• Een soort van Twilight serie maken ? Ik wil er wel graag één maken maar er zijn er al zoveel van, dus zou het een goed idee zijn of niet ? Dit zou dan het idee zijn ;

    Ava is 17 jaar en verhuist met haar ouders en broer naar een klein dorpje aan de rand van een natuurreservaat. Ava die uit Europa komt heeft geen idee van de gevaren die haar te wachten staan in het dorp. Er hangt een mysterieuze sfeer waar ze de rillingen van krijgt, wanneer ze op een avond wordt lastig gevallen door een paar jongens loopt ze zonder er bij na te denken het reservaat in. Wanneer ze op het punt staat om aangevallen te worden wordt ze door iemand gered, ze kon niet zien wie maar zal koste wat het kost ontdekken wie haar gered heeft. Daardoor komt ze in een heel andere wereld terecht dan ze had verwacht.

    x


    The soul needs autumn.

    sorry maar dit is al helemaal

    copycat....


    We're going to make it!

    sorry maar dit is al helemaal

    copycat....

    Oh, wie heeft dan zo'n verhaal ? ik lees namelijk niets van Twilight.


    The soul needs autumn.

    (...)
    Oh, wie heeft dan zo'n verhaal ? ik lees namelijk niets van Twilight.

    neej het is copy cat op het verhaal van twilight
    en kijk maar goed ze zijn overal...

    trwns ik ben deyavu (nerd)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    (...)
    neej het is copy cat op het verhaal van twilight
    en kijk maar goed ze zijn overal...

    trwns ik ben deyavu (nerd)

    Ah, zo ^^ maar dan copy cat iedereen hier eigenlijk of niet en dan is dat ook zo met Harry Potter verhaaltjes ?


    The soul needs autumn.

    (...)
    Ah, zo ^^ maar dan copy cat iedereen hier eigenlijk of niet en dan is dat ook zo met Harry Potter verhaaltjes ?

    persoonlijk lees ik die verhalen niet.
    maar die gebruiken alleen de personages meer niet. jij pakt de hele verhaal lijn snappie?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    (...)
    persoonlijk lees ik die verhalen niet.
    maar die gebruiken alleen de personages meer niet. jij pakt de hele verhaal lijn snappie?
    Huh, maar Twilight heeft toch niets met een natuurreservaat te maken ?


    The soul needs autumn.

    DOEN LINDSEY ! Ö


    Some people make the world special just by being in it

    (...) Huh, maar Twilight heeft toch niets met een natuurreservaat te maken ?

    Gewoon doen :Y) Ik denk wel dat Jacob en zijn vader en de anderen in een reservaat wonen. Maar voor de rest.


    What you see, is what you get.

    Ik haat het woord copycat n_n
    Gewoon doen. Er zijn ook iets van duizend tokio hotel verhalen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Doen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Deel 1 is er;
    http://www.quizlet.nl/quiz/291086/searching-for-my-hero/


    The soul needs autumn.