ouders wil ze niet.. En verder heeft ze niemand,, Als ze haar tekeningen van de jongen weer bekijkt valt Sam weg,, Ze komt in een droom terecht die voor haar echt lijkt, In die droom ziet ze de jongen,, Als se droom op een nachtmerrie begint te lijken vecht Sam zohard ze kan om wakker te worden,,maar wat als dit niet lukt?
    Kan iemand haar nog helpen..?


    Rollen:

    Bf Sam:THxAVRIL
    Vriendin Nick:ALLxSTAR
    Vriendin Joe:xPOKEMONKID



    Naam:
    Leeftijd:
    Foto (url):
    Tekstje:
    Rol:
    -Wat vind je ervan?
    -Titel
    -Over wie van JB moet die gaan??



    Niet zeggen: Info komt zo,want dan krijg je hem sowieso niet! Niet zeuren waneer ik het bekend ga maken ..FOTO TUSSEN URL

    Succes;)


    Crack a bottle

    En nu moet Sexxy, kind heel snel gaan begiinen !!!! Voor dat Elle weer ongeduldig word!! :X


    Dunno ><

    Whaha ,, Sal ik doen Elle ,,
    Maar ik hb even een soort van rusie ¬¬


    Crack a bottle

    Whaha ,, Sal ik doen Elle ,,
    Maar ik hb even een soort van rusie ¬¬

    Nouw ja zeg
    Hoe kan zoon Sexxy kind als jouw nouw weer Ruzie Hebben >.0
    Stout meisje..
    OKe dat klonk egt raar >.0 :P


    Dunno ><

    Lekker beginne:Px3


    So far away..

    Nouw ja zeg,, Wou ik wat zeggen, op de andere Topic,, ben ik klaar met me Briljante verhaal,, is die al gesloten ¬¬


    Dunno ><

    Nouw ja zeg,, Wou ik wat zeggen, op de andere Topic,, ben ik klaar met me Briljante verhaal,, is die al gesloten ¬¬


    OchArme ,, Op welk topic dan ??
    Die OMG ,, ?? Maar kiendjes,,ik moet nu eten en dan begin ik ,,Okeej ??(K)


    Crack a bottle

    (...)

    OchArme ,, Op welk topic dan ??
    Die OMG ,, ?? Maar kiendjes,,ik moet nu eten en dan begin ik ,,Okeej ??(K)


    Die nu Gesloten is. XD
    Nou,, zzon eentje die bijna het zelfde was,, als jij mij net PB stuurde ;)
    OKe Eetse he!!!(K)
    Ja en daarna Beginnen :D(dance)


    Dunno ><

    Dit is verandert in een chat-topic. Lieverds, daar hebben we msn voor. Daarbij zijn alle rollen bezet.
    [/slotje]


    Bored.