• Ricardo, vooral bekend als Kaká, is een dertig jarige voetballer wie op het moment al twee kinderen heeft, een dochter van zes en een zoon van vier. Hij is ondertussen al drie jaar gescheiden van zijn vrouw Julia, met wie hij vaak ruzie had.
          Ricardo heeft maar een weekend in de maand de kans om zijn kinderen te zien, omdat hij vrijwel altijd moet trainen of een wedstrijd te spelen heeft. Julia vraagt een advocaat aan om ervoor te zorgen dat haar kinderen altijd bij haar zijn. Ricardo hoeft niks meer te maken met zijn kinderen, omdat hij er toch nooit voor hen is.
          Ricardo is het hier echter niet mee eens en wil zich bewijzen dat hij een goede vader kan zijn voor zijn kinderen. Julia geeft hem één kans, een bijna onmogelijke kans. Hij heeft drie maanden de tijd om ervoor te zorgen dat zijn kinderen hem niet als hun vader maar als papa zien, maar deze drie maanden vallen precies onder het WK.
          Dit betekent dat Ricardo zijn dochter en zoontje mee moet nemen, terwijl hij weer bijna geen tijd voor hen heeft. Zal hij uiteindelijk een keus moet maken of weet hij zijn kinderen werkelijk te leren kennen?

    # Van het EK 2012 heb ik een WK 2012 gemaakt.


    Rollen.
    Vriendinnen en vrouwen voetbalspelers. Iedere voetbalspeler mag, maar het liefste veel van Real Madrid. Het zou leuk zijn als sommige van hen al kinderen hebben.
    Beste vriendin Julia.
    Overige rollen?

    Informatie.
    Rol:
    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum:
    Uiterlijk: Bekend persoon. Sofia Vergara is bezet.
    Familie:
    Relatie:
    Extra:
    Titel?
    Waarschuwen?

    Thaaanksya'll. (:

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 12:27 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik flans morgen wat rollen in elkaar!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Meade schreef:
    Ik flans morgen wat rollen in elkaar!


    Doe dat, haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Aah, this sounds awesome. Ik ben echt benieuwd hiernaar, en ik ga btw lekker veel rollen voor je invullen. Voor Casillas of Alosno een wiveeee en zoek je iets van een vriendin voor Julia of niet? :Y)

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 23:11 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Landon schreef:
    Aah, this sounds awesome. Ik ben echt benieuwd hiernaar, en ik ga btw lekker veel rollen voor je invullen. Voor Casillas of Alosno een wiveeee en zoek je iets van een vriendin voor Julia of niet? :Y)


    Jaaaaaa een vriendin van Julia mag wel, het liefste eentje die Cristiano echt alles kwalijk neemt haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Vriendin van Iker Casillas.
    Voornaam: Malu, haar roepnaam. Ze heeft het afgekort van haar volledige naam, omdat ze die zelf vreselijk vind en Malu veel leuker vindt klinken.
    Achternaam: Carvahlo.
    Volledige naam: Manuela Novia Carvahlo.
    Leeftijd en geboortedatum: Malu is 27 jaren jong en dus zo'n 7 jaar jonger als haar vriend. Ze verjaart op 25 oktober en is dus geboren in het jaar 1984.
    Uiterlijk:


    Naya Rivera
    Familie: Malu is de dochter van de succesvolle Spaanse schrijfster Sofia Carvahlo-Hernandez. Haar moeder schreef boeken in het Spaans en deed ook vertalingen van buitenlandse bestsellers om ze zo in Spanje te verkopen. Ze was bekend in heel het land, maar maakte het niet wereldwijd door de zomerse en Spaanse sfeer waarin ze schreef. Sofia is getrouwd met de veel jongere Fernando. Deze man is op dit moment 37 jaren jong en zijn leeftijd ligt dus niet ver van diegene van hun oudste dochter, Malu dus. Fernando is barman en werkt dus vaak in weekenden en ziet zijn dochters vaak niet, aangezien het hele gezin het vrij druk heeft/
          Na Malu komen haar twee zussen, de tweeling Elora en Evita. Deze 22-jarige tweeling hebben een hele goede band met elkaar én met hun zus Malu. Ze doen vaak wat samen en de twee zussen hebben dan ook een hele goede band met Iker, toekomstige echtgenoot van Malu. Elora heeft haar school ondertussen al afgemaakt en zit nu op de universiteit om een studie Mediavormgeving, terwijl haar zus Evita nu maandenlang thuis zit omdat ze niet weer wat ze met de rest van haar leven aanwil. Een chaotisch gezin kan je de familie Carvahlo dus noemen.
    Relatie: Malu heeft al sinds haar 20ste een relatie met de Spaanse keeper Iker Casillas. Ze zijn nu dus al 7 jaar samen en hebben het al die tijd nog geweldig samen gehad. Op haar 23ste is Malu samen gaan wonen met haar vriend en ze hebben op dit moment samen een kind, namelijk de ongelooflijk schattige Pablo van 5 die Iker nu wanhopig zijn keepertalent wil doorgeven. De twee zijn op dit moment smoorverliefd op elkaar en de twee zitten er al aan te denken om te trouwen, maar Malu weet niet dat Iker het aanzoek al aan het plannen is, omdat hij niet meer kan wachten op met Malu te trouwen.
    Extra: Vele hobby's heeft Malu niet, want haar passie gaat uit naar één van haar vaardigheden, namelijk schilderen. Ze vindt het een geweldige hobby en kan zo uren van haar tijd verspillen aan een schilderij dat ze daarna vreselijk vindt. Ze houdt ervan om haar passie en gevoelens kwijt te kunnen in iets wat niét in woorden op papier staat en zo is ze begonnen met schilderen.
          Als je nog meer wil weten, ask me.
    Titel? Hier ben ik echt vreselijk in, dat kan je mij beter niet vragen, haha.
    Waarschuwen? Yesss, please. :Y)

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 0:08 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Landon schreef:
    Rol: Vriendin van Iker Casillas.
    Voornaam: Malu, haar roepnaam. Ze heeft het afgekort van haar volledige naam, omdat ze die zelf vreselijk vind en Malu veel leuker vindt klinken.
    Achternaam: Carvahlo.
    Volledige naam: Manuela Novia Carvahlho.
    Leeftijd en geboortedatum: Malu is 24 jaren jong en dus zo'n 7 jaar jonger als haar vriend. Ze verjaart op 25 oktober en is dus geboren in het jaar 1987.
    Uiterlijk:
    Familie:
    Relatie:
    Extra:
    Titel?
    Waarschuwen?


    Kan Malu toevallig iets ouder zijn, want het lijkt me leuk als ook zij een kindje kunnen hebben. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Santos schreef:
    (...)

    Kan Malu toevallig iets ouder zijn, want het lijkt me leuk als ook zij een kindje kunnen hebben. :Y)


    Aaaah, of course. Ik maak haar wel 4 jaar ouder (:


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    HA-HA! Ik ga morgen lekker Kakkerd invullen! :9~


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Bellisario schreef:
    HA-HA! Ik ga morgen lekker Kakkerd invullen! :9~


    OMG NOOOO WAAROM BEN IK OOKAL WEER VERGETEN DAT HIJ BIJ REAL SPEELT LOL Hij is knap, omfg. Je hebt goede smaak :Y)

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 23:34 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Neeeeeeeeeee niet Kakkerd, dat kan ik niet aan. D: He's freaking mine. Nee grapje haha, mag wel! Maar onthoudt, hij is eigendom van Sanne!

    Wait, Ricky doet niet mee met het EK, Lienos. D: Dus dan loopt hij daar maar een beetje kansloos te wezen, I'm sorry.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 23:36 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Santos schreef:
    Neeeeeeeeeee niet Kakkerd, dat kan ik niet aan. D: He's freaking mine. Nee grapje haha, mag wel! Maar onthoudt, hij is eigendom van Sanne!

    Wait, Ricky doet niet mee met het EK, Lienos. D: Dus dan loopt hij daar maar een beetje kansloos te wezen, I'm sorry.


    Kut.... Nu ga ik huilen in een hoekje.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Landon schreef:
    (...)

    OMG NOOOO WAAROM BEN IK OOKAL WEER VERGETEN DAT HIJ BIJ REAL SPEELT LOL Hij is knap, omfg. Je hebt goede smaak :Y)


    HAHA i know. C:


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Bellisario schreef:
    (...)

    Kut.... Nu ga ik huilen in een hoekje.


    Ah, huilen. ):


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ga nu slapen, dus ik zie morgen alles wel. :3 Sorry Lien.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    O ja het dringt nu tot me door. Brazilië hoort niet bij Europa HAHA faal.


    Normal girl at day, Catwoman at night.