• Ricardo, vooral bekend als Kaká, is een dertig jarige voetballer wie op het moment al twee kinderen heeft, een dochter van zes en een zoon van vier. Hij is ondertussen al drie jaar gescheiden van zijn vrouw Julia, met wie hij vaak ruzie had.
          Ricardo heeft maar een weekend in de maand de kans om zijn kinderen te zien, omdat hij vrijwel altijd moet trainen of een wedstrijd te spelen heeft. Julia vraagt een advocaat aan om ervoor te zorgen dat haar kinderen altijd bij haar zijn. Ricardo hoeft niks meer te maken met zijn kinderen, omdat hij er toch nooit voor hen is.
          Ricardo is het hier echter niet mee eens en wil zich bewijzen dat hij een goede vader kan zijn voor zijn kinderen. Julia geeft hem één kans, een bijna onmogelijke kans. Hij heeft drie maanden de tijd om ervoor te zorgen dat zijn kinderen hem niet als hun vader maar als papa zien, maar deze drie maanden vallen precies onder het WK.
          Dit betekent dat Ricardo zijn dochter en zoontje mee moet nemen, terwijl hij weer bijna geen tijd voor hen heeft. Zal hij uiteindelijk een keus moet maken of weet hij zijn kinderen werkelijk te leren kennen?

    # Van het EK 2012 heb ik een WK 2012 gemaakt.


    Rollen.
    Vriendinnen en vrouwen voetbalspelers. Iedere voetbalspeler mag, maar het liefste veel van Real Madrid. Het zou leuk zijn als sommige van hen al kinderen hebben.
    Beste vriendin Julia.
    Overige rollen?

    Informatie.
    Rol:
    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum:
    Uiterlijk: Bekend persoon. Sofia Vergara is bezet.
    Familie:
    Relatie:
    Extra:
    Titel?
    Waarschuwen?

    Thaaanksya'll. (:

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 12:27 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ga morgen een poging doen! :]


    Tell me about it, stud.

    Ik probeer zo vlug als ik kan een rol een keertje in te vullen maar ik heb echt duizenden verjaardagen et cetera... Maar ik wil echt wel een rol! (:

    Fierte schreef:
    Ik probeer zo vlug als ik kan een rol een keertje in te vullen maar ik heb echt duizenden verjaardagen et cetera... Maar ik wil echt wel een rol! (:


    Hihi is goed! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Vriendin van speler van Real Madrid i]Mesut Özil[/i
    Voornaam: Maria
    Achternaam: Hoffmann
    Volledige naam: Maria Hannah Hoffmann
    Leeftijd en geboortedatum: 22 jaar, geboren op 6 juni.
    Uiterlijk:


    Maria heeft een blanke huid die in de winter vaak wat bleker word. Ze heeft een slank tot mager postuur en haar lichaam is heel erg lenig. Ze is relatief klein maar lijkt vaak langer vanwege haar lange, slanke benen. Maria heeft groengrijze ogen en goudblond haar. Haar goudblonde haar is erg krullerig en met geen stijltang te bestrijden maar Maria is dan ook erg blij met haar krullen.
    Familie: Maria komt uit een liefdevol en rustig gezin. Ze zijn niet arm maar ook zeker niet rijk en Maria's ouders leven op een rustig boerderijtje in Trier. Maria is doordat Mesut bij Real Madrid speelt, ver weg van haar ouders. Daar heeft Maria het nog wel eens moeilijk mee. Maria's ouders zijn dol op Mesut.
    Relatie: Maria heeft al een tijdje een relatie met Mesut. Het verloopt heel goed en Mesut probeert altijd tijd voor haar vrij te maken om haar vervolgens dan als een prinses te behandelen. Maria en Mesut zijn een sterk team.
    Extra: Maria heeft een sterke kinderwens maar durft zich hierover niet tegenover Mesut te uiten.
    Titel? Three months forever, or never.
    Waarschuwen? Ja!

    Meisje op de foto is Taylor Swift. En ja mag natuurlijk zelf van alles aanpassen als je dat prettig vind!

    Fierte schreef:
    Rol: Vriendin van speler van Real Madrid i]Mesut Özil[/i
    Voornaam: Maria
    Achternaam: Hoffmann
    Volledige naam: Maria Hannah Hoffmann
    Leeftijd en geboortedatum: 22 jaar, geboren op 6 juni.
    Uiterlijk:


    Maria heeft een blanke huid die in de winter vaak wat bleker word. Ze heeft een slank tot mager postuur en haar lichaam is heel erg lenig. Ze is relatief klein maar lijkt vaak langer vanwege haar lange, slanke benen. Maria heeft groengrijze ogen en goudblond haar. Haar goudblonde haar is erg krullerig en met geen stijltang te bestrijden maar Maria is dan ook erg blij met haar krullen.
    Familie: Maria komt uit een liefdevol en rustig gezin. Ze zijn niet arm maar ook zeker niet rijk en Maria's ouders leven op een rustig boerderijtje in Trier. Maria is doordat Mesut bij Real Madrid speelt, ver weg van haar ouders. Daar heeft Maria het nog wel eens moeilijk mee. Maria's ouders zijn dol op Mesut.
    Relatie: Maria heeft al een tijdje een relatie met Mesut. Het verloopt heel goed en Mesut probeert altijd tijd voor haar vrij te maken om haar vervolgens dan als een prinses te behandelen. Maria en Mesut zijn een sterk team.
    Extra: Maria heeft een sterke kinderwens maar durft zich hierover niet tegenover Mesut te uiten.
    Titel? Three months forever, or never.
    Waarschuwen? Ja!

    Meisje op de foto is Taylor Swift. En ja mag natuurlijk zelf van alles aanpassen als je dat prettig vind!


    Thank you. _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mesut schreef:
    Thank you. _O_

    Alsjeblieft c:

    Ik zit er stiekem aan te denken om er een andere voetballer van te maken. Omdat ik eigenlijk niet zoveel heb met Cristiano, niet dat ik hem niet leuk vind ofzo, maar ik wil eigenlijk een andere. Iemand een ideetje wie? C:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Eh, geen idee Sannie, hihi.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mesut schreef:
    Ik zit er stiekem aan te denken om er een andere voetballer van te maken. Omdat ik eigenlijk niet zoveel heb met Cristiano, niet dat ik hem niet leuk vind ofzo, maar ik wil eigenlijk een andere. Iemand een ideetje wie? C:


    Mesut!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mesut schreef:
    Ik zit er stiekem aan te denken om er een andere voetballer van te maken. Omdat ik eigenlijk niet zoveel heb met Cristiano, niet dat ik hem niet leuk vind ofzo, maar ik wil eigenlijk een andere. Iemand een ideetje wie? C:

    Een voetbalverhaal is altijd leuk, dus mij maakt het niet veel uit c:
    Maar geen Mesut, want daar heb ik net m'n rol voor ingevuld. :Y)

    Maar je kan mijn rol altijd aanpassen, natuurlijk.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 11:40 ]

    Boutella schreef:
    (...)

    Mesut!


    Maar hij is te jong voor een kindje van zes en eentje van vier. :c Anders had ik hem sowieso gebruikt hihi.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mesut schreef:
    (...)

    Maar hij is te jong voor een kindje van zes en eentje van vier. :c Anders had ik hem sowieso gebruikt hihi.


    Mwah, euhhh, gebruik Mario.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Waaaaaaaarom moet Kakkerd nou zo nodig uit Brazilië komen en niet uit Spanje ofzeu? Of waarom ligt Brazilië niet gewoon in Europa? Crying now. Oké nee haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mesut schreef:
    Waaaaaaaarom moet Kakkerd nou zo nodig uit Brazilië komen en niet uit Spanje ofzeu? Of waarom ligt Brazilië niet gewoon in Europa? Crying now. Oké nee haha.

    Anders maak je er een WK van in plaats van EK?

    Fierte schreef:
    (...)
    Anders maak je er een WK van in plaats van EK?


    Oh my lord, dat is echt een goed idee. Zal ik dat doen? Ik bedoel, het is fanfiction. Alles kan! :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking