• Okeej ,, The fake girl of the school fals in love
    Gaat niet door .. Voor de mensen die daar een rol in souden krijgen ,,Sorry!!:$

Maar ik had duss een nieuw idee,, Voor een JB story:

Sam is een meisje van 15 die het liefst 24 uur tekent. Als ze tekent lijkt ze wegtevallen van de realiteit, Ze hoort niks meer ,, en voelt zelfs niks meer.. Maar wat als Sam opeens tekeningen begint te tekenen van een jongen,, Die ze niet kent?
    Haar ouders maken zich zorgen en laten haar opnemen in een kliniek,, Sam haat het daar en ontsnapt.
    Terug naar haar ouders wil ze niet.. En verder heeft ze niemand,, Als ze haar tekeningen van de jongen weer bekijkt valt Sam weg,, Ze komt in een droom terecht die voor haar echt lijkt, In die droom ziet ze de jongen,, Als se droom op een nachtmerrie begint te lijken vecht Sam zohard ze kan om wakker te worden,,maar wat als dit niet lukt?
    Kan iemand haar nog helpen..?

Rollen:

Bf Sam:THxAVRIL
    Vriendin Nick:ALLxSTAR
    Vriendin Joe:xPOKEMONKID

Naam:
    Leeftijd:
    Foto (url):
    Tekstje:
    Rol:
    -Wat vind je ervan?
    -Titel
    -Over wie van JB moet die gaan??

Niet zeggen: Info komt zo,want dan krijg je hem sowieso niet! Niet zeuren waneer ik het bekend ga maken ..FOTO TUSSEN URL

Succes;)

Crack a bottle

Jippi <33

Crack a bottle

Naam: Anouk

Leeftijd: 15

Foto (url): http://www.cine-files.com/cinemaniacs/photos/2005/02/lila1.jpg

of

http://i65.photobucket.com/albums/h203/comicbase/fotoliz2.jpg

Tekstje:Haaa Babes! [en Boys tuurlijk =)]

Ik ben Anouk. Ik ben best tevreden met mijn naam (AA) Ik ben verslaafd aan ijsjes en lollys. Ze zijn gewoon.. GODDELIJK. Ik ben 15 jaartjes. Echt een hele Sh¡t leeftijd. Want je moeder wordt hysterisch, gaat zeuren. Je mag nét niet uit en misschien al je vriendinnen wel (Wat bij mij wel het geval is) Verder vind ik shoppen heel stoer en leuk! ik voel me heeeel erg vrij in de CITY! Lekker enorrume tassen aan mijn arm bungelen [á'] Niet om te sjouwen maar gewoon. Het idee dat ik heel veel leuke nieuwe kleren heb gekocht.

Nouja, ik heb afgesproken met mijn vriendinnen

Ciao! Xx Anouk

Rol: MEISJE IN KLINIEK

-Wat vind je ervan?SUPERCUTE IDEETJAA

-Titel; Sorry, maar die heb ik niet voor je

-Over wie van JB moet die gaan?? Moet jij kiezen, lievúrd

If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

Haha, denk ik; ik ga die lieve Dream ff helpen, ben ik te laat. ;,[

If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

Omgosh ik lieft deze quiz nu al XD

all I want for christmas is a girlfriend

Haha, denk ik; ik ga die lieve Dream ff helpen, ben ik te laat. ;,[

Solly ,,Maar in ieder geval dankje soo veewl voor het reageren (K)

En je mag ook wel Chantou seggen hoar:P

Crack a bottle

Dankje voor de rol -.-

Omgosh ik lieft deze quiz nu al XD

Jippi (A)

Crack a bottle

Dankje voor de rol -.-

Solly (flower)

Crack a bottle

WTF :O:O:O:O :@:@:@:@

Ike ga nu Klieniek begelijder bednekne!!!

Dunno ><

AG SGIJT.

ZEG DE VOLGENDE KEER FF ALS JE NOG EEN TOPIC HEBT :[

Roxy ,,Srry hoar ¬¬
    Maar geloofik beslis ik nog altijd wie ik een rol geeff ,, EN dan hoef niet iedereen gelijk kwaad te worden .. En Roxy ,,bijdeweg ,,ik had ook iets tegen jou gesegt op dat andere topic wat je ook mogt doen ,, .. ¬.¬

Crack a bottle

Weetje Roxy ,,laat maar ¬¬
    Als jij gelijk kwaad word omdat je een keer geen rol krijgt ,, Dan hoeft het al niet meer!
    Ik sei tog dat je wel een andere de bij mogt versinnen fseu ,,maar dat was weer niet goed genoeg ,, Je kunt nu eenmaal niet alles hbben wat je wilt`! en de laatste keer dat ik keek Beslis ik nog altijd wie er in MIJN serie komt ..

Crack a bottle

Naam:
    Mieke
    Leeftijd:
    22
    Foto (url):
    Komt zo
    Tekstje:
    Hallo,, Ik ben Mieke,, en ben nu zoon 22 jaar oud, Ik werk, in een kliniek,, maar Meiden en Jongens komen,, die een Teken Stornis hebben. Je zal dnken, laat die mensen tog lekker tekenen,, maar het is gewoon niet gezond,, Ze sluiten zig af van de buitenwerled, en gaanhelmaal op in hun tekening,, mischien wel zo. dat ze er nooit meer uit kunnen,, ze zitten vast. Je zal wel dnekn,, wat weet jij er nou van,, Nou. Toen ik zelf 17 was,, had ik hetzelfde probleem,, Nu wil ik Mensen helpen er van af te komen. Ik help graag mensen,, En ben dan ook een heel zorgsaam tiep,, ik heb pas rust,, todat, die mensen ook rust hebben. Zoals nu,, dus ik ga slapen
    Bye!
    Rol:
    Kliniek begelijder
    -Wat vind je ervan?
    -Titel
    -Over wie van JB moet die gaan??

Dit weet je alemaal al!! :P

Hoop dat je er wat aan heb ;)

Dunno ><

Sorry,, weet dat hij niet zo goed is,, But,, heb me best gedaan!!
    XX En nu moet je gaan begiinen,, lkkr Kind!!!

Dunno ><