• Hee. Ik zag laatst deze jasjes bij Attitude Holland en het was liefde op het eerste gezicht. Maar nu dacht ik eventjes na. Want ik ga na de zomervakantie naar het MBO (en die school is extreem groot) en nu zag ik mezelf er al helemaal mee lopen en zo en wellicht het commentaar wat ik ermee zou krijgen dus daarom vraag ik jullie: zijn deze jasjes te extreem om allerdaags te dragen? Ik zelf vond dus de tweede het leukste, maar dacht weer van: is die niet wat extreem?


    ---> Foto's heb ik weggehaald <---

    [ bericht aangepast op 31 dec 2014 - 9:38 ]

    Nahh, ze zijn niet echt mijn smaak en ik zou er niet gewoon rond mee durven lopen denk ik. Als je er een van koopt denk ik dat je wel tegen wat commentaar kunnen en het is niet echt handig als je niet op wilt vallen daar.
    Maar als jij ze mooi vind en het aandurft... :3


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Fierte schreef:
    (...)
    Ja. Ik draag altijd hele 'saaie' kleren. Of wat iedereen aanheeft. Gewoon standaart polo shirtjes en truitjes maar wat ik écht leuk vind, staat op Attitude Holland. Maar als ik zo iets bestel, krijg ik daar altijd een hele lading kritiek op want dan is het: 'Oh, maar ze is altijd zo'n rustig en verlegen meisje dus nu zoekt ze aandacht.' En dat wil ik altijd voorkomen.

    Uhuh, heb ik ook. Maaar daar kan ik wel om lachen omdat ik dan vind dat de rest het gewoon niet durft ofzo. :') Niet dat ik extreme kleren draag ofzo x] Maar ik had eens een zwart met grijs gestreepte broek, en een 'vriendin' van me verklaarde meteen als Gothic. Ik bedoel, dafuq. o_O Alleen dat vind ik achterlijk grappig, vooral omdat ik haar totaaaal niet mag.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Fierte schreef:
    (...)
    Ja. Ik draag altijd hele 'saaie' kleren. Of wat iedereen aanheeft. Gewoon standaart polo shirtjes en truitjes maar wat ik écht leuk vind, staat op Attitude Holland. Maar als ik zo iets bestel, krijg ik daar altijd een hele lading kritiek op want dan is het: 'Oh, maar ze is altijd zo'n rustig en verlegen meisje dus nu zoekt ze aandacht.' En dat wil ik altijd voorkomen.

    Dat had ik ook een hele tijd, maar ik had toch besloten om dat te veranderen.
    Nu draag ik dus echt wat ik leuk vinden (dingen van Large/attitude holland/etc).
    Je moet echt gewoon negeren wat andere mensen denken, anders ben je jezelf niet.

    Sowieso vind ik de meeste mensen nogal saai tegenwoordig omdat iedereen hetzelfde aan heeft (beige kleding/uggs/adidas/vestjes en al die shit) en het kapsel is ook allemaal hetzelfde; lang haar en dan de voorste plukjes in een knipje naar achteren. Of in een knot.

    Ik noem die mensen klonen.
    Ik vind gewoon dat iedereen moet doen wat hij/zij wilt en niet de kudde moet volgen.

    Fierte schreef:
    (...)
    Ja. Ik draag altijd hele 'saaie' kleren. Of wat iedereen aanheeft. Gewoon standaart polo shirtjes en truitjes maar wat ik écht leuk vind, staat op Attitude Holland. Maar als ik zo iets bestel, krijg ik daar altijd een hele lading kritiek op want dan is het: 'Oh, maar ze is altijd zo'n rustig en verlegen meisje dus nu zoekt ze aandacht.' En dat wil ik altijd voorkomen.

    Heb je al eens geprobeerd om stukje bij beetje op je gewenste kledingstijl over te stappen? Dan valt het ook niet zo hard op. Ik bedoel maar: als je gister nog helemaal wit zag, dat je vandaag helemaal zwart ziet, dan komt het ook nogal gek over.
    Misschien dat het helpt om het stukje bij beetje te doen? Dan is het niet zo'n plotse verandering. En als ze dan nog commentaar hebben, verbijt je die gewoon. Ik heb dat vroeger ook ondergaan en uiteindelijk heeft de omgeving zich erbij neer gelegd. ^^
    Nu loop ik op de campus nog steeds vaak zo rond en dan kijken sommigen je ook gek aan, maar jarenlange ervaring heeft mij geleerd zulke dingen te negeren. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Neenie schreef:
    Ik vind ze eigenlijk lelijk en ze zijn inderdaad wel extreem, maar ik vind dat jij moet dragen wat je zelf wilt!


    comfort in c h a o s

    Aperio schreef:
    Ze zijn wel extreem, maar als je ze met de juiste kleding combineert zou het wel een mooi resultaat kunnen geven! (:


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik vind ze niet geweldig, maar in de derde zou ik al headbangend door het leven gaan. Ik zou sowieso voor rood gaan, wat bij veel kleurt, ja. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Voor gewoon op school zou ik ze niet dragen, maar echt als jas die je dan aantrekt om op de fiets te gaan of buiten te zijn, vind ik 'm best kunnen hoor, ik heb zelf ook een roze jas en daar heb ik nooit iets flauws over gehoord en buiten dat moet je gewoon dragen wat je zelf mooi vindt (:


    “Love is a contradiction.”

    Neenie schreef:
    Ik vind ze eigenlijk lelijk en ze zijn inderdaad wel extreem, maar ik vind dat jij moet dragen wat je zelf wilt!


    Ex astris, sciencia

    Als het je niets scheelt wat anderen denken of je een beetje wil opvallen, moet je er zeker eentje kopen ^^ en anders doe je het gewoon buiten de schooluren aan.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Flair schreef:
    Voor gewoon op school zou ik ze niet dragen, maar echt als jas die je dan aantrekt om op de fiets te gaan of buiten te zijn, vind ik 'm best kunnen hoor, ik heb zelf ook een roze jas en daar heb ik nooit iets flauws over gehoord en buiten dat moet je gewoon dragen wat je zelf mooi vindt (:

    Ja. Hij is ook voor het stukje dat ik met de tram reis naar school toe. Want op school zelf draag ik natuurlijk geen jas.

    Scandal schreef:
    Heb je al eens geprobeerd om stukje bij beetje op je gewenste kledingstijl over te stappen? Dan valt het ook niet zo hard op. Ik bedoel maar: als je gister nog helemaal wit zag, dat je vandaag helemaal zwart ziet, dan komt het ook nogal gek over.
    Misschien dat het helpt om het stukje bij beetje te doen? Dan is het niet zo'n plotse verandering. En als ze dan nog commentaar hebben, verbijt je die gewoon. Ik heb dat vroeger ook ondergaan en uiteindelijk heeft de omgeving zich erbij neer gelegd. ^^
    Nu loop ik op de campus nog steeds vaak zo rond en dan kijken sommigen je ook gek aan, maar jarenlange ervaring heeft mij geleerd zulke dingen te negeren. ^^

    Ik probeer dat wel op een langzaam tempo te veranderen ja. Maar het is hier nogal extreem. Een vriendin van mij draagt altijd tijgerprint, en die krijgt ook altijd te horen: 'Ze heeft haar velletje weer aangetrokken.' En als ik shirts draag zoals dit of dit krijg ik gelijk al te horen: 'Jeetje, wat een extreem lang shirt!'. Terwijl ik dat soort 'lange' shirts heel graag draag met een skinny jeans eronder.

    Neenie schreef:
    Ik vind ze eigenlijk lelijk en ze zijn inderdaad wel extreem, maar ik vind dat jij moet dragen wat je zelf wilt!


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Scarface schreef:
    Hmm misschien wel een beetje extreem. Maar ik vind ze op zich best leuk. Ik vind dan die lichtroze, de witte en de rode het mooist :3. Maar misschien is het wel wat Pusheen zegt, dat je met de rode duistere ideeën gaat creëren. Dus dan zou ik toch gaan voor een witte of een lichtroze.


    Tell me about it, stud.

    Fierte schreef:
    (...)
    Ik probeer dat wel op een langzaam tempo te veranderen ja. Maar het is hier nogal extreem. Een vriendin van mij draagt altijd tijgerprint, en die krijgt ook altijd te horen: 'Ze heeft haar velletje weer aangetrokken.' En als ik shirts draag zoals dit of dit krijg ik gelijk al te horen: 'Jeetje, wat een extreem lang shirt!'. Terwijl ik dat soort 'lange' shirts heel graag draag met een skinny jeans eronder.

    Dan doe je dat toch gewoon? Als zoiets je mooi staat, moet je dat gewoon aandoen.
    Zo ben ik ook: als ik dat mooi vind, dan maakt het me niet uit wat iemand anders vind. =)
    Ik zie geen problemen met die shirts, dus ga je gang. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Neenie schreef:
    Ik vind ze eigenlijk lelijk en ze zijn inderdaad wel extreem, maar ik vind dat jij moet dragen wat je zelf wilt!


    Imagination set us free to be just what we want to be ~