• Plaats: Station Zwolle, AH to go.
    Datum: 6 oktober
    Tijd: 13:00 uur [1 uur 's middags]


    Mensen die meegaan naar de meeting:
    - Svenka [nog niet zeker!]
    - Jaccochips
    - Feline
    - Moonly
    - DreamerN
    - Yuffie
    - Kieraa
    - MartyrArt
    - Instellingen
    - Shinx
    - ASTRONAUTx

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 18:25 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    19 :Y)


    It's never gonna happen, Guys.

    Omg, I'm a little girl. (cat) Ik ben 16.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    ik ben 14, in september 15


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Gaan we nog een datum prikken of wat?


    26 - 02 - '16

    15 jaar. :3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Volgende week zaterdag kan ik niet en om het dit weekend te doen is het ook kort dag..
    maar ja, jullie kunnen de meeting ook gewoon zonder mij houden, jullie kennen me toch niet XD
    maar naast dat we een datum af moeten spreken hebben we ook een verzamelpunt nodig.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 16:20 ]


    Credendo Vides

    Blomkvist schreef:
    15 jaar. :3

    + We moeten echt een datum maken :W


    Shit happens but pee happens a lot more.

    DreamerN schreef:
    Volgende week zaterdag kan ik niet en om het dit weekend te doen is het ook kort dag..
    maar ja, jullie kunnen de meeting ook gewoon zonder mij houden, jullie kennen me toch niet XD
    maar naast dat we een datum af moeten spreken hebben we ook een verzamelpunt nodig.


    Same here! Ik kan ook niet volgende week zaterdag!


    It's never gonna happen, Guys.

    http://www.datumprikker.nl/pnccbv641st7v

    Daar kunnen jullie stemmen voor een datum! Ik heb willekeurig gekozen voor een aantal zaterdagen en zondagen tot eind oktober! Als jullie daar stemmen kunnen we makkelijker een datum neerzetten!

    Je moet je naam en e-mail invullen.. Ik krijg alleen je naam te zien, van je e-mail niets. Als we een datum bepalen, krijg je waarschijnlijk een mail. Meer wordt je mail niet voor gebruikt.

    (Sorry voor de topic maker als jij het vervelend vind dat ik dit hier neerzet, maar ik dacht, aangezien jij het niet kent, doe ik het wel even!^^ Zal je op de hoogte houden van de percentages!)

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 21:40 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Zondag mag ik sowieso niet. I'm sorry.


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    Zondag mag ik sowieso niet. I'm sorry.


    Dan blijven alleen de zaterdagen over :Y) Zo simpel is dat^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik vul het morgen in!


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    hoi k ben ook 15. :3

    Hoi, ik heb het ingevult, doei. (krul)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik moet hem nog invullen, enkel en alleen omdat ik nog aan het natrekken bent wanneer ik nou precies wel en niet kan... dat is nog moeilijker dan ik dacht XD

    Misschien is het voor de meet ook leuk om iets te bedenken waaraan we elkaar kunnen herkennen... aangezien ik niemand van jullie allen ken :$:Y)


    Credendo Vides