• Ik heb iemand nodig om een story mee te schrijven. Heb nog geen verhaal ofzo bedacht, dus ja. (: Meestal doe ik het over Justin. Als je met mij een story wilt doen, vul dan dit lijstje in:


    Je naam:
    Waarom?:
    Hoeveel story's heb jij (af)gemaakt?:
    Stukje van je "schrijftalent":


    Thank you all, ik zet een reactie bij je gastenboek als ik je goed vind xoxo.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 18:42 ]

    Waarom zou je verhaal in de top moeten zijn geweest? Dat betekend niet meteen dat je goed schrijft. -kijkt naar 1D verhalen in de top- absoluut niet eigenlijk. Wat een onzin... Komt over alsof je alleen wilt schrijven om in de top te komen. D:


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Waarom zou je verhaal in de top moeten zijn geweest? Dat betekend niet meteen dat je goed schrijft. -kijkt naar 1D verhalen in de top- absoluut niet eigenlijk. Wat een onzin... Komt over alsof je alleen wilt schrijven om in de top te komen. D:

    Ja daar heb je wel gelijk in, maar was gewoon nieuwsgierig. Heb het al weggehaald. (:

    Ik wil op zich wel een story met je schrijven, maar niet over Justin ;).

    Naam: Marjanne.
    Waarom? Omdat ik van verhalen schrijven houdt.
    Hoeveel story's heb je (af)gemaakt? Op quizlet slechts één (over Harry Potter) maar verder ongelooflijk veel. Ik heb, onbescheidenheid, zelfs een boek via een printing-on-demand-systeem uitgegeven.
    Stukje: Toen Kasper en Renzo die avond in de leerlingenkamer kwamen, zaten Harry, Ron en Hermelien in een hoekje. Ze waren bezig met huiswerk. Renzo trok Kasper, die maar al te graag naar Harry toe wilde, mee naar de andere kant van de leerlingenkamer.
    'Ik wil horen wat ze zeggen!' zei Kasper.
    'Wacht nou even,' zei Renzo een beetje nijdig. Kasper had het de hele dag al over Harry gehad en Renzo had er inmiddels wel een beetje genoeg van. 'Laat mij daar maar achterkomen.'
    Hij stond op en liep langs het groepje, waar hij zijn boeken liet vallen. Het drietal was te druk in gesprek om het op te merken, maar terwijl hij langzaam zijn boeken opraapte, kon hij hun gesprek goed meeluisteren.
    'Maar wie kan het zijn?' vroeg Hermelien, zacht, maar weliswaar hoorbaar. 'Wie wil dat alle Snullen en Dreuzelkinderen van Zweinstein verwijderd worden?'
    'Eens even nadenken,' hoorde hij Ron zeggen. 'Kennen we iemand die vindt dat Dreuzelkinderen verwijderd worden?'
    Het bleef even stil. Renzo's hersens werkten op topsnelheid. Ze dachten dat niemand hen kon horen, dus moesten ze nu heel eerlijk tegenover elkaar zijn. Wat betekende dat óf Harry zelfs zijn beste vrienden voorloog, óf hij was de Ergenaam niet. Wat betekende dat de geruchten niet waar waren.
    'Als je Malfidus bedoelt -'
    'Ja, natuurlijk!' zei Ron. 'Je hebt hem zelf gehoord: "Hierna zijn jullie aan de beurt, Modderbloedjes!" Kom nou toch, je hoeft alleen maar die lelijke rattenkop van hem te zien om te weten dat hij het is!'
    'Malfidus, de Erfgenaam van Zwadderich?' zei Hermelien sceptisch.
    'Kijk naar zijn familie,' zei Harry. 'Ze hebben allemaal op Zwadderich gezeten, daar loopt hij altijd over te pochen. Ze zouden gemakkelijk van Zwadderich zelf kunnen afstammen. Z'n vader is er in elk geval boosaardig genoeg voor.'
    Op dat moment had Renzo al zijn boeken opgepakt en moest hij wel weggaan, omdat hij geen rare blikken wilde. Maar eigenlijk was hij er al van overtuigd dat Harry de Erfgenaam niet was. Want ondanks dat hij hem niet mocht, kon hij niet geloven dat Harry zijn beste vrienden voor zou liegen over zoiets belangrijks.
    Renzo had besloten niet aan Kasper te vertellen wat hij zojuist gehoord had. Die zou alleen maar dingen zeggen als 'Zie je wel?' en dat was wel het laatste waar Renzo zin in had.
    'En? Wat heb je gehoord?' vroeg Kasper gretig toen Renzo terugliep.
    'Niks interessants,' antwoordde Renzo schouderophalend. 'Ik ben moe. Welterusten.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik heb wel veel te doen maar.. achja, eens proberen:

    Je naam: Bes
    Waarom?: Omdat ik nooit genoeg krijg van schrijven.
    Hoeveel story's heb jij (af)gemaakt?: 8
    Stukje van je "schrijftalent": Dit is een stukje van het hoofdstuk dat ik gisteren nog heb geschreven:

    'Zin om te wandelen?' vraag ik en spring weer op. De zon schijnt nog steeds heerlijk warm en samen met Maarten lijkt het alledaagse Parijs zoveel mooier. Hij knikt en we wandelen druk pratend het park uit, naar de kleine straatjes van Parijs die erg misleidend kunnen zijn. Er komt meteen een herinnering bij me op, toen ik amper 6 jaar was. Samen met mijn moeder ging ik naar de markt en terwijl zij bij de groenten stond, ging ik verderop naar de kleurrijke stoffen van de kledingstukken kijken. Ik had er altijd al een zwak voor gehad; felle kleuren, allerlei vormen en modellen. Als ik ooit kon kiezen wat ik zou worden later, werd ik mode-ontwerpster.
    Ik weet nog goed hoe ik mijn vingers langs alle shirtjes, kleedjes en broeken liet gaan, tot de oude man achter de tafel doorhad dat ik niets ging kopen. Hij jaagde me weg en verschrikt door zijn harde stem, was ik het eerste beste steegje ingelopen. Die eindigde in een ander steegje, en nog één, en nog één... Tot ik niet meer wist waar ik was en paniekerig begon rond te lopen. Uiteindelijk had een jonge vrouw met een kinderwagen me de weg gewezen en toen ik mijn moeder weer zag was ik huilend in haar armen gesprongen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien