• Dit is het vorige topic.

Dit topic is dus voor het EK. Wie denken jullie dat gaat winnen, wie vinden jullie goed/knappe spelers etc?

Je kunt ook de wedstrijden discusiëren etc als het is begonnen.

Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië - Polen
    Griekenland - Rusland

Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal - Nederland
    Denemarken - Duitsland

Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië - Spanje
    Italië - Ierland

Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne - Frankrijk
    Zweden - Engeland

Engeland - Oekraïne
    Zweden - Frankrijk

Volgende wedstrijd Oranje:
    Zondag 17 juni, 20:45 tegen Portugal.

Mod: dit is vanaf nu het algemene topic voor het EK. Alle andere topics worden gesloten.

[ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 17:46 ]

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

Misschien denkt Bert bij de volgende wedstrijd dat hij slim moet spelen :3

SLOAN.

Morgenstern schreef:
    Misschien denkt Bert bij de volgende wedstrijd dat hij slim moet spelen :3

Wat denk je zelf? Ik geen man die eigenwijzer is dan hem.

Lancelot schreef:
    Ja, inderdaad. Bommel is er dan sowieso wel uit, lijkt me sterk dat hij er dan nog bij is. Je ziet het gewoon aan zijn spel en aan zijn houding daarbuiten. Hij is niet meer de speler van daarvoor. De pit is gewoon weg en ik heb gewoon niet het gevoel dat hij voetbal nog zo ziet zitten. Kuyt, daar heb ik ook twijfels over, over twee jaar is hij inderdaad ook weer ouder en ik denk dat we dan best zo'n zelfde scenario kunnen krijgen.. Alhoewel ik moet zeggen dat Kuyt wel altijd een doorbijter is. Maar nee, de ploeg is gewoon niet meer wat het twee jaar geleden was. Er moet gewoon verfrissing in komen. Toch vind ik dit allemaal niet zo verbazingwekkend. Na het WK heeft men natuurlijk ongelooflijke verwachtingen van ons lang gekregen en dat legt heel veel druk op een ploeg en een trainer. Niet dat ik het goed wil praten, maar dat kan toch ook wel een meespelende factor zijn. Kijk bijvoorbeeld ook naar Spanje, is nu ook zeker niet de beste. De landen die eerder ondermaats presteerden daarentegen, gaan nu een stuk beter. Nee, ik wacht het volgende WK af.

Met verfrissing hoop ik niet dat je jonge spelers van zo'n 19 jaar bedoeld die na een halfuur spelen helemaal kapot zijn omdat ze spelers als Gomez niet kunnen bijhouden. Zoals Johan Derksen al zei over Jetro Willems: Die 'teenagers' zijn echt niet goed.

Huntelaar schreef:
    Precies. Geen enkel team voelt als Oranje voor mij, want dat is mijn ploeg en zal het altijd zijn. De liefde daar voor zit te diep. Maar nu het voorbij is, gun ik het toch Duitsland.

Wat je nu zegt, dat heb ik jaren lang gehad. Écht waar. Al sinds ik voetbal kijk (vanaf de basisschool dus) stond ik achter Oranje en de rest mocht in de stront zakken want het was alleen Oranje voor mij. Maar (en ik vind dit ook niet leuk van mezelf) ik heb dat niet meer en ik kan moeilijk uitleggen waarom ik dat niet meer heb. Eigenlijk kán ik dat gewoon niet uit leggen.

Boutella schreef:
    Voor alle depressiefe Nederlanders:
    Als Duitsland wint van Denemarken en Nederland van Portugal wint met minstens vier punten verschil, waarvan 4 - 0 het gunstigste is, gaan ze gewoon door hoor :')

Ik zie Nederland voorlopig nog niet scoren. (krul)

Zo. Mijn zegje is weer gedaan. Ik had namelijk een hoop gemist in dit forum omdat ik ook vroeg naar bed ging.

DragonLove2 schreef:
    Ken je dat deuntje van de C1000?
    dit schreef een vriendin van mij xD ik vond hem echt geweldig!

Doe je toeter in de la, want we verlaten het EK. Met Mark van Bommel en van de Vaart. Wesley Sneijder verspeelt de bal, verliezen wij van Portugal. Ze vegen ons allemaal van de kaart! En met Johnny achterin, vliegen ballen er zo in. Hij gooit de heleboel van slot! En met Ibi langs de lijn, hebben we vertraging als een trein. We verliezen keihard elke pot!!! #ek

Nooit niet dat wij met 2 punten verschil van Portugal winnen xD dan moet er echt een wonder gebeuren!

hahha GE-NI-AAL xD

Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

Mijn topics. :Y)

Big girls cry when their hearts are breaking

Boutella schreef:
    Als Duitsland wint van Denemarken en Nederland van Portugal wint met minstens vier punten verschil, waarvan 4 - 0 het gunstigste is, gaan ze gewoon door hoor :')

Volgens mijn vader is 2-0 al genoeg

Boutella schreef:

Volgens mij mogen ze nog 2-0 scoren om te winnen, not sure though, maar ik denk niet dat Nederland scoort of dat het gelijkspel wordt of zo.
    Vanavond Spanje - Ierland. (nerd)

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Meade schreef:
    (...)

Volgens mij mogen ze nog 2-0 scoren om te winnen, not sure though, maar ik denk niet dat Nederland scoort of dat het gelijkspel wordt of zo.
    Vanavond Spanje - Ierland. (nerd)

Ben meer geïnteresseerd in Italië - Kroatië :Y)

thoughtful schreef:
    (...)

hahha GE-NI-AAL xD

Dit is zo waar haha

Jakhals schreef:
    (...)

Ben meer geïnteresseerd in Italië - Kroatië :Y)

Dan moet ik helaas werken, dus mis ik die hele wedstrijd. 18:00 tot 20:00 zit ik lekker achter een stille kassa, ugh.

Kwam deze tegen op Facebook. (krul)

Fierte schreef:
    Kwam deze tegen op Facebook. (krul)

Aww, die is gemeen XD

Boutella schreef:

Minstens vier punten verschil?! Is 1-0 of 2-0 ook al goed..? ^^' En wat als Portugal een tegendoelpunt maakt maar we bvb met 2-1 winnen? Ach, wie hou ik ook voor de gek..

[ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 10:49 ]

ars moriendi

Jakhals schreef:
    Aww, die is gemeen XD

Haha, ja. Maar wel slim gevonden. Ik zou er nooit op gekomen zijn. :Y)

Huntelaar schreef:
    (...)
    Minstens vier punten verschil?! Is 1-0 of 2-0 ook al goed..? ^^' En wat als Portugal een tegendoelpunt maakt maar we bvb met 2-1 winnen?

We moeten met 2 punten verschil winnen, dus 2-0, 3-1, 4-2. Als ze echt lekker in de wedstrijd zitten, goed samenspel spelen, dan kan het misschien nog wel eens lukken, maar anders...
    Dit zei mijn pa trouwens, weet niet zeker of het klopt.

[ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 10:49 ]