• Okeej ,, The fake girl of the school fals in love
    Gaat niet door .. Voor de mensen die daar een rol in souden krijgen ,,Sorry!!:$

    Maar ik had duss een nieuw idee,, Voor een JB story:

    Sam is een meisje van 15 die het liefst 24 uur tekent. Als ze tekent lijkt ze wegtevallen van de realiteit, Ze hoort niks meer ,, en voelt zelfs niks meer.. Maar wat als Sam opeens tekeningen begint te tekenen van een jongen,, Die ze niet kent?
    Haar ouders maken zich zorgen en laten haar opnemen in een kliniek,, Sam haat het daar en ontsnapt.
    Terug naar haar ouders wil ze niet.. En verder heeft ze niemand,, Als ze haar tekeningen van de jongen weer bekijkt valt Sam weg,, Ze komt in een droom terecht die voor haar echt lijkt, In die droom ziet ze de jongen,, Als se droom op een nachtmerrie begint te lijken vecht Sam zohard ze kan om wakker te worden,,maar wat als dit niet lukt?
    Kan iemand haar nog helpen..?


    Rollen:

    Bf Sam:THxAVRIL
    Vriendin Nick:ALLxSTAR
    Vriendin Joe:xPOKEMONKID



    Naam:
    Leeftijd:
    Foto (url):
    Tekstje:
    Rol:
    -Wat vind je ervan?
    -Titel
    -Over wie van JB moet die gaan??



    Niet zeggen: Info komt zo,want dan krijg je hem sowieso niet! Niet zeuren waneer ik het bekend ga maken ..FOTO TUSSEN URL

    Succes;)


    Crack a bottle

    Wie wil nog meer een rol??
    Nog 3 over :D als ik het goed hb XD


    Crack a bottle

    Mensjes,, neem nouw een roll, van dit liefe Meiske!!!!!
    Want dan kan ze met haar ZupperVerhaal beginnen!!!


    Dunno ><

    Je wil egt graag die rollen vol hebben he? :P


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Elle word ongeduldig XD
    Maar se heeft wel gelijk [/ego]
    Wil niemand meer een rol fseu ¬¬


    Crack a bottle

    Je wil egt graag die rollen vol hebben he? :P


    jaa :'( Maar niemand wil ¬¬


    Crack a bottle

    (...)

    jaa :'( Maar niemand wil ¬¬


    Ach meis, doe voor mij dan maar een meisje uit de kliniek! ;)
    Maar ik heb geen tijd om alles in te gaan vullen! :O Ik moet weg! :(


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Elle word ongeduldig XD
    Maar se heeft wel gelijk [/ego]
    Wil niemand meer een rol fseu ¬¬


    Ja,, Elle WOrd ongeduldig,, en Je wil Elle niet ongeduldig zien,, Want dan gaat Elle Heeeel Irritant Warden,, En Nu is Elle in haar Derde persondelijkheid aan het praten:D en Nee Elle heeft geen eigenDunk hoor [A]
    Naa, sgat je heb wel gelijk,, mensjes zijnn gewoon stomm, dat ze de rol niet nemmen!
    Moet ik er anders nog een bedenken?! [A]


    Dunno ><

    (...)

    Ja,, Elle WOrd ongeduldig,, en Je wil Elle niet ongeduldig zien,, Want dan gaat Elle Heeeel Irritant Warden,, En Nu is Elle in haar Derde persondelijkheid aan het praten:D en Nee Elle heeft geen eigenDunk hoor [A]
    Naa, sgat je heb wel gelijk,, mensjes zijnn gewoon stomm, dat ze de rol niet nemmen!
    Moet ik er anders nog een bedenken?! [A]


    Jaa(A) Chantou vind dat Elle nog 1 moet bedenken ,, Chantou vind ook dat dat een slim idee was van Elle ,, (als jij het doet gaa ik ook in de 3de persoonding praten XD Anders bn je daar soo eenzaam in snapje :P)

    @Say
    :( Maar als je dat neit kan invullen dan dan ,,Kan het gewoon nie:(:(
    Say ,,ik hou van jou X'D (A)


    Crack a bottle

    Moet ik ook nog eentje bedenken ? _O_


    Take My Hand Take A Breath ...

    Jaa(A)
    Doe maar :P


    Crack a bottle

    (...)

    Jaa(A) Chantou vind dat Elle nog 1 moet bedenken ,, Chantou vind ook dat dat een slim idee was van Elle ,, (als jij het doet gaa ik ook in de 3de persoonding praten XD Anders bn je daar soo eenzaam in snapje :P)

    @Say
    :( Maar als je dat neit kan invullen dan dan ,,Kan het gewoon nie:(:(
    Say ,,ik hou van jou X'D (A)


    Sgat, als ik opschiet ben ik om kwart over 7 weer terug. Als ik het daarna nou stuur? Of je doet de info van mij die bij dance girl staat ofzo! (A)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Say ,, Ik haal die infoo daar wel vandaan sgat :P


    Crack a bottle

    Say ,, Ik haal die infoo daar wel vandaan sgat :P


    Okii! ^^
    Doegdoeg! () Ik wou jou gewoon even helpen probleempje oplossen! (H)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    IK WIL WEL W8 FF


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Naam: Angel

    Leeftijd: 16

    Foto (url): http://media.photobucket.com/image/brookelle%20bones/ViolentxViola/Brookelle_Bones17.jpg?o=1

    Tekstje:

    Heey schatten!

    Ik ben Angel en woon hier al 16 jaar.
    Ik heb juist mijn Sweet 16 gevierd omdat mijn ouders aardig rijk zijn. Ja ik word nogal verwent in dat kot waar ik woon. Maar dan kreeg ik borstkanker en dat is helemaal geen pretje! Ik hoop zo dat ik het overleef! En trouwens nu word ik nog meer verwent! Ik ben iemand die zich zomaar niet laat doen maar ook eerlijk kan zijn. Ik zit ook vol vertrouwen dus als er iets is kom je maar gerust af!

    Doeixx

    Rol: Meisje in kliniek

    -Wat vind je ervan? : Leuk idee :D

    -Titel : I'm the biggest skatgirl!

    -Over wie van JB moet die gaan?? : Nick of Joe


    Take My Hand Take A Breath ...