• Heey mensen!
    We zijn weer op zoek naar nieuwe moderators!

    Alle informatie en het formulier om je aan te melden vind je op:
    http://www.quizlet.nl/moderator.php

    Je kan je inschrijven tot en met 27 juni.

    We willen jullie er nog wel even op wijzen dat moderatorschap veel tijd in beslag kan nemen. Bedenk alsjeblieft even of je het komende jaar genoeg tijd hebt om dit werk goed te kunnen doen.

    Probeer ons te overtuigen dat jij een goede moderator zou zijn! _O_

    Succes!

    Topic 1


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Momentum schreef:
    Hoeveel mensen worden er eigenlijk uitgekozen, of is dat nog niet bekend?


    Dat gaan ze beslissen aan de hand hoeveel goede aanmeldingen er zijn.

    Miyavizm schreef:
    (...)

    Dat gaan ze beslissen aan de hand hoeveel goede aanmeldingen er zijn.

    Oke :3


    26 - 02 - '16

    Neenie schreef:
    Mijn topics.
    Wauw, dit gaat snel. :')


    Haha maar dat is logies, bijna iedereen wil mod worden :')


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ushio schreef:
    (...)

    Haha maar dat is logies, bijna iedereen wil mod worden :')


    Ik denk dat er ook genoeg mensen zijn die het absoluut niet willen hoor :').


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Mijn topics


    Shoganai i ne~

    Meh, ik ben over een maand op vakantie & volgend jaar examenjaar. Ik denk dat ik dit keer niet meedoe (:


    Destroy what destroys you.

    Erudite schreef:
    (...)

    Ik denk dat er ook genoeg mensen zijn die het absoluut niet willen hoor :').

    Ik heb een poll met de vraag of mensen van Q crewlid willen worden. Er zijn genoeg mensen die niet willen. Meerderheid van de mensen die stemden volgens mij.


    Deep inside, I've never felt alive

    Erudite schreef:
    (...)

    Ik denk dat er ook genoeg mensen zijn die het absoluut niet willen hoor :').


    Haha dat weet ik, daarom staat er ook bijna bij. :'D


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Stoppable schreef:
    (...)
    Ik heb een poll met de vraag of mensen van Q crewlid willen worden. Er zijn genoeg mensen die niet willen. Meerderheid van de mensen die stemden volgens mij.


    Dat snap ik ook wel, het neemt namelijk ook veel tijd in beslag en het is toch maar een verantwoordelijkheid die je moet nemen.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Ik vraag me trouwens wat af. Stel je bent een moderator en je gaat naar Quizlet. Ben je dan voornamelijk bezig met moderator dingen? Of heb je ook tijd om gewoon een user te zijn :Y)


    -

    Genius schreef:
    Ik vraag me trouwens wat af. Stel je bent een moderator en je gaat naar Quizlet. Ben je dan voornamelijk bezig met moderator dingen? Of heb je ook tijd om gewoon een user te zijn :Y)


    Ik denk dat je wel minder tijd hebt om user te zijn, maar het lijkt mij niet dat je nooit meer een story kan schrijven etc. :')
    But I don't know :Y)

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 19:52 ]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Genius schreef:
    Ik vraag me trouwens wat af. Stel je bent een moderator en je gaat naar Quizlet. Ben je dan voornamelijk bezig met moderator dingen? Of heb je ook tijd om gewoon een user te zijn :Y)

    Je hebt ook tijd om een gewone user te zijn hoor =).
    Je kan de topics eens afgaan en zien of er iets interessants gezegd wordt enzovoorts, maar zo zie je bijvoorbeeld te gelijk of iemand het topic bumpt ofzo.=) Je hebt ook tijd om gewoon stories te lezen hoor, 't is niet constant dat je mod moet spelen =).


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Je hebt zowiezo het mod-zijn in je achterhoofd (vb uitkijken naar topics die verkeerd staan, hoofdletterposts, dubbeltopics enzo) dus ik denk dat het half-half is.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 19:54 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Trouwens, ik bedenk me opeens dat ik in de zomervakantie een maand op vakantie ga, is dat een probleem? x'D


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Momentum schreef:
    Lol nu zijn er twee topics :')


    -