• Uitgegeven: 14 juni 2012 09:50
    Jongen (14) maakt 12-jarig zusje zwanger
    AMSTERDAM - Een 12-jarig meisje uit Breda is eind 2010 zwanger gemaakt door haar 14-jarige broer. Het meisje heeft abortus laten plegen.

De jongen kampt met ernstige seksuele gedragsproblemen en heeft diverse andere zedendelicten op zijn naam staan.

Na het zwanger maken van zijn zusje, dwong hij onder meer een minderjarig meisje naakt te poseren en seksuele handelingen te verrichten. De opnamen daarvan zette hij op internet. De moeder van het meisje deed daarna aangifte. De jongen heeft alles bekend.

Tbs

De rechtbank in Breda veroordeelde de jongen dinsdag tot voorwaardelijke jeugd-tbs. Ook moet hij behandeling ondergaan, waaronder een therapie voor ernstige seksuele gedragsproblemen. Justitie had daarbovenop nog tien dagen jeugddetentie geëist, maar de rechter ging daar niet in mee.

De rechter vindt het zeer kwalijk dat de jongen doorging met zijn praktijken terwijl zijn zusje zwanger was en abortus heeft gepleegd. De zaak heeft een grote impact op de slachtoffers en gezinnen. Ze kunnen er nog jaren last van ondervinden.

Volgens een psycholoog is de jongen verminderd toerekeningsvatbaar. De jongen respecteerde volgens haar de grenzen en gevoelens van de meisjes niet en dacht vooral aan zijn eigen plezier en niet over de consequenties van zijn daden.
    Door: Novum/NU.nl

Til hug og blod.

Errin schreef:
    Mohow.

West-Vlaams? :')
    Asdfghjkl, ik heb ooit in West-Vlaanderen gewoond, ik mis dat accent.

Ik dwaal af; Die jongen is ziek. D:

Birds born in a cage think flying is an illness.

Pusheen schreef:
    Baaaaaaah! Jakkes!

Some people are so poor, that the only thing they have is money.

OMFG, hoe the fuck doe je dat bij je eigen fucking zusje? Psycho.

The odds are néver in our favor.

Gestoord gewoon.
    Sowieso dat hij een of andere aandoening heeft, en anders is hij rijp voor het gekkenhuis.

If a writer falls in love with you, you can never die

Spotgaai schreef:
    Gestoord gewoon.
    Sowieso dat hij een of andere aandoening heeft, en anders is hij rijp voor het gekkenhuis.

De meeste 'gekken' in een psychiatrische instelling hebben een aandoening. Het is zelden dat iemand gek wordt zonder een aanleiding, hoe lang terug die ook plaatsgevonden mag hebben. Daarmee praat ik de jongen alles behalve goed, maar het zal inderdaad zo zijn dat er iets goed mis is gegaan in zijn koppie, waardoor hij zo is gaan handelen.

Til hug og blod.

Dafuq did I just read..

The universal language of art.

Wonderaction schreef:
    (...)

Woohow, ik ben niet de enige Westvlaming, of wel(baby)

Maar dat is ziek, ik bedoel ik ben ook 12, jerk!

Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

Je kunt hier gewoon niks zinnigs op zeggen.

Food.

Wonderaction schreef:
    (...)

Jup, West-Vlaams.
    Ze is niet de enige.

Da is echt ziekelijk! ._.

There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

Dit had ik gelezen, ja. Echt triest.. Als 14-jarig jongetje moet je naar school gaan en lol hebben en geen meisjes verkrachten en zwanger maken. Ik zou zeggen; Opsluiten die handel, net zolang totdat hij zich normaal kan gedragen.

Het is ziek en echt vreselijk.

[ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 17:33 ]

If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

Mercurial schreef:
    Het is ziek en echt vreselijk, maar ergens vind ik het wel goed van die jongen dat hij alles eerlijk bekend heeft.

<_<

quidquid excusatio prandium pro

Stoppable schreef:
    Ik hoorde het. Echt ziek.

You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

Het zou je zoon maar zijn..

Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

DAT IS ZO ZIEK(cat).

'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli