• Al bijna 20 jaar gewoon...
    Met mijn Nikki <3

    Ik ken je al vanaf dat ik een half jaar was...al waren we er toen nog niet echt van bewust
    We hebben onze ups en downs gehad, veel downs haha.
    maar de ergste vond ik nog wel dat ik zo ver weg van je verhuisde, na altijd naast je of een straat verder van je gewoont heb.
    Ondanks de ruzies die we gehad hebben, komen we altijd bij elkaar terug.
    of zoals je moeder al zei: Jullie mogen ook gewoon ruzie hebben, jullie zijn zowat zusjes dus het komt toch altijd goed.
    Je bent gewooon stiekem mijn zusje <3
    We hebben zo veel samen mee gemaakt, en je hebt altijd naast me gestaan en mijn hand vast gehouden in alle tijden dat ik het moeilijk heb gehad en ik doe dat altijd voor jou.
    het voelt verschrikkelijk goed om zo'n vriendin als jou te hebben.
    Jij bent de enige persoon bij wie ik durf te huilen,
    en jij bent de enige persoon die me kan laten huilen met lieve woorden <3

    Nu we het beiden en beetje moeilijk hebben is het goed om te weten dat we er altijd voor elkaar zijn en we altijd met elkaar kunnen praten. Jij begrijpt me tenminste altijd écht en komt met advies waar ik echt iets aan heb.


    Bij deze dus bedankt, dat je al bijna 20 jaar in mijn leven bent en bent gebleven en van plan bent te blijven <3, je bent mijn allerbeste vriendin, i love you <3


    toen mwuahah(omg zie nu pas hoe we staan hahahah)


    Nu <3

    just wanted to share this, haters kunne wegblijve haha

    Iemand anders nog hele goede lange vriendschappen en dat even willen delen :Y)

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 21:02 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Omg Jolanda! Moet je nou weer een naaktfoto van mij op Quizlet zetten! Bedankt hoor.
    Hahaha, nee wat ontzettend lief van je! Dat meen ik echt. Ik ben ook héél blij dat we nog altijd vriendinnen zijn en je nog vaak hier komt, al is dat door Kayra's stomme gedrag nu iets minder. <3


    Your make-up is terrible

    Naaah wat lief


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    hahahaha ik sta er ook naakt op hoor tutje hahaha
    ach, ik hoef niet altijd voor kayra te komen, kan ook voor jou <3 beetje jammer dat we de laaste tijd zo druk hebben maar 29 juni heb ik vakantie dus dan moeten we maar weer een keer gaan logeren he


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik vind dit echt heel lief van je Jolanda!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    hihi dankje -bloos- is eigenlijk gwn de waarheid recht uit men hart


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Awh, dat is echt lief :3


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Op zo'n vriendschap ben ik echt jaloers D:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Leuk en lief! ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    het heeft ook wel geholpen dat onze ouders hele goede vrienden zijn xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Negligible schreef:
    Op zo'n vriendschap ben ik echt jaloers D:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Barnabas schreef:
    Leuk en lief! ^^


    26 - 02 - '16

    Negligible schreef:
    Op zo'n vriendschap ben ik echt jaloers D:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ken ook al iemand van dat ik een half jaar was (:
    Ze is nu nog altijd mijn beste vriendin, dus al bijna 15 jaar lang :D


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Aw, dat is echt megalief (flower)

    Oh, mijn buurmeisje ken ik al sinds... voor m'n geboorte (cat) Zij is drie maanden ouder dan ik en yeah. Still friends :]

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 19:00 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Aw dat is echt zo lief! Hoop dat jullie vriendschap nog lang mag blijven duren!

    Spijtig genoeg ben ik alle vrienden van vroeger alweer kwijt geraakt. Maar ik ben even blij met de vrienden die ik nu heb. Ze zijn geweldig <3 Ook hier op Q trouwens.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.