• Ik ga lekker een nieuwe serie maken,

    en jullie kunnen een rol krijgen ;3

    voelt zich anders dan anderen. Niet alleen op school, ook in haar gezin voelt ze dat ze er niet thuis hoort, kwa innerlijk, maar ook op gebied van uiterlijk heeft ze niks weg van ieder in haar familie. Ook heeft ze het gevoel dat haar ouders iets voor haar verzwijgen.
    Als ze op een dag op zolder wat zoekt komt ze iets tegen wat haar hele leven zal veranderen...




    Rollen;

    Meisje
    Best friend meisje
    Populaire meiden(5 stuks)
    zusje
    geheimzinnig meisje.




    info die ik nodig heb;

    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Like:
    Dislike:
    Foto:
    Tekstje:


    You have no idea.

    Het meisje
    Naam: Rachel
    Leeftijd: 18
    Karakter: Lief,grappig,zorgzaam,onhandig
    Like: Chocola,vrienden,foto's maken,dansen,schrijven
    Dislike: Insecten,discriminatie
    Foto: http://www.quizlet.nl/foto.php?a=previous&id=86525
    Tekstje:
    Hooi,ik ben Rachel en ik ben 18 jaar oud.
    Ik ben anders dan anderen. Om het maar gelijk te zeggen. Maar daar voel ik me wel goed bij. Ik ben wie ik ben. En zo zal ik ook blijven.
    Ik ben gek op chocola en ijs. Maar Ook op foto's maken en op mijn vrieden. Wat alleen nog ontbreekt is een vriendje.
    Ik haat insecten en Discriminatie. Iedereen is gelijk. Vind ik dan.
    Later wil ik graag iets in de media doen en kinderen krijgen.


    Music is the new sex

    Het meisje.

    Naam: Michelle

    Leeftijd: 18

    Karakter: Zorgzaam, lief, behulpzaam, vriendelijk, terug getrokken.

    Like: Muziek, lezen, schrijven en chocolade.

    Dislike: Mensen die een vooroordeel hebben, vieze geurtjes.

    Foto: http://1.bp.blogspot.com/_dRRTz1ErBww/SVoxRaoTMbI/AAAAAAAABjg/_gZz6uxMFIo/s400/kristen-stewart_l.jpg

    Tekstje:
    Hay! Ik ben Michelle en ben 18 jaar oud. Ik ben nogal iemand die zich graag terug trekt in haar kamer. Omdat ik gewoon voel dat mensen mij anders vinden. Nouja ik voel het niet maar hun gezichten spreken boekdelen. Ik hou heel er veel van lezen en schrijven. Bij lezen heb je gewoon zo je eigen wereldje! Verder heb ik bruin haar en grijs/blauwe ogen. Ehmmm... Verder heb ik eigelijk niks meer ter zeggen ;P Doeggg!

    geheimzinnig meisje

    Naam: Freesia
    Leeftijd: 15
    Karakter: Rustig,Mistirieus,Raar,stil
    Like: Sterren Kijken,Lezen,Slapen en een glaasje wijn xD
    Dislike: Gillende Mensen,Bloed,Soaps (zo zielig :( xD)
    Foto:http://img166.imagevenue.com/loc1060/th_56356_No.1_Sayo_Aisaka__Yui_Nishida_918_ans4_123_1060lo.jpg
    Tekstje: ..hallo allemaal ik ben Freesia,m'n ouders hebben me naar hun Favoriete Bloem genoemd,best raar maarja....m'n ouders vinden me niks...m'n vriendje heeft me gedumd...hij vodn me te saai ....nu weet ik wel waar ik aan toe ben...ik hou erg van Stilte,naar sterren kijkenen lezenn...ik heb altijd een boek bij me...en ik kan van iedereen wel een grappige blunder vertellen...(maar niet voor niets)....nou ik ga maar weer Ciao~

    [ bericht aangepast op 15 aug 2009 - 1:48 ]


    Niet Zeuren,Maar Kleuren! :D

    Populaire Meid 1 (opperbitch);

    Naam: Angel
    Leeftijd: 17
    Karakter: Opvallend, Aanstellerig, bitch, Een kijk naar mij typje
    Like: Make-up, nagellak, schoenen, shoppen!
    Dislike: Nerds!
    Foto: http://farm2.static.flickr.com/1217/1417477117_829424ebef.jpg

    Tekstje: Ik ben Angel, waarom Angel? Omdat ik dat gewoon net zo knap ben. Ik ben het mooiste en knapste meisje van de hele wereld! Ik ben populair en iedereen houd van mij. Iedereen wilt mij zijn. Als ik er niet was zou de wereld nergens heen gaan. Mijn vader is de president en mijn moeder de first-lady like Dôh! Ook heeft mijn vader ook nog is alle sigaretenfabrieken opgekocht dus het zit allemaal wel goed! Ik ben rijk, natuurlijk... En één ding moet je weten, alles is te koop met geld, dus als je mij ook maar durft lastig te vallen... Ag wat dat merk je nog wel ;')

    Populaire meid 2 (bitch num. 2);

    Naam: Gracie
    Leeftijd: 17
    Karakter: Bitch
    Like: Zonnebrillen, Minirokjes, geld, boys!
    Dislike: Iedereen die niet populair is.
    Foto: http://img1.photographersdirect.com/img/9488/wm/pd52065.jpg

    Tekstje: Ik ben populair, helaas niet zo populair als Angel *zucht* was ik haar maar... Ik heb welgeteld vanaf mijn elfde minstens iedere week een nieuw vriendje gehad, o ik hou van jongens! Angel noemt me een slet, maar ik kan er tog niks aan doen dat ik van jongens en hun... ahum... houd. Sorry ik dwaal af. Mijn vader is de beste vriend van Angels vader, ofterwijl hij heeft ook geld... Al zou ik niet precies weten hoe hij daar nou eigenlijk aan komt, ag ja wat maakt het uit? Mijn moeder lijkt op mij, mijn vader weet dat ze vreemd gaat maar hij doet er niks aan, daar ben ik wel blij in... wat soms zit er ook wel een pleziertje in voor mij bij een van haar vriendjes...


    Ik hoop dat je er iets mee kan :') [Ik vond mijn eigen naam te saai om een bitch te zijn (Maisa) dus heb ik maar wat namen verzonnen, hope you don't mind :')]

    [ bericht aangepast op 14 aug 2009 - 3:27 ]


    Get back motherfuckerz'

    Naam: Kim
    Leeftijd: 16 Jaar
    Karakter: Hyper,Aardig en Slim.
    Like: Milkshakes,Ijs,Dogs,Muziek.
    Dislike: Aanstellers
    Foto: Plaatje
    Tekstje: Hey! Ik ben dus Kim. Ik ben 16 jaar oud en heb zwart haar en lichtebruine ogen die soms grijs lijken. Ik ben best dun maar behoorlijk sterk. Ik hou van milkshakes,ijs,hondjes en muziek en natuurlijk mijn vrienden! Ik trek me niets aan wat een ander van mij vind,aangezien ik weet dat dat tijdverspilling is. Sommige mensen vinden mij onaardig maar dan zijn ze gewoon jaloers denk ik. Ik ben een beetje een alternatief typetje maar daar moet je maar mee leren leven. Nu ga ik met mijn moeder boodschappen doen dus doei!

    [ bericht aangepast op 14 aug 2009 - 15:13 ]

    Naam: Shireen
    Leeftijd: 14
    Karakter: Vrolijk, luisterend oor, nieuwsgierig, soms beetje geirriteerd.:$
    Like: Surfen, zeilen, waterskiën, streetdance, jongens.:$
    Dislike: Ruzie zoekers, mensen die roken, mensen die liegen, muggen, zeurende mensen.
    Foto: Alsjeblieft! (Sorry, had net gezeild..:$)
    Tekstje: Hai! Mijn naam is Shireen, en ik heb blond haar, en groene ogen. Beetje krullen. Ik heb een normaal figuur.
    Ik zou het leuk vinden als ik in jou story mag, en het maakt me niet zo heel erg uit wélke rol. Het verhaal spreekt me heel erg aan, want ik had een tijdje dat iemand me vanalles verzweeg en zo. Gelukkig was dat toen niet het geval. Succes met je story!
    xx.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2009 - 15:25 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?