• Ricardo, vooral bekend als Kaká, is een dertig jarige voetballer wie op het moment al twee kinderen heeft, een dochter van zes en een zoon van vier. Hij is ondertussen al drie jaar gescheiden van zijn vrouw Julia, met wie hij vaak ruzie had.
          Ricardo heeft maar een weekend in de maand de kans om zijn kinderen te zien, omdat hij vrijwel altijd moet trainen of een wedstrijd te spelen heeft. Julia vraagt een advocaat aan om ervoor te zorgen dat haar kinderen altijd bij haar zijn. Ricardo hoeft niks meer te maken met zijn kinderen, omdat hij er toch nooit voor hen is.
          Ricardo is het hier echter niet mee eens en wil zich bewijzen dat hij een goede vader kan zijn voor zijn kinderen. Julia geeft hem één kans, een bijna onmogelijke kans. Hij heeft drie maanden de tijd om ervoor te zorgen dat zijn kinderen hem niet als hun vader maar als papa zien, maar deze drie maanden vallen precies onder het WK.
          Dit betekent dat Ricardo zijn dochter en zoontje mee moet nemen, terwijl hij weer bijna geen tijd voor hen heeft. Zal hij uiteindelijk een keus moet maken of weet hij zijn kinderen werkelijk te leren kennen?

    # Van het EK 2012 heb ik een WK 2012 gemaakt.


    Rollen.
    Vriendinnen en vrouwen voetbalspelers. Iedere voetbalspeler mag, maar het liefste veel van Real Madrid. Het zou leuk zijn als sommige van hen al kinderen hebben.
    Beste vriendin Julia.
    Overige rollen?

    Informatie.
    Rol:
    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum:
    Uiterlijk: Bekend persoon. Sofia Vergara is bezet.
    Familie:
    Relatie:
    Extra:
    Titel?
    Waarschuwen?

    Thaaanksya'll. (:

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 12:27 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mesut schreef:
    Oh my lord, dat is echt een goed idee. Zal ik dat doen? Ik bedoel, het is fanfiction. Alles kan! :9~

    Jaaaa... Soms heb ik wel goede ideeën (:

    Aangepast haha!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Vrouw van Xabiii
    Voornaam: Leya, haar naam kent geen afkortingen of dergelijke en wordt uitgesproken als Lea.
    Achternaam: Alonso, deze naam heeft ze gekregen na haar huwelijk en draagt ze vol trots. Haar meisjesnaam is Rivera.
    Volledige naam: Leya Clarissa Alonso – Rivera, aan haar naam te horen is ze dus wel een echte Spanjaard. Ze is opgegroeid in de straten van Madrid. Leya haar tweede naam heeft ze van haar ouders gekregen, omdat haar oma ook zo heet.
    Leeftijd en geboortedatum: Leya is éénendertig jaar oud, pas geworden ook. Ze verjaart op vier juni en is geboren in 1981.
    Uiterlijk:


    Ariadne Artiles
    Leya is nooit een lelijke dame geweest. Voor een Spaanse is ze niet al te opvallend, maar dat maakt haar zeker niet minder aantrekkelijk. Leya heeft een blanke huid, hoewel hij door de vele zon die ze te verduren krijgt lichtgekleurd is. Hier is ze redelijk trots op, aangezien het niet van de zonnebank is of zo. Leya haar huid is erg egaal, er zijn geen moedervlekjes te bekennen, maar door haar leeftijd beginnen er hier en daar wel wat rimpels te tonen. Dit is iets dat Leya accepteert, ze wordt ouder en rimpels horen er gewoon bij, zo is dat nu eenmaal.
          Leya heeft een erg slank postuur, slanke heupen en schouders, maar ondanks dat toch wel een grote voorboezem. Dit is niet natuurlijk, dat geeft Leya ook wel toe, ze is ervoor naar de chirurg gegaan en van een kleine A naar C geklommen. Leya schaamt zich hier niet voor en als mensen ernaar vragen, zal ze er ook zeker gewoon voor uitkomen. Leya is redelijk lang, waardoor sommige haar nogal slungelig vinden ogen, ze reikt tot de 1.78 en met hakken nog ietsje hoger, deze draagt ze ondanks dat toch niet graag, omdat ze het niet fijn vindt om langer dan haar man te zijn. Ze weegt rond de 65 kilo.
          Leya heeft een redelijk rechthoekig hoofd, een goed zichtbare kaaklijn en wordt omringd door lichtbruine, gekrulde haren die stoppen tot iets onder haar borsten. Ze heeft mooie amandelvormige donkerbruine ogen die worden omringd door een lijstje van donkere, korte wimpers. Als ze glimlacht zijn haar rij witte tanden te zien – te danken aan een beugel op jonge leeftijd – en heeft ietwat dunne, perzikkleurige lippen. Ze heeft volle wangen, gezond gekleurd en een ietwat lange, maar dunne neus.
    Familie: Leya komt uit een groot gezin uit Madrid. Haar vader was loodgieter van beroep en verdiende hier redelijk mee, niet al te goed ondanks dat en konden het net redden. Haar moeder was schoonmaakster en poetste de huizen van de meer welvarende burgers uit Madrid. Leya is de jongste van het gezin en heeft één zus en twee broers. Haar oudste broer, Juan, is nu tweeënveertig jaar oud, getrouwd en heeft een gelukkig gezinnetje gestart, woont nog steeds in Madrid. De jongen die hierna komt is de negenendertig jarige Andréas. Hij ligt momenteel in een scheiding en woont hierdoor op zichzelf, ziet zijn kinderen in het weekend. Daarna komt de eerste dochter van het gezin, Roja is momenteel zevenendertig jaar oud. Ze is verloofd en heeft twee zoontjes. Je zou hierdoor kunnen zeggen dat Leya een laatkomertje is, maar dat valt wel mee. Het was geheel gepland.
    Relatie: Leya is eigenlijk nooit echt van de vriendjes geweest en even dachten haar ouders dan ook dat ze redelijk lang alleenstaand zou blijven, maar dit veranderde toen Leya op haar tweeëntwintigste kennis maakte met Xabi. Leya die toen als kamermeisje in een hotel werkte, was nog niet klaar met het schoonmaken van de kamer waar Xabi in zou verblijven en zo leerde ze elkaar kennen. Heel toevallig en per ongeluk dus eigenlijk, als ze iets sneller was geweest, hadden ze elkaar zo misgelopen. Ze hebben toen nog wat gepraat en zagen elkaar meerderen keren, ze wisselden nummers uit en van het één kwam het ander.
          Op haar vierentwintigste vroeg Xabi haar ten huwelijk. De toen al zwangere Leya beantwoordde met ja en dat jaar trouwden ze nog. Op haar vijfentwintigste kregen ze een dochtertje, die momenteel zes jaar oud is, Nieve. Twee jaar later volgde de tweede, een jongetje dit keer, Carlos, wie momenteel vier jaar oud is.
    Bailee Madison, young Adrian Alonso
    Waarschuwen? Si


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    OH OH OH OH, nu je toch Kaká doet en je ook andere voetballers in mag vullen, mag ik vast wel girlfriend van Torres invullen he? :Y)


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Landon schreef:
    OH OH OH OH, nu je toch Kaká doet en je ook andere voetballers in mag vullen, mag ik vast wel girlfriend van Torres invullen he? :Y)


    Yeah sure! _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mesut schreef:
    (...)

    Yeah sure! _O_


    Yeaaah, thanks. Dan ga ik nog even later vandaag vriendin Julia maken en gf Torres. :Y)


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Stiekem wil ik Marioooooooooooo


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Rol: Dochter Ricardo.
    Voornaam: Luca. Ze kent geen bijnamen en wordt eigenlijk altijd gewoon Luca genoemd.
    Achternaam: Leite - Gonzalez. Nu haar ouders zijn gescheiden, kent ze ook de achternaam van haar moeder.
    Volledige naam: Luca Annabella Micha Leite - Gonzalez.
    Leeftijd en geboortedatum: Luca is nu zes jaar oud en is geboren op 13 Maart 2006.
    Uiterlijk:


    Alexys Alonzo.

    Zoon Ricardo.
    Voornaam: Matthias. Hij wordt soms Matt genoemd, maar dan niet zo'n Engels, maar Spaans. Voor de rest is het eigenlijk gewoon Matthias.
    Achternaam: Leite.
    Volledige naam: Matthias Gustavo Leite.
    Leeftijd en geboortedatum: Matthias is nu vier jaar oud en is geboren op 30 Mei 2008.
    Uiterlijk:


    Luca Celico Leite.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bellisario schreef:
    Stiekem wil ik Marioooooooooooo


    Vul in dan. :]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mesut schreef:
    (...)

    Vul in dan. :]


    OMFG KAN DAT?!


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    De rollen.
    Vriendin Iker Casillas - Manuela Novia Carvahlo.
    Vriendin Mesut Özil - Maria Hannah Hoffmann.
    Vrouw Xabi Alonso - Leya Clarissa Alonso – Rivera.

    But I need more. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bellisario schreef:
    (...)

    OMFG KAN DAT?!


    Hell to the yeah.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mesut schreef:
    (...)

    Hell to the yeah.


    Okee, alleen ben ik slecht in lange rollen. MAar ik ga invullen :9~


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Mesut schreef:
    De rollen.
    Vriendin Iker Casillas - Manuela Novia Carvahlo.
    Vriendin Mesut Özil - Maria Hannah Hoffmann.
    Vrouw Xabi Alonso - Leya Clarissa Alonso – Rivera.

    But I need more. :9~

    Bedankt voor de rol!

    Ik ben bezig hoor Sanne!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.