• Is dit nu echte schoonheid?

    Edit: Ik vroeg me gewoon af wat jullie ervan vinden. Ik bedoel niet dat ik hen lelijk vind.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 19:46 ]


    Save me from myself.

    Negligible schreef:
    (...)

    Okee, ja, ik snap je! (: En daar heb je wel gelijk in. Ik denk dat meer bij meisjes met lagen foundation op hun gezicht.

    Van die wortelgezichtjes? (:


    Save me from myself.

    Bridgewater schreef:
    (...)
    Van die wortelgezichtjes? (:


    Dat bedoel ik ja


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Andante schreef:
    Meh, niet lelijk, maar ook niet echt mooi imo. Ook een beetje veel make-up en de huid van dat tweede meisje ziet er niet helemaal gezond uit, maar dat kan komen doordat het bewerkt is.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik vind ze wel mooi buiten de tattoo (2),piercing en kleurlenzen(1).


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Het eerste meisje vind ik eigenlijk echt lelijk. Het tweede meisje dan weer heel mooi. Ik wil ook zo'n haar, damn. /mijn mening


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik denk dat ze zonder make-up, accecoires, tattoo's, piercings en e.v.t haarkleuringen en lenzen er héél anders uit zouden zien, nog steeds mooi, maar eerder heel normaal.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    2 vind ik wat mooier, afgezien van de obviously dikke mascara of eventueel nepwimpers.

    Ik vind de bovenste niet echt knap, haar piercings staan haar niet, maar die onderste wel. Ik snap niet wat er mis is, eigenlijk.


    Destroy what destroys you.

    Voor mij niet, maar voor genoeg andere wel I guess?
    maar ik vind ze ook niet lelijk ofzo


    As travars

    Ik vind dit (de stijl) mooi, tenzij het té extreem is.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik vind het wel mooie meiden hoor (:

    Hoewel ze wel wat veel make-up op hebben, maar dan wel weer dat het er niet lelijk uit ziet.


    Inspiration can hit you any time