• Dit is het vorige topic.

Dit topic is dus voor het EK. Wie denken jullie dat gaat winnen, wie vinden jullie goed/knappe spelers etc?

Je kunt ook de wedstrijden discusiëren etc als het is begonnen.

Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië - Polen
    Griekenland - Rusland

Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal - Nederland
    Denemarken - Duitsland

Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië - Spanje
    Italië - Ierland

Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne - Frankrijk
    Zweden - Engeland

Engeland - Oekraïne
    Zweden - Frankrijk

Volgende wedstrijd Oranje:
    Zondag 17 juni, 20:45 tegen Portugal.

Mod: dit is vanaf nu het algemene topic voor het EK. Alle andere topics worden gesloten.

[ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 17:46 ]

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

Je naam zal toch maar Motta zijn, Pff. Wie kijkt er trouwens Italië-Kroatië?

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Ik kijk alleen als de commentator wat harder gaat praten, voor zover ik dat kan verstaan met het muziek van mijn broertje..

It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

Hahaha. We kunnen trouwens wel met zijn allen zitten kutten op Williams maar bij Denemarken hoorde hij wel bij de sterkste. Ik weet betere spelers van Bommel, Robben, van Persie waarop we kunnen zeuren.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Wat een mooie doelpunt!! Kroatië - Italië 1-1

Boutella schreef:
    Hahaha. We kunnen trouwens wel met zijn allen zitten kutten op Williams maar bij Denemarken hoorde hij wel bij de sterkste. Ik weet betere spelers van Bommel, Robben, van Persie waarop we kunnen zeuren.

Ik kan me Robben zaterdag niet meer herinneren, maar gisteren werd hij door min. 2 man gedekt, ze zaten maar vast op zijn huid, waardoor hij het niet makkelijk had. Van Bommel is gewoon niet jong meer -beter doet hij het bij PSV wel goed (A)-. Afellay viel me gister heel erg tegen. Hij liep veel te ver van zijn man af als Duitsland balbezit had.

MESSIBI schreef:
    (...)

Ik kan me Robben zaterdag niet meer herinneren, maar gisteren werd hij door min. 2 man gedekt, ze zaten maar vast op zijn huid, waardoor hij het niet makkelijk had. Van Bommel is gewoon niet jong meer -beter doet hij het bij PSV wel goed (A)-. Afellay viel me gister heel erg tegen. Hij liep veel te ver van zijn man af als Duitsland balbezit had.

Robben heb ik nooit uit kunnen staan, hij maakt zijn kansen nooit mooi af, slordigheid. Van Bommel is gewoon oud inderdaad, tijd voor een pensioen? PSV is een stuk lager niveau hoor, daar hebben ze geen sterke Duitsers. Afellay, waarom zit die er nog in? Hij heeft het afgelopen jaar niet eens gespeeld en verdient het gewoon niet. Geen seizoen gemaakt = geen EK. Ze moeten wat strenger en wat meer consequent zijn.

lol. :'D

[ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 19:41 ]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Aragog schreef:

oMG, hahahahha!

The odds are néver in our favor.

Aragog schreef:

:')

Boutella schreef:
    (...)

Robben heb ik nooit uit kunnen staan, hij maakt zijn kansen nooit mooi af, slordigheid.

Ik vind Arjen wel een fantastische kerel. Hij heeft heel veel betekent voor het Nederlands Elftal en ook voor Bayern. Maar sinds dat gedoe bij datzelfde Bayern is hij zijn onbevangenheid kwijt. Hij denkt teveel na en mist daardoor kansen. Dat is zo jammer.. En vergeet niet dat hij die Duitsers nog wat wilde laten zien en mede daardoor te geforceerd speelde.

ars moriendi

MESSIBI schreef:
    (...)

Ja, Robben die werd constant gedekt door twee en soms door drie man, dus de enige uitweg was dan van der Wiel.
    Nee, ik vond het ook jammer dat Ibi toen werd gewisseld voor Huntelaar. Maar het heeft wel iets beter gewerkt aangezien ze hebben gescoord.

Ik vind Robben een top gozer. Ze moeten die spelers niet zo op de nek zitten, werkt helemaal niet.
    Ook toen van Bommel gister na de wedstrijd kort sprak, had ik zoveel medelijden met hem. Je ziet dat ze gewoon ontzettend hun best doen maar het wordt gewoon niet gewaardeerd. En dat vind ik lullig. (Ook al verdienen ze miljoenen.)

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Het staat 1-1. Ik had wel beter verwacht van Italië. Als je 1-1 tegen Spanje speelt, kun je ook wel winnen van Kroatië. En al heb ik niet veel verstand van het Kroatisch elftal, veel beter dan Spanje kunnen ze denk ik niet zijn.

Athalie schreef:
    Ook toen van Bommel gister na de wedstrijd kort sprak, had ik zoveel medelijden met hem. Je ziet dat ze gewoon ontzettend hun best doen maar het wordt gewoon niet gewaardeerd. En dat vind ik lullig. (Ook al verdienen ze miljoenen.)

Juist. Ik had zo de neiging die jongen een knuffel te geven door te tv heen. Je zag hoe moeilijk hij het ermee had. Waarschijnlijk hij nog meer dan de rest, aangezien dit hoogstwaarschijnlijk zijn laatste grote toernooi is. Toen hij zei dat hij van AC Milan terugging naar PSV was hij ook al zo emotioneel.
    N'aww, arme Bommel!

[ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 19:54 ]

ars moriendi

Aragog schreef:

whaha :'D

Boutella schreef:
    (...)

Robben heb ik nooit uit kunnen staan, hij maakt zijn kansen nooit mooi af, slordigheid. Van Bommel is gewoon oud inderdaad, tijd voor een pensioen? PSV is een stuk lager niveau hoor, daar hebben ze geen sterke Duitsers. Afellay, waarom zit die er nog in? Hij heeft het afgelopen jaar niet eens gespeeld en verdient het gewoon niet. Geen seizoen gemaakt = geen EK. Ze moeten wat strenger en wat meer consequent zijn.

Eigenwijs Bertje he. Afellay heeft eind september zijn voorste kruisband gescheurd en dus langdurig geblesseerd geweest. Afellay heeft zijn kwaliteiten in veel EK-Kwalificatiewedstrijden laten zien en is zelfs belangrijk geweest voor Oranje waardoor Bert niet om hem heen kon. In November heeft hij zelfs gezegd dat als Afellay niet helemaal fit is, hij alsnog meegaat. Daar zien we helaas nu het gevolg van.