• Hee. Ik zag laatst deze jasjes bij Attitude Holland en het was liefde op het eerste gezicht. Maar nu dacht ik eventjes na. Want ik ga na de zomervakantie naar het MBO (en die school is extreem groot) en nu zag ik mezelf er al helemaal mee lopen en zo en wellicht het commentaar wat ik ermee zou krijgen dus daarom vraag ik jullie: zijn deze jasjes te extreem om allerdaags te dragen? Ik zelf vond dus de tweede het leukste, maar dacht weer van: is die niet wat extreem?


    ---> Foto's heb ik weggehaald <---

    [ bericht aangepast op 31 dec 2014 - 9:38 ]

    Scandal schreef:
    Misschien wel extreem, maar dat maakt niets uit. Wat wel uitmaakt is dat ze oerlelijk zijn.
    Ik zag gister in de Zara een muntgroenig jasje en dat had zwarte studs. Dat was ook in deze trend, maar wel heel mooi.

    Als je één van de lelijke jassen gaat nemen, moet je de witte of de rode nemen. Die ander kun je amper combineren met fatsoenlijke kleren.


    Omdat jij ze lelijk vindt wil dat nog niet zeggen dat de topicmaakster dat vindt.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Zelf vind ik ze niet mooi, maar dat komt ook omdat het mijn smaak niet is. Al die kleding van die site is niet mijn smaak. Dus zelf zou ik ze nooit dragen. Maar als jij ze leuk vindt, moet je het gewoon dragen. Het gaat er om dat je draagt waar jij je goed in voelt. Niks aantrekken van commentaar, want dat zal misschien of waarschijnlijk wel minderen. En dan moet het ook nog zeker zijn dat ze commentaar gaan geven. En desnoods draag je het alleen thuis, in het weekend of vakanties? En zelf zou ik denk ik de eerste kopen, dat is nog een zachte kleur vind ik zelf. (:

    Hmm misschien wel een beetje extreem. Maar ik vind ze op zich best leuk. Ik vind dan die lichtroze, de witte en de rode het mooist :3. Maar misschien is het wel wat Pusheen zegt, dat je met de rode duistere ideeën gaat creëren. Dus dan zou ik toch gaan voor een witte of een lichtroze.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Aperio schreef:
    (...)

    Omdat jij ze lelijk vindt wil dat nog niet zeggen dat de topicmaakster dat vindt.


    Dit dacht ik dus ook.

    Aperio schreef:
    (...)

    Omdat jij ze lelijk vindt wil dat nog niet zeggen dat de topicmaakster dat vindt.

    Dat zeg ik toch ook niet? :Y)

    Zij vraagt onze mening. Dus ik zeg mijn mening. Maw zeg ik dat ik die jeassen niet geslaagd vind en dat ik laatst vele leukere jackets heb gezien met studs, maar als ze per se daar een jas van wil hebben ze de witte of de rode moet nemen.

    Dus ik zie je probleem niet. ^^

    Edit: waarom val je mij aan? Er zijn mensen die dat al eerder hebben gezegd dan ik. :Y)

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 12:50 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Dat zeg ik toch ook niet? :Y)

    Zij vraagt onze mening. Dus ik zeg mijn mening. Maw zeg ik dat ik die jeassen niet geslaagd vind en dat ik laatst vele leukere jackets heb gezien met studs, maar als ze per se daar een jas van wil hebben ze de witte of de rode moet nemen.

    Dus ik zie je probleem niet. ^^


    Ik zie haar probleem wel want je benadrukt hoe lelijk je ze vind en het is je recht om ze mooi of lelijk te vinden maar nu lijkt het alsof je aan het overdrijven bent.


    Physics is awesome

    Neenie schreef:
    Ik vind ze eigenlijk lelijk en ze zijn inderdaad wel extreem, maar ik vind dat jij moet dragen wat je zelf wilt!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    De rode vind ik wel leuk, alleen zal ik er zelf niet snel mee rondlopen, omdat ik niet tegen commentaar kan. :')


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Scandal schreef:
    Misschien wel extreem, maar dat maakt niets uit. Wat wel uitmaakt is dat ze oerlelijk zijn.


    Ik val je niet aan, ik ben gewoon beleefd gebleven. :')
    En het is zoals Eyes zegt, je benadrukt echt hoe lelijk dat je ze vindt. Het is net alsof ze die jasjes niet mag dragen omdat jij ze lelijk vindt.
    Je bedoelde het misschien niet zo, maar zo kwam het wel over. Just saying (:


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik zie haar probleem wel want je benadrukt hoe lelijk je ze vind en het is je recht om ze mooi of lelijk te vinden maar nu lijkt het alsof je aan het overdrijven bent.

    Goh, sorry dat ik mijn mening zeg.
    Ik overdrijf trouwens niet.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ASTRONAUTx schreef:
    De rode vind ik wel leuk, alleen zal ik er zelf niet snel mee rondlopen, omdat ik niet tegen commentaar kan. :')

    Dat heb ik dus ook wel een beetje. Ik word er niet boos om, maar wel verdrietig en dat wil ik een beetje voorkomen. Want altijd als ik kleren koop, is het eerste wat ik denk: kan dit wel of krijg ik hier kritiek op?

    Fierte schreef:
    (...)
    Dat heb ik dus ook wel een beetje. Ik word er niet boos om, maar wel verdrietig en dat wil ik een beetje voorkomen. Want altijd als ik kleren koop, is het eerste wat ik denk: kan dit wel of krijg ik hier kritiek op?

    Klopt, heb ik ook. Alleeen koop ik ook wel eens kleren die veel mensen zullen verafschuwen, maar dat doe ik dan om hun te pesten. :') Maargoed, ik zal gewoon kopen wat jij leuk vind.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Scandal schreef:
    (...)
    Goh, sorry dat ik mijn mening zeg.
    Ik overdrijf trouwens niet.


    Het is gewoon dat je benadrukt hoe lelijk je ze vind en andere mensen zeggen het niet zo bot als jij, dat is het verschil volgens mij en dat is volgens mij ook de reden dat Aperio het alleen tegen jou zei
    .


    Physics is awesome

    Het is niet mijn smaak maar zoals eerder gezegd, het ligt eraan met wat je het combineerd en dan kan het best wel leuk zijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ASTRONAUTx schreef:
    Klopt, heb ik ook. Alleeen koop ik ook wel eens kleren die veel mensen zullen verafschuwen, maar dat doe ik dan om hun te pesten. :') Maargoed, ik zal gewoon kopen wat jij leuk vind.

    Ja. Ik draag altijd hele 'saaie' kleren. Of wat iedereen aanheeft. Gewoon standaart polo shirtjes en truitjes maar wat ik écht leuk vind, staat op Attitude Holland. Maar als ik zo iets bestel, krijg ik daar altijd een hele lading kritiek op want dan is het: 'Oh, maar ze is altijd zo'n rustig en verlegen meisje dus nu zoekt ze aandacht.' En dat wil ik altijd voorkomen.