• Heee!
    Ik kom net terug van de hema, en heb transferpapier en 2 witte shirtjes meegenomen.
    Iemand een idee wat ik op mijn shirt kan bedrukken??
    Ik wil er eentje al doen met iets van The Offspring er op, Dexter Holland rechtsonderin en dan the offspring linksboven ofzo.
    Maar ik weet nog niets voor die andere.

    xx

    Gewoon de handleiding volgen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    Gewoon de handleiding volgen.


    Dat heeft niets met dit topic te maken?

    On-topic: Een band of zanger(es) die je aanspreekt misschien? Of een serie of film? Je kunt het op de computer met paint of een ander programma maken en bedrukken maar. [: Of dump van alles erop en kijk wat er uit komt! :'3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    quote erop? vind ik ook altijd wel leuk ^^ .
    En zoals Forks al zei, een band, zangeres, serie of film.

    Forks schreef:
    (...)

    Dat heeft niets met dit topic te maken?

    On-topic: Een band of zanger(es) die je aanspreekt misschien? Of een serie of film? Je kunt het op de computer met paint of een ander programma maken en bedrukken maar. [: Of dump van alles erop en kijk wat er uit komt! :'3
    Mijn excuses ik dacht dat ze vroeg hoe ze het moest doen. En het heeft nog met het topic te maken, want het gaat over shirtjes bedrukken.(puh)

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 14:09 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Uh jawel ze vraag hoe ze het moet drukken en dat staat stapsgewijs in de handleiding, want ik heb dat daar ook nog gekocht.


    Iemand een idee wat ik op mijn shirt kan bedrukken??

    Dat is de vraag... ^^ Je hebt het denk ik verkeerd gelezen, kan gebeuren. (:


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Quotes zijn altijd super leuk om op een shirt te hebben vind ik.

    Ik bedenk normaal eerst iets en koop dan pas t-shirts. x)
    Euh jah: zoals al eerder gezegd muziek, films. Ik heb een t-shirt gemaakt voor een vriendin met haar paard op. Dus misschien je sport of (huis)dier? Anders gewoon een schattig plaatje va het internet?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Quotes.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 14:10 ]

    Escritura schreef:
    (...)

    Iemand een idee wat ik op mijn shirt kan bedrukken??

    Dat is de vraag... ^^ Je hebt het denk ik verkeerd gelezen, kan gebeuren. (:
    Ja ik merkte het.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Fierte schreef:
    Quotes zijn altijd super leuk om op een shirt te hebben vind ik.

    Als je tekst erop wil hebben moet je je tekst in spiegelschrift afdrukken. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Als je tekst erop wil hebben moet je je tekst in spiegelschrift afdrukken. =)

    Oh ja, dat is wel iets om rekening mee te houden natuurlijk.

    Fierte schreef:
    Quotes zijn altijd super leuk om op een shirt te hebben vind ik.


    Ik zou dan waarschijnlijk zelf kiezen voor: ''Sometimes I wish I was a bird... so I could fly over certain people and shit on their heads.'' (cat) Die staat ook al in mijn agenda geplakt, ik vind 'm echt awesome!

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 16:45 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife