Fierte schreef:
(...)
Ja. Ik draag altijd hele 'saaie' kleren. Of wat iedereen aanheeft. Gewoon standaart polo shirtjes en truitjes maar wat ik écht leuk vind, staat op Attitude Holland. Maar als ik zo iets bestel, krijg ik daar altijd een hele lading kritiek op want dan is het: 'Oh, maar ze is altijd zo'n rustig en verlegen meisje dus nu zoekt ze aandacht.' En dat wil ik altijd voorkomen.
Heb je al eens geprobeerd om stukje bij beetje op je gewenste kledingstijl over te stappen? Dan valt het ook niet zo hard op. Ik bedoel maar: als je gister nog helemaal wit zag, dat je vandaag helemaal zwart ziet, dan komt het ook nogal gek over.
Misschien dat het helpt om het stukje bij beetje te doen? Dan is het niet zo'n plotse verandering. En als ze dan nog commentaar hebben, verbijt je die gewoon. Ik heb dat vroeger ook ondergaan en uiteindelijk heeft de omgeving zich erbij neer gelegd. ^^
Nu loop ik op de campus nog steeds vaak zo rond en dan kijken sommigen je ook gek aan, maar jarenlange ervaring heeft mij geleerd zulke dingen te negeren. ^^
I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury