• Heey mensen!
    We zijn weer op zoek naar nieuwe moderators!

    Alle informatie en het formulier om je aan te melden vind je op:
    http://www.quizlet.nl/moderator.php

    Je kan je inschrijven tot en met 27 juni.

    We willen jullie er nog wel even op wijzen dat moderatorschap veel tijd in beslag kan nemen. Bedenk alsjeblieft even of je het komende jaar genoeg tijd hebt om dit werk goed te kunnen doen.

    Probeer ons te overtuigen dat jij een goede moderator zou zijn! _O_

    Succes!

    Topic 1


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    ik vroeg me af welke opleiding de mods doen.
    Ik bedoel: speelt het niveau van je opleiding ook een rol i.v.m. het aantal huiswerk.


    -

    madeupyou schreef:
    (...)
    Je hebt ook tijd om een gewone user te zijn hoor =).
    Je kan de topics eens afgaan en zien of er iets interessants gezegd wordt enzovoorts, maar zo zie je bijvoorbeeld te gelijk of iemand het topic bumpt ofzo.=) Je hebt ook tijd om gewoon stories te lezen hoor, 't is niet constant dat je mod moet spelen =).

    Okee dat klinkt wel goed :3


    -

    Ik heb me aangemeld! Hopen dat ik erbij zit!

    Ik ga mezelf straks inschrijven.
    Nu nog even denken over de vragen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Mijn topics


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Volgens mij heb ik daar een te lang strafblad voor :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    SmileLullaby schreef:
    ik vroeg me af welke opleiding de mods doen.
    Ik bedoel: speelt het niveau van je opleiding ook een rol i.v.m. het aantal huiswerk.

    Dat verschilt hoor. Ik doe BaLO (leerkracht lager onderwijs) ik weet dat iemand volgende jaar toegepaste psychologie gaat doen en iemand psychologie. Voor de rest weet ik het niet zo goed (A)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Hm, ik twijfel nog heel erg. Ik kan me niet echt voorstelling maken van de hoeveelheid tijd die je in het mod zijn moet stoppen.


    The truth is out there.

    Bah. Ik begin nu echt te twijfelen of ik daar genoeg tijd zou voor hebben.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik doe net als DarkSavior de opleiding ICT.

    -mijn topics-


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Pff, ik zga in het vorige topic net dat er vroeger een mod was die 13 was en dat er een paar personen die erg jong vinden. Wat moet ik zeggen met mijn 12 jaar?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    Pff, ik zga in het vorige topic net dat er vroeger een mod was die 13 was en dat er een paar personen die erg jong vinden. Wat moet ik zeggen met mijn 12 jaar?

    Ik ben dertien en ik ga het toch proberen:Y)
    -moet alleen nog dat formulier invullen, wat een rotvragen D; Ik geef vast allemaal verkeerde antwoorden lol-


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Clint schreef:
    (...)
    Ik ben dertien en ik ga het toch proberen:Y)
    -moet alleen nog dat formulier invullen, wat een rotvragen D; Ik geef vast allemaal verkeerde antwoorden lol-


    Ik ben veertien, maar bijna vijftien :Y)


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Nou ik ben al 19, bijna 20. Ik kan al bijna met pensioen dus aan mij hebben ze vast ook niks. :Y)


    -