"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis
Wat vinden jullie ervan?
-
15 juni 2012 - 16:14Door een ander topic ging ik liedjes van K3 opzoeken en ik stuitte ineens op dit nummer. Ik vraag me toch wel echt af waarom je daar een nummer over maakt...15 juni 2012 - 16:42
Omg, de tekst, ik wil het niet eens weten lewkfj
"Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo
15 juni 2012 - 16:43Negligible schreef:
K3 is toch niet meer wat ze geweest zijnLife is all about having a good time.
15 juni 2012 - 16:43Boutella schreef:
(...)
Vroeger hadden ze ook een stuk meer seksuele teksten terwijl het tegenwoordig heel kinderachtig is.
Dat dan weer wel, maar het waren wel betere liedjes die je als kind tenminste kon meezingen; dit krijg je toch nooit in je hoofd O.O
Ik zit nu nog in mijn hoofd met Oma's aan de top en Tele Romeo."Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis
15 juni 2012 - 16:44DoctorReid schreef:
(...)
Dat dan weer wel, maar het waren wel betere liedjes die je als kind tenminste kon meezingen; dit krijg je toch nooit in je hoofd O.O
Ik zit nu nog in mijn hoofd met Oma's aan de top en Tele Romeo.
Hahaha die gingen nog wel maar Heya Mama etc die waren wel erger voor een kleutertje."The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."
15 juni 2012 - 16:45Ik vind de k3 van nu veel leuker Ze zingen beter en de liedjes zijn leuk (niet allemaal). Maar als je fatsoenlijk naar heyah mama luistert hoor je echt dat ze voor 'pubers' liedjes wouden maken..
Dit is ook een leuk liedje:
[ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 17:01 ]
Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn
15 juni 2012 - 16:45Negligible schreef:
K3 is toch niet meer wat ze geweest zijnstay safe because I like being alive at the same time as you
15 juni 2012 - 16:46Van deze word ik vrolijk, dan krijg ik echt zin in de zomer:
"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."
15 juni 2012 - 16:48Amused schreef:
Ik vind de k3 van nu veel leuker Ze zingen beter en de liedjes zijn leuk (niet allemaal). Maar als je fatsoenlijk naar alle kleuren luistert hoor je echt dat ze voor 'pubers' liedjes wouden maken..
Dit is ook een leuk liedje:
Die is nog wel leuk, ja."Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis
15 juni 2012 - 16:49Boutella schreef:
Van deze word ik vrolijk, dan krijg ik echt zin in de zomer:
Ik kon die ook meezingen O.O"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis
15 juni 2012 - 16:50Boutella schreef:
Vroeger hadden ze ook een stuk meer seksuele teksten terwijl het tegenwoordig heel kinderachtig is.
Oh ja? Dan heb ik iets gemist. Welk nummer dan?15 juni 2012 - 16:51Fierte schreef:
(...)
Oh ja? Dan heb ik iets gemist. Welk nummer dan?
Luister eens goed naar Heya Mama"Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo
15 juni 2012 - 16:53Chuggaa schreef:
Ik ga het niet eens luisteren. :') maar ja, zo is k3, die hebben allemaal zulk soort liedjes.Discipline is the bridge between goals and accomplishment.
15 juni 2012 - 16:53Andante schreef:
(...)
Luister eens goed naar Heya Mama
Lol, dat heb ik dus net echt niet opgemerkt x'D"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis
15 juni 2012 - 16:54Andante schreef:
Luister eens goed naar Heya Mama
Haha, nu je het zegt...
Maar ik blijf het een kinderachtige groep vinden.15 juni 2012 - 16:55Fierte schreef:
(...)
Oh ja? Dan heb ik iets gemist. Welk nummer dan?
Heyah mama;
ik wil jou jij wil mij
ik weet een plekje waar ze ons niet vinden
jij mag me verslinden
doe het heel zachtjes
geen kreetjes en geen lachjes
heel zachtjes
het wordt een leuke zomer
lieve mooie dromer
en
hittegolf in m'n hart
laat mij vanavond naar je kamer komen
in duizend hete dromen
Tsja.. :'D"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''