• Plaats: Station Zwolle, AH to go.
    Datum: 6 oktober
    Tijd: 13:00 uur [1 uur 's middags]


    Mensen die meegaan naar de meeting:
    - Svenka [nog niet zeker!]
    - Jaccochips
    - Feline
    - Moonly
    - DreamerN
    - Yuffie
    - Kieraa
    - MartyrArt
    - Instellingen
    - Shinx
    - ASTRONAUTx

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 18:25 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hmm... Das dichtbij mijn zus 8D
    En een hele bups van mijn familie woont superdichtbij Deventer...
    Ik ga er nog even over nadenken, want ik ga al naar Oostende en Nijmegen deze vakantie... (cat)


    Deep inside, I've never felt alive

    Maaaybe.


    Your make-up is terrible

    Stoppable schreef:
    Hmm... Das dichtbij mijn zus 8D
    En een hele bups van mijn familie woont superdichtbij Deventer...
    Ik ga er nog even over nadenken, want ik ga al naar Oostende en Nijmegen deze vakantie... (cat)


    Nijmegen is voor mij super lang, lol, en Oostende geloof ik ook. But, ik moet toch ooit meeten, lol. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Stoppable schreef:
    Hmm... Das dichtbij mijn zus 8D
    En een hele bups van mijn familie woont superdichtbij Deventer...
    Ik ga er nog even over nadenken, want ik ga al naar Oostende en Nijmegen deze vakantie... (cat)

    NIJMEGEN! ^^ oke dit was blij.

    Ik zal er even over na denken en misschien hoor je meer als ik weet op welke datum je het wilt doen? :Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Forks schreef:
    (...)

    Nijmegen is voor mij super lang, lol, en Oostende geloof ik ook. But, ik moet toch ooit meeten, lol. [:

    Oostende is in België dus ja hahah.. Nijmegen - Zwolle is met de auto iets meer dan een uur, zo ver is dat toch niet ;$?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Pimpernel schreef:
    (...)
    Oostende is in België dus ja hahah.. Nijmegen - Zwolle is met de auto iets meer dan een uur, zo ver is dat toch niet ;$?


    Like, dat is best wel ver. En ik ga dan met de trein, maarik vind het te ver. Naar Deventer zou ik wel gaan.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sorry, maar Zwolle is best ver weg voor mij. ;ss Anders had ik wel heel graag willen komen.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 13:24 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik ga studeren in Zwolle, na de zomervakantie weet ik wellicht meerdere plekjes van Zwolle.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ichiya schreef:
    Sorry, maar Zwolle is best ver weg voor mij. ;ss Anders had ik wel heel graag willen komen.


    Het viel mij sowieso al op dat in de buurt van Zwolle en omstreken er niet veel Q'ers zijn, helaas.
    But ik blijf erbij dat net als met de site goSupermodel jaarlijks een feest moet komen vanuit Q.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Forks schreef:
    (...)

    Het viel mij sowieso al op dat in de buurt van Zwolle en omstreken er niet veel Q'ers zijn, helaas.
    But ik blijf erbij dat net als met de site goSupermodel jaarlijks een feest moet komen vanuit Q.


    Anders een meeting in Apeldoorn? Dat is nog best dichtbij. En daar heb je volgens mij ook meer mensen wonen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Anders een meeting in Apeldoorn? Dat is nog best dichtbij. En daar heb je volgens mij ook meer mensen wonen.


    Apeldoorn is appeltje eitje, dat is niet zo lang met de trein en ik ken het redelijk. But, dan maak ik een nieuw topic aan, lijkt me?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    ik wil wel komen, ik weet zo nog een persoon of 2 a 3 die wel willen komen ;p ik wil anders ook wel helpen regelen (:

    ik ken zwolle wel een beetje, ik zit er op school. er is genoeg te doen (:

    Ik kan dus echt niet naar Apeldoorn komen ;x
    Als de meeting in Zwolle is kom ik, anders helaas niet.


    26 - 02 - '16

    Mmm al iets van een datum of tijdperiode? Wordt het btw Apeldoorn of Zwolle?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik hoop Zwolle :3


    26 - 02 - '16