• Hee. Ik zag laatst deze jasjes bij Attitude Holland en het was liefde op het eerste gezicht. Maar nu dacht ik eventjes na. Want ik ga na de zomervakantie naar het MBO (en die school is extreem groot) en nu zag ik mezelf er al helemaal mee lopen en zo en wellicht het commentaar wat ik ermee zou krijgen dus daarom vraag ik jullie: zijn deze jasjes te extreem om allerdaags te dragen? Ik zelf vond dus de tweede het leukste, maar dacht weer van: is die niet wat extreem?


    ---> Foto's heb ik weggehaald <---

    [ bericht aangepast op 31 dec 2014 - 9:38 ]

    Ik vind ze eigenlijk lelijk en ze zijn inderdaad wel extreem, maar ik vind dat jij moet dragen wat je zelf wilt!

    Ze zijn wel extreem, maar als je ze met de juiste kleding combineert zou het wel een mooi resultaat kunnen geven! (:


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    I'm blind.
    Nee, ik vind ze erg fel, maar als jij 't leuk vindt, why not.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 12:16 ]

    die paarse:O ik zou die paarse of die roze nemen:Y)

    Heb schijt aan andere mensen. Gewoon dragen wat je leuk vind en negeer eventueel commentaar.
    Ik vind ze echt awesome.

    Neenie schreef:
    Ik vind ze eigenlijk lelijk en ze zijn inderdaad wel extreem, maar ik vind dat jij moet dragen wat je zelf wilt!


    If we had not a soul, music would have created it.

    Neenie schreef:
    Ik vind ze eigenlijk lelijk en ze zijn inderdaad wel extreem, maar ik vind dat jij moet dragen wat je zelf wilt!


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Meer reacties zijn nog altijd welkom! Ik wil graag dat iedereen eerlijk is. Want ik kan heel erg slecht tegen commentaar, daar voel ik mezelf altijd heel rot door, maar ik moet natuurlijk wel weten of het te extreem is. Bedankt voor de mensen die al een reactie gaven!

    Ik vind ze wel een beetje extreem, maar wel vet opzich. Ik zou alleen dan voor een niet te felle kleur gaan, maar dat is misschien juist de bedoeling? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vind die witte en die lichtroze wel mooi. En je moet zelf weten wat je draagt, niets aantrekken van andere mensen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Santos schreef:
    Ik vind ze wel een beetje extreem, maar wel vet opzich. Ik zou alleen dan voor een niet te felle kleur gaan, maar dat is misschien juist de bedoeling? (:


    Ik zou als je er één neemt, voor de witte gaan. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Meade schreef:
    Ik zou als je er één neemt, voor de witte gaan. (:

    Ja. Die felroze vind ik het mooist, maar ik denk echt dat die te extreem gaat worden. Dus ik zit nu te twijfelen over die lichtroze of witte en of ik hem wel moet nemen en zo.

    Het zijn niet echt kledingstukken naar mijn smaak, om heel eerlijk te zeggen. Ikzelf zou ze dus nooit dragen. Maar áls je er dan voor een zou gaan, zou ik voor de witte gaan, aangezien ik die andere kleuren (vooral die roze en paarse) echt waaaaay too much vind. Maar dan nog, ik vind dat iedereen moet dragen wat hij/zij wil. Maar als je niet te erg op wilt vallen op je nieuwe school, zou ik het niet doen.


    ars moriendi

    Hmm, ik vind de rode veel extremer dan de roze versies. Ik vind de meest roze nog gangbaar, maar bij die rode ga je een gothic/emo/duister idee creëren, denk ik. Al is het roze ook wel gewaagd.

    Als jij genoeg zelfvertrouwen hebt, zou ik wel zeggen DOEN! ^^


    Let the Night embrace you

    Misschien wel extreem, maar dat maakt niets uit. Wat wel uitmaakt is dat ze oerlelijk zijn.
    Ik zag gister in de Zara een muntgroenig jasje en dat had zwarte studs. Dat was ook in deze trend, maar wel heel mooi.

    Als je één van de lelijke jassen gaat nemen, moet je de witte of de rode nemen. Die ander kun je amper combineren met fatsoenlijke kleren.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury