• Plaats: Station Zwolle, AH to go.
    Datum: 6 oktober
    Tijd: 13:00 uur [1 uur 's middags]


    Mensen die meegaan naar de meeting:
    - Svenka [nog niet zeker!]
    - Jaccochips
    - Feline
    - Moonly
    - DreamerN
    - Yuffie
    - Kieraa
    - MartyrArt
    - Instellingen
    - Shinx
    - ASTRONAUTx

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 18:25 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    In Zwolle zou ik wel eventueel kunnen komen. Ik weet het niet helemaal zeker, maar die kans is er wel. Maar Apeldoorn wordt hem echt niet.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 18:42 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Is er al een datum vastgesteld?


    26 - 02 - '16

    Crocker schreef:
    Is er al een datum vastgesteld?


    Nope. ;D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik woon ook redelijk dicht bij zwolle, ga er ook naar school en shit. Maar dat meeten lijkt me eigenlijk wel vreselijk eng haha! Als ik kom, neem ik ilona mee. xd.

    Kieraa schreef:
    Ik woon ook redelijk dicht bij zwolle, ga er ook naar school en shit. Maar dat meeten lijkt me eigenlijk wel vreselijk eng haha! Als ik kom, neem ik ilona mee. xd.

    Meeten is niet eng.. Wie is Ilona btw?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ilona zit niet op quizlet volgens mij, maar ik ken haar al 12 jaar dus dat is geen pedo hoor als je dat soms dacht haha ! :p

    Iedereen heeft eigen mening over dat meeten. Toen ik die eerste persoon meete met zon ander meisje er bij. Kwamen wij op het station was die gene blijkbaar mank, niets op tegen hoor. Maar had dat dan even gemeld weetjewel. dus ik schrok daarvan.

    Kieraa schreef:
    Ilona zit niet op quizlet volgens mij, maar ik ken haar al 12 jaar dus dat is geen pedo hoor als je dat soms dacht haha ! :p

    Iedereen heeft eigen mening over dat meeten. Toen ik die eerste persoon meete met zon ander meisje er bij. Kwamen wij op het station was die gene blijkbaar mank, niets op tegen hoor. Maar had dat dan even gemeld weetjewel. dus ik schrok daarvan.

    Ik heb iemand gemeet die doof was en dus ook aparter praatte maar daar wen je na een tijdje wel aan. Ik ben niet mank haha dus ik ben niet eng (:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Haha oke, dat is dan al minder eng haha! Ach die jongen was er niet zo lang hoor. Want was dik ongemakkelijk toen ahah, hele stiltes. zegt die vriendin zo ; ja, misschien moet je een keer naar huis gaan, want kyra word ook zo opgehaald. HAHA omg wat erg.

    zullen we een datum vasttellen om te meeten dan? =x ik wil het nog wel voor 3 september =x en een grote meeting hoeft toch niet echt? kleintje lijkt me veel leuker..

    En ik zou het wel willen regelen =x

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 2:36 ]

    Ik kom wel samen met kiera haha xd,
    En ik heb wel een account haha.
    Ik woon in heino :p.
    Maar we kunnen wel bij de mac in de stad ofzo?

    Hallooooo ilonaaa. :D !

    Is er al een datum?

    Ik wil wel komen, ik kan dan gewoon met trein van Emmen naar Zwolle en ben er dan binnen een halfuurtje.
    Maar één probleem, ik kan niet op zaterdagen, terwijl een meeting meestal dan wordt gehouden..
    Nouja meld me maar wanneer en hoe of wat. haha


    Life is a beautiful struggle

    Ik kan opzicht alle dagen nog wel. behalve het weekend bij de pompdagen in heino. (: 17/22 aug.

    Ik woon ook in Zwolle, maar welke datum word het nu dan kan ik kijken of ik kan ;)


    Credendo Vides