De ene, is jaa, daar heb ik dus geen contact meer mee omdat mijn moeder en oma ruzie hebben, maar goed, ze komt nog wel naar mijn en mijn broertje en mijn zusjes verjaardag, maar ze heeft het fatsoen niet om een kaart te sturen als mijn moeder jarig is, dan kan je beter helemaal wegblijven vind ik. En in het verleden hebben zij mijn moeder ook niet zo goed behandeld, ik probeer aardig tegen haar en mijn opa te doen, want ze behandelden ons gewoon heel goed. Het was daar altijd heel gezellig, tót ik een nichtje en een neefje kreeg, die we niet eens konden aanraken zonder dat er geroepen werd dat we voorzichtig moesten zijn. Ik was bij die ruzie en het was werkelijk verschrikkelijk.
De ander is zo lief, ik logeerde een keer bij haar en toen liet ze me tot iets van 1 uur uitslapen -daarna werd ik zelf wakker- en daarna maakte ze een ontbijtje voor me klaar met alle dingen die je als ontbijt kan eten. Ze paste vroeger heel vaak op en dan gingen we samen gehaktballen maken. Tv-series als Jetix -wat nu disneyxd is geworden- waren te 'gewelddadig' en mochten we niet kijken, haha. Ze is, ondanks dat ze best oud is, een echte roddeltante, altijd als iemand haar nieuws vertelt (als diegene zwanger is horen we het gelijk). Ze is zo ontzettend aardig, het is niet te beschrijven hoeveel ze voor me doet en gedaan heeft en hoeveel ze voor me betekent. Één keer ging ik niet naar haar verjaardag en toen belde ik 's avonds nog even om haar te feliciteren en toen zei ze dat schoolwerk altijd voorging en dat dat veel belangrijker was dan haar verjaardag. Sindsdien kom ik altijd, haha. Ze doet niet één specifiek ding waardoor ik haar zo mag, het is gewoon haar als persoon en misschien ook wel omdat zij gewoon aardig is en ik haar zie als mijn enige oma.
3x raden welk liedje ik nu in mijn hoofd heb?
Juist ja, oma's aan de top van K3...
What do you do when the only person who can make you stop crying is the person who made you cry?