• Door een ander topic ging ik liedjes van K3 opzoeken en ik stuitte ineens op dit nummer. Ik vraag me toch wel echt af waarom je daar een nummer over maakt...

Wat vinden jullie ervan?

"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

Omg, de tekst, ik wil het niet eens weten lewkfj

"Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

Negligible schreef:
    K3 is toch niet meer wat ze geweest zijn

Life is all about having a good time.

Boutella schreef:
    (...)
    Vroeger hadden ze ook een stuk meer seksuele teksten terwijl het tegenwoordig heel kinderachtig is.

Dat dan weer wel, maar het waren wel betere liedjes die je als kind tenminste kon meezingen; dit krijg je toch nooit in je hoofd O.O
    Ik zit nu nog in mijn hoofd met Oma's aan de top en Tele Romeo.

"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

DoctorReid schreef:
    (...)
    Dat dan weer wel, maar het waren wel betere liedjes die je als kind tenminste kon meezingen; dit krijg je toch nooit in je hoofd O.O
    Ik zit nu nog in mijn hoofd met Oma's aan de top en Tele Romeo.

Hahaha die gingen nog wel maar Heya Mama etc die waren wel erger voor een kleutertje.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Ik vind de k3 van nu veel leuker :) Ze zingen beter en de liedjes zijn leuk (niet allemaal). Maar als je fatsoenlijk naar heyah mama luistert hoor je echt dat ze voor 'pubers' liedjes wouden maken..
    Dit is ook een leuk liedje:

[ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 17:01 ]

Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

Negligible schreef:
    K3 is toch niet meer wat ze geweest zijn

stay safe because I like being alive at the same time as you

Van deze word ik vrolijk, dan krijg ik echt zin in de zomer:

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Amused schreef:
    Ik vind de k3 van nu veel leuker :) Ze zingen beter en de liedjes zijn leuk (niet allemaal). Maar als je fatsoenlijk naar alle kleuren luistert hoor je echt dat ze voor 'pubers' liedjes wouden maken..
    Dit is ook een leuk liedje:

Die is nog wel leuk, ja.

Boutella schreef:
    Van deze word ik vrolijk, dan krijg ik echt zin in de zomer:

Ik kon die ook meezingen O.O

Boutella schreef:
    Vroeger hadden ze ook een stuk meer seksuele teksten terwijl het tegenwoordig heel kinderachtig is.

Oh ja? Dan heb ik iets gemist. Welk nummer dan? (krul)

Fierte schreef:
    (...)

Luister eens goed naar Heya Mama :Y)

"Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

Chuggaa schreef:
    Ik ga het niet eens luisteren. :') maar ja, zo is k3, die hebben allemaal zulk soort liedjes.

Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

Andante schreef:
    (...)

Lol, dat heb ik dus net echt niet opgemerkt x'D

Andante schreef:

Haha, nu je het zegt...
    Maar ik blijf het een kinderachtige groep vinden.

Fierte schreef:
    (...)

Heyah mama;
    ik wil jou jij wil mij
    ik weet een plekje waar ze ons niet vinden
    jij mag me verslinden

doe het heel zachtjes
    geen kreetjes en geen lachjes
    heel zachtjes
    het wordt een leuke zomer
    lieve mooie dromer

en

hittegolf in m'n hart
    laat mij vanavond naar je kamer komen
    in duizend hete dromen

Tsja.. :'D

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''