• Is dit nu echte schoonheid?

Edit: Ik vroeg me gewoon af wat jullie ervan vinden. Ik bedoel niet dat ik hen lelijk vind.

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 19:46 ]

Save me from myself.

Bridgewater schreef:
    (...)
    Ik vond geen ergere foto's -a-

Haha oké ;P
    Mja, denk dat je anders uit kwam bij van die barbietuthola's met een dikke plakkaat op hun gezicht.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Tweede vind ik knapper dan de eerste, maar ze zijn ook niet echt geweldig bijzonder knap of zo.

Bridgewater schreef:
    (...)
    Ik bedoel niet dat ze lelijk zijn, ik snap gewoon niet dat mensen geen natuurlijk meisje verkiezen boven hen.

Dit dus. Tegenwoordig is het bijna onacceptabel als je geen make-up draagt. (niet dat ik iets tegen make-up of tegen die meiden heb ofzo ;P )

Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

Gabumon schreef:
    (...)

Haha oké ;P
    Mja, denk dat je anders uit kwam bij van die barbietuthola's met een dikke plakkaat op hun gezicht.

Haha, ik ken ze.

Save me from myself.

Ik vind ze wel mooi. (:

Don't walk. Run, you sheep, run.

Fierte schreef:
    Zo iets is eigenlijk ook zo, ik vind het wel mooi hoor.

Maar dat is toch gewoon niet echt? Denk je dat ze nog steeds zo mooi is zonder al die make up of gestijld haar?

Save me from myself.

Ik vind dat meisje op de tweede foto heel mooi. Bij haar valt het minder op dat ze zoveel make-up op heeft, maar dat maakt voor mij niet echt uit. Ze heeft mooi haar, mooie ogen, een mooie lach.. Dat is wat haar echt mooi maakt. En dat eerste meisje is ook mooi toch. En ja, ze hebben kilo's make-up op, maar wie zegt dat dit echte schoonheid is? Iedereen zijn eigen mening toch. Er zijn genoeg meisjes die naturel mooi zijn.

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Die ogen van die eerste.. Ik vind dat gewoon wel mooi. De tweede niet zo.

Negligible schreef:
    Ik vind dat meisje op de tweede foto heel mooi. Bij haar valt het minder op dat ze zoveel make-up op heeft, maar dat maakt voor mij niet echt uit. Ze heeft mooi haar, mooie ogen, een mooie lach.. Dat is wat haar echt mooi maakt. En dat eerste meisje is ook mooi toch. En ja, ze hebben kilo's make-up op, maar wie zegt dat dit echte schoonheid is? Iedereen zijn eigen mening toch. Er zijn genoeg meisjes die naturel mooi zijn.

Dat is net mijn punt, dat het niet om de make up gaat. (:

Save me from myself.

Tja, ieder z'n eigen smaak :]. Ik vind ze niet lelijk hoor. Maar dat ze er op deze foto's zo uitzien, gaat niet zeggen dat ze zich altijd zo opmaken en alles. Misschien wouden ze zich gewoon wat extra optutten voor de foto.

i put the fun in funeral

Bridgewater schreef:
    (...)
    Dat is net mijn punt, dat het niet om de make up gaat. (:

Uhu. Maar voor mij doe je het een beetje uitschijnen als dat de maatschappij hen oplegt om zoveel make-up te dragen en om alleen mooi te zijn met make-up. En dat vind ik nu net niet.
    correct me if i'm wrong

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Negligible schreef:
    (...)

Uhu. Maar voor mij doe je het een beetje uitschijnen als dat de maatschappij hen oplegt om zoveel make-up te dragen en om alleen mooi te zijn met make-up. En dat vind ik nu net niet.
    correct me if i'm wrong

Nee, ik bedoel gewoon dat meisjes geen make up nodig hebben om echt mooi te zijn, of ja, een beetje. En soms vind ik het ook mooi, maar soms denk ik gewoon: dat is toch echt nep. Snap je?

Save me from myself.

Bridgewater schreef:
    (...)
    Nee, ik bedoel gewoon dat meisjes geen make up nodig hebben om echt mooi te zijn, of ja, een beetje. En soms vind ik het ook mooi, maar soms denk ik gewoon: dat is toch echt nep. Snap je?

Okee, ja, ik snap je! (: En daar heb je wel gelijk in. Ik denk dat meer bij meisjes met lagen foundation op hun gezicht.

Die eerste is een beetje té. Die wil ik wel eens zonder make-up zien.
    Maar die tweede is wel mooi hoor (:

Happiness can be found, even in the darkest of times.