• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your favour




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Clint
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle




    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 0:03 ]


    ~

    Jerro

    "Ja je kan ook altijd nog rennen, maar dan heb je de vraag wie is er sneller" lach ik en ik ren meteen achter ze aan. Al snel heb ik ze ongehaald. Ik pak mijn flaik erbij en begin er behendig mee te draaien terwijl ik mijn zwaard klaar heb om te steken.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Clint, gaat het nog door, want ik kan zo niks ;$]

    ( Ik zie dat ons hele bondgenootschap online is xd
    maar Jerro loopt daar te prutsen met die van twaalf :p )


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Jarvis schreef:
    (...)

    [Haha, ik denk dat ik best even meld dat ik vanaf morgen niet vaak actief ga zijn, vanwege de examens.]


    [Goed dat je het even meld:) En succes met je examens(flower)]


    ~

    Acis Wyn Midgard || District 12
    Zo stuntelig als hij is, struikelt Acis en kijkt omhoog. Hij sluit zijn ogen en wacht op de klap.


    help

    [Maar Clint heeft al heel lang niet gereageerd, vandaar ;$]

    Jerro

    "Zo je maakt het me nu wel heel nakkelijk"
    Ik pak mijn zwaard en hi stribbelt met alle macht tegen.
    "rustig maar, ik ben zo weer weg" zeg ik terwijl ik zijn halsslagader open snijdt. Hij zal nu een langzame dood sterven.
    Ik sta weer op en ren terug naar hetkanp. "zi daar ben ik weer, iets gemist? want ik ga nu weer even pitten" zeg ik terwijl ik ht bleod van mijn zwaard en gezicht afhaal, ze kijken me raar aan en ik klim in minn boom.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (ja het wordt een beetje vervelend, Harvey is nu net een pop xd )


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Elena - District 11

    Na de hele tijd te hebben gelopen in het bos kan ik nog wat eetbare paddestoelen en bessen mee terug brengen. Als ik bebloed aan kom op het kamp, ie ik April zitten bij het vuur. ´April kan je me even helpen´ roep ik naar haar en val op de grond. Ik heb zo veel bloed verloren dat ik er duizelig van ben. ´Ik ben aangevallen door mutilanten´ zeg ik en zie alles draaien. Ik probeer mezelf weer omhoog te hijsen maar zak weer neer.


    I Love The Vampire Diaries

    [óh, even opnieuw :L]

    April Eleanor Diver

    Geschrokken keek ik van Jerro naar Elena. 'Wat is er gebeurd?' vroeg ik bezorgd en hielp haar overeind. Ik verzorgde haar wonden en keek daarna naar de boom. 'Jerro, kom eens'.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 21:58 ]

    [Indeed, waarom reageert ie niet, haha]

    Elena - District 11

    Als april mijn wonden heeft verzorgt pak ik mijn tas en doe hem open. ´Kijk jongens ik heb eten´ roep ik en haal de twee konijn uit mijn tas met de padestoelen en de bessen. ´Nou hebben we teminste eten.´ Glimlachend kijk ik naar April. ´Bedankt dat je mijn wonden heb verzorgt.´ Ik wend me even tot Jerro in de boom. ´Kom jij ook naar beneden voor wat eten.´ ´En dan kan je verzorgt worden´ roep ik naar boven.


    I Love The Vampire Diaries

    Jerro

    Lig ik net zo lekker word in weer gestoord. Ik mompel iets naar beneden als teken dat ik wil slapen. Ik voel me eigenlijk best wel vies ik zit helemaal onder het bloed. En het is niet eens mijn eigen bloed. Ik denk nog wat na en val in slaap.Ik laat mijn zwaard uit mijn hand vallen, maar ik heb niets door. Waarschijnlijk zit hij nog onder het bloed.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (oja morgen ben ik er de hele dag niet, heb schoolfeest en er blijven twee vrienden slapen ^^)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Deejay schreef:
    (oja morgen ben ik er de hele dag niet, heb schoolfeest en er blijven twee vrienden slapen ^^)


    [Bedankt voor het melden:)Veel plezier morgen..]


    ~