• Dit is het vorige topic.


    Dit topic is dus voor het EK. Wie denken jullie dat gaat winnen, wie vinden jullie goed/knappe spelers etc?

    Je kunt ook de wedstrijden discusiëren etc als het is begonnen.


    Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië - Polen
    Griekenland - Rusland


    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal - Nederland
    Denemarken - Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië - Spanje
    Italië - Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne - Frankrijk
    Zweden - Engeland

    Engeland - Oekraïne
    Zweden - Frankrijk


    Volgende wedstrijd Oranje:
    Zondag 17 juni, 20:45 tegen Portugal.


    Mod: dit is vanaf nu het algemene topic voor het EK. Alle andere topics worden gesloten.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 17:46 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Bellisario schreef:



    HAHAHAHAHAHA!

    Die is zo baas x') !


    ars moriendi

    Ik hou van Tumblr. C:


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Bellisario schreef:



    HAHAHAHAHAHA!

    NOUHOU. Die had ik (volgens mij vorige topic) ook al gepost. Die was zo geniaal.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 15:41 ]

    Fierte schreef:


    Arjen loves you too


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Arjen loves you too


    HAHAHAHAHAHA. Ik vond dat plaatje dus op Tumblr en iedereen vond hem respectloos. Ik zelf vind het ook wel zielig voor Robben maar moest hem even plaatsen.



    Hoe geïrriteerd :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Als ik dat meisje was zou ik me echt kut voelen.

    Hahaha, dan moet ze ergens anders staan :').
    Vond het wel grappig, wel een beetje lullig maarja.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mijn vriendin heeft het voor me vertaald, en zij vertaalde het nog netjes maar erg blij was ze niet :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    Mijn vriendin heeft het voor me vertaald, en zij vertaalde het nog netjes maar erg blij was ze niet :')

    Wat zei ze dan? 8D Hahaha.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Fierte schreef:



    Wat staat daar eig?


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Aragog schreef:
    (...)
    Wat zei ze dan? 8D Hahaha.


    Er kwamen wel een aantal scheldwoorden uit toen die man aan haar kont zat. Precies was wat moeilijk want ze is Oekraïens en mijn vriendin Tsjetsjeens/Russische dus het accent was voor haar wel moeilijk.
    Maar op een gegeven moment zegt de dit: "ladno vse, karoche kto bi ne prohodil vserovno budu govorit." Wat zo ongeveer betekend dat ze gek wordt van al onze supporters etc.
    Je kan het niet echt letterlijk vertalen.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 16:58 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Er kwamen wel een aantal scheldwoorden uit toen die man aan haar kont zat. Precies was wat moeilijk want ze is Oekraïens en mijn vriendin Tsjetsjeens/Russische dus het accent was voor haar wel moeilijk.
    Maar op een gegeven moment zegt de dit: "ladno vse, karoche kto bi ne prohodil vserovno budu govorit." Wat zo ongeveer betekend dat ze gek wordt van al onze supporters etc.
    Je kan het niet echt letterlijk vertalen.

    Ah, als mannen aan mijn kont zaten zou ik ook schelden, haha :'). Maarja, ik begrijp wel dat ze geïrriteerd is hoor, maar dat kan je eigenlijk wel verwachten als er een gigantische groep supporters aankomen en je daar gaat filmen. :')


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Ah, als mannen aan mijn kont zaten zou ik ook schelden, haha :'). Maarja, ik begrijp wel dat ze geïrriteerd is hoor, maar dat kan je eigenlijk wel verwachten als er een gigantische groep supporters aankomen en je daar gaat filmen. :')


    Nou, eigenlijk was het niet gepland dat zij langs kwamen :') Maar het blijft lastig te vertalen, sorry maar aan haar hoofd heb je wel genoeg denk ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."