• Dit is het vorige topic.


    Dit topic is dus voor het EK. Wie denken jullie dat gaat winnen, wie vinden jullie goed/knappe spelers etc?

    Je kunt ook de wedstrijden discusiëren etc als het is begonnen.


    Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië - Polen
    Griekenland - Rusland


    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal - Nederland
    Denemarken - Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië - Spanje
    Italië - Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne - Frankrijk
    Zweden - Engeland

    Engeland - Oekraïne
    Zweden - Frankrijk


    Volgende wedstrijd Oranje:
    Zondag 17 juni, 20:45 tegen Portugal.


    Mod: dit is vanaf nu het algemene topic voor het EK. Alle andere topics worden gesloten.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 17:46 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Held van Nederland ja. Hij zorgt er tenminste nog voor dat we ons niet te erg moeten schamen. Zonder hem was het gister sowieso 5-1 of nog érger geweest.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Jakhals schreef:
    Die gast moet hem niet voortrekken, alleen maar omdat hij familie is
    Maar Bert zal zelf wel inzien dat hij dom bezig is

    en ik vind van der Vaart een goede speler hoor
    maar ze speelden allemaal kut

    maar ik ga nu naar school, bye

    Dat betwijfel ik ten zeerste. Hij heeft oogkleppen op en is gewoon stronteigenwijs.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    van Bommel en van Persie genieten altijd de voorkeur van van Marwijk, tegen beter weten in. Alleen omdat hij zo krampachtig vasthoud aan zijn ideeën en anderen geen kans geeft, vliegen wij er wel al meteen de eerste ronde uit.


    Ik kan hem vaak wel waarderen dat hij zo koppig is, maar ditmaal niet. Ik zeg niet dat Huntelaar beter is dan Van Persie, maar kritiek op Van Persie was er ook op het WK. Naar mijn mening kan hij beter met Van Persie en Huntelaar beginnen. Ten kosten van Afellay dan maar.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Meade schreef:
    Held van Nederland ja. Hij zorgt er tenminste nog voor dat we ons niet te erg moeten schamen. Zonder hem was het gister sowieso 5-1 of nog érger geweest.


    Hij verdient het wel om met een boot door de Amsterdamse grachten te gaan. De rest mogen achter hem aan gaan zwemmen.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    MESSIBI schreef:
    Ik kan hem vaak wel waarderen dat hij zo koppig is, maar ditmaal niet. Ik zeg niet dat Huntelaar beter is dan Van Persie, maar kritiek op Van Persie was er ook op het WK. Naar mijn mening kan hij beter met Van Persie en Huntelaar beginnen. Ten kosten van Afellay dan maar.

    Ten kosten van Afellay weet ik zo net nog niet. Maar dat Huntelaar gewoon een basisplek moet hebben, dat moet nu toch wel duidelijk zijn bij hem? Heel Nederland denkt er zo over!

    Fierte schreef:
    Het is goed dat een bondscoach zijn eigen plan volgt. Want je moet je natuurlijk niet laten aflijden. Maar als heel Nederland en alle journalisten en de analysten iets anders vinden, dan moet je aan jezelf gaan twijfelen. Die mensen zijn niet voor niks analysten, die weten écht waar ze over praten.

    En als het ook gewoon fout gaat en je ziet waar dat aan ligt, GRIJP DAN IN en wees niet zo eigenwijs!

    En grrmbbll ik wilde deze tekst ondersteunen met een wachtende Huntelaar maar look what I found *__*



    (nerd)


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:

    En grrmbbll ik wilde deze tekst ondersteunen met een wachtende Huntelaar maar look what I found *__*



    (nerd)


    _O_


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Huntelaar schreef:
    En als het ook gewoon fout gaat en je ziet waar dat aan ligt, GRIJP DAN IN en wees niet zo eigenwijs!

    En grrmbbll ik wilde deze tekst ondersteunen met een wachtende Huntelaar maar look what I found *__*



    (nerd)

    Precies. Grijp in als het fout gaat! Je ziet dat hij het merkt maar hij doet niks. Ik zou me als assistent coach ook echt irriteren.

    En die foto is zeker niet mis. Hij wacht op je Claire (:

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Minstens vier punten verschil?! Is 1-0 of 2-0 ook al goed..? ^^' En wat als Portugal een tegendoelpunt maakt maar we bvb met 2-1 winnen? Ach, wie hou ik ook voor de gek..
    nee, het gaat dan om ons doelsaldo en om ze daarin te verslaan moeten we 4 doelpunten maken


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Fierte schreef:
    (...)
    Precies. Grijp in als het fout gaat! Je ziet dat hij het merkt maar hij doet niks. Ik zou me als assistent coach ook echt irriteren.

    En die foto is zeker niet mis. Hij wacht op je Claire (:

    (nerd)Dayumm! Ik kom je wel even troosten, Klaas. :9~


    ars moriendi

    Ik weet zeker dat Nederland deze wedstrijd niet meer gaat winnen.


    26 - 02 - '16

    Huntelaar schreef:
    (nerd)Dayumm! Ik kom je wel even troosten, Klaas. :9~

    Vergeet je zweep niet. (nerd)

    Fierte schreef:
    (...)
    Vergeet je zweep niet. (nerd)

    (banana)


    ars moriendi

    Ik ben trouwens echt teveel met voetbal bezig. Had vannacht gedroomd dat ik met de complete Nederlandse selectie in de fata morgana in de Efteling zat.. -___- I seriously need a life.


    ars moriendi

    Vergeet trouwens niet dan Van Bommel aanvoerder is, hè? Volgens mij moet je dan in de basis staan en als je eruit gaat, moet je je aanvoerdersbandje afgeven. (Dit weet ik niet zeker, ik suggereer zomaar wat.)


    Deep inside, I've never felt alive