• Hee. Ik zag laatst deze jasjes bij Attitude Holland en het was liefde op het eerste gezicht. Maar nu dacht ik eventjes na. Want ik ga na de zomervakantie naar het MBO (en die school is extreem groot) en nu zag ik mezelf er al helemaal mee lopen en zo en wellicht het commentaar wat ik ermee zou krijgen dus daarom vraag ik jullie: zijn deze jasjes te extreem om allerdaags te dragen? Ik zelf vond dus de tweede het leukste, maar dacht weer van: is die niet wat extreem?


    ---> Foto's heb ik weggehaald <---

    [ bericht aangepast op 31 dec 2014 - 9:38 ]

    Ik vind ze niet zo mooi maar als jij ze mooi vind moet je ze gewoon dragen (:

    Love Attitude Holland btw. :)

    Ieuw |:


    26 - 02 - '16

    Neenie schreef:
    Ik vind ze eigenlijk lelijk en ze zijn inderdaad wel extreem, maar ik vind dat jij moet dragen wat je zelf wilt!


    Life is all about having a good time.

    Oh my lorddd, ik zie die jasjes nu op de site. Mygod, ben je miljonair? :') Die dingen kosten 200,- man. ;P


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    ASTRONAUTx schreef:
    Oh my lorddd, ik zie die jasjes nu op de site. Mygod, ben je miljonair? :') Die dingen kosten 200,- man. ;P

    Haha, ik ben geslaagd én bijna jarig dus ik mag even heel duur zijn. :9~

    Like care wat anderen vinden?


    Bad decisions make good stories.

    Fierte schreef:
    (...)
    Haha, ik ben geslaagd én bijna jarig dus ik mag even heel duur zijn. :9~

    Oke chill, maar dan zou ik wel iets kopen waar je zeker van bent dat je het aantrekt. Anders is het alsnog zonde. x]


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    ASTRONAUTx schreef:
    Oke chill, maar dan zou ik wel iets kopen waar je zeker van bent dat je het aantrekt. Anders is het alsnog zonde. x]

    Ja, daarom. Ik vraag me af of het wel verstandig is (:

    Ik zou ze dragen, als ze geen studs hadden, maar je moet er denk ik wel ff goed overnadenken. C:


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Ik zou zo'n jasje in het rood of zwart wel leuk vinden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Die felroze misschien, maar de rest vind ik leuk.


    Your make-up is terrible

    Aperio schreef:
    Ze zijn wel extreem, maar als je ze met de juiste kleding combineert zou het wel een mooi resultaat kunnen geven! (:


    Alleen vind ik het in het zwart het mooiste. (bloos)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik vind ze niet echt extreem in de zin van "oh my god, dat kun je niet dragen", maar ik vind de kleur zelf wel héél erg fel. Maar hé, ik vind het echt geen schande als je hiermee over straat gaat en als je er helemaal verliefd op bent, moet je er zeker een kopen!


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.