Lancelot schreef:
Ja, inderdaad. Bommel is er dan sowieso wel uit, lijkt me sterk dat hij er dan nog bij is. Je ziet het gewoon aan zijn spel en aan zijn houding daarbuiten. Hij is niet meer de speler van daarvoor. De pit is gewoon weg en ik heb gewoon niet het gevoel dat hij voetbal nog zo ziet zitten. Kuyt, daar heb ik ook twijfels over, over twee jaar is hij inderdaad ook weer ouder en ik denk dat we dan best zo'n zelfde scenario kunnen krijgen.. Alhoewel ik moet zeggen dat Kuyt wel altijd een doorbijter is. Maar nee, de ploeg is gewoon niet meer wat het twee jaar geleden was. Er moet gewoon verfrissing in komen. Toch vind ik dit allemaal niet zo verbazingwekkend. Na het WK heeft men natuurlijk ongelooflijke verwachtingen van ons lang gekregen en dat legt heel veel druk op een ploeg en een trainer. Niet dat ik het goed wil praten, maar dat kan toch ook wel een meespelende factor zijn. Kijk bijvoorbeeld ook naar Spanje, is nu ook zeker niet de beste. De landen die eerder ondermaats presteerden daarentegen, gaan nu een stuk beter. Nee, ik wacht het volgende WK af.
Met verfrissing hoop ik niet dat je jonge spelers van zo'n 19 jaar bedoeld die na een halfuur spelen helemaal kapot zijn omdat ze spelers als Gomez niet kunnen bijhouden. Zoals Johan Derksen al zei over Jetro Willems: Die '
teenagers' zijn echt niet goed.
Huntelaar schreef:
Precies. Geen enkel team voelt als Oranje voor mij, want dat is mijn ploeg en zal het altijd zijn. De liefde daar voor zit te diep. Maar nu het voorbij is, gun ik het toch Duitsland.
Wat je nu zegt, dat heb ik jaren lang gehad. Écht waar. Al sinds ik voetbal kijk (vanaf de basisschool dus) stond ik achter Oranje en de rest mocht in de stront zakken want het was alleen Oranje voor mij. Maar
(en ik vind dit ook niet leuk van mezelf) ik heb dat niet meer en ik kan moeilijk uitleggen waarom ik dat niet meer heb. Eigenlijk kán ik dat gewoon niet uit leggen.
Boutella schreef:
Voor alle depressiefe Nederlanders:
Als Duitsland wint van Denemarken en Nederland van Portugal wint met minstens vier punten verschil, waarvan 4 - 0 het gunstigste is, gaan ze gewoon door hoor :')
Ik zie Nederland voorlopig nog niet scoren.
Zo. Mijn zegje is weer gedaan. Ik had namelijk een hoop gemist in dit forum omdat ik ook vroeg naar bed ging.