• Plaats: Station Zwolle, AH to go.
    Datum: 6 oktober
    Tijd: 13:00 uur [1 uur 's middags]


    Mensen die meegaan naar de meeting:
    - Svenka [nog niet zeker!]
    - Jaccochips
    - Feline
    - Moonly
    - DreamerN
    - Yuffie
    - Kieraa
    - MartyrArt
    - Instellingen
    - Shinx
    - ASTRONAUTx

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 18:25 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Jupp, misschien moeten de mensen met interesse even gemaild worden ofzo? $: Voor het geval dat ze het vergeten waren of iets.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ja, ik zit nog te kijkn wanneer ik zelf kan + handig is, haha.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dit word indd wel kort dag haha. En anders hebben we de herfst vakantie nog! Of valt die ook weer bij elke school anders haha.

    Anders gewoon eens een keer een random weekend, dat moest normaal toch ook wel lukken, toch ?


    Credendo Vides

    desnoods datumprikkertje? Of is dat te moeilijk?


    It's never gonna happen, Guys.

    Wat wonen er dan eigenlijk veel mensen in de buurt van Zwolle.

    Yuffie schreef:
    desnoods datumprikkertje? Of is dat te moeilijk?


    Is eventueel een optie, eerst dacht ik altijd dat je daarvoor iedereens emailadres nodig had, maar je kan ook een link krijgen die je overal kan verspreiden dus dat is wel handig voor hier, maar dan nog is het maar kijken of iedereen gaat reageren..


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Is eventueel een optie, eerst dacht ik altijd dat je daarvoor iedereens emailadres nodig had, maar je kan ook een link krijgen die je overal kan verspreiden dus dat is wel handig voor hier, maar dan nog is het maar kijken of iedereen gaat reageren..


    Degene die dan niet reageren hebben dan pech toch?
    Ja is hun eigen schuld dan, want ze hebben niet voor een datum gekozen...


    It's never gonna happen, Guys.

    Wat moet ik me voorstellen bij datumprikkertje of weet ik veel waar jullie het over hebben xd.

    @ kieraa, ik heb mijn god geen idee. :') Zal me benieuwen
    Eigenlijk ben ik nog nooit eerder naar een echte meeting geweest haha. Lijkt me wel leuk. :3


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Datumprikker is een site waar je dan een agendagebeurtenis op kan zetten met een aantal datums, de mensen die de link volgen kunnen dan zelf aangeven op welke datum ze wel en niet kunnen, zo krijg je op een gegeven moment een overzicht met welke dat het meeste "stemmen" heeft

    I know, mijn uitleg sucks XD


    Credendo Vides

    Hahah oke, nou ik heb haast nooit wat dus zal wel goed komen. :D ! En je uitleg was goed hoor! Hoe oud zijn jullie eigenlijk allemaal?

    Als ik kan kom ik! c:


    Numbers.

    Ik ben afgelopen 13 augustus 19 geworden, maar ik gedraag me jonger ^^


    Credendo Vides

    Jeuj! Dit gaat gezellig worden :Y)


    26 - 02 - '16