• Gewoon, omdat ik nieuwsgierig ben.;)

    Het liefst niet zo kort, dan is het voor anderen ook leuk om te lezen_O_


    Do i believe in God? Do i believe in me? People wanna die, so they could be free.

    Taylor 'Alison' Swift!

    Ik luister áltijd naar haar muziek en ze helpt me om te geloven in mezelf.
    Ze is de beste singer/songwriter ooit! (mijn mening, geen discussie)
    Ze hielp me door zoveel heen.



    ik heb er ook zoveel....maar de beste en mijn lievelings celebs zijn

    Jackie Chan :
    omdat hij gewoon een GEWELDIGE acteur is....

    en ook Christina Grimmie :

    omdat zij echt GEWELDIG kan zingen
    deze 2 zijn echt mijn faforiete celebs ^^

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 10:52 ]


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Moet ik kiezen? Ik heb er zoveel! Hehe..

    Wel dan ga ik voor, Onision, hij is grappig en dat turns me on, I like funny people ;p



    And..

    Danielle Claire Peazer




    Mijn favo pics c:


    The artist is the kid that survived.

    Eminem
    omdat hij veel meegemaakt heeft, en ondanks alles er terug uitkomt. Ook de manier waarop hij met mensen omgaat, zijn hele manier van handelen, vind ik geweldig gewoon. Hij was ook een enorme inspiratiebron voor mij. Ik hield als kind al van hem, mijn eerste cd dat ik kocht was ook van hem, en nog steeds luister ik vooral naar zijn muziek. Hij is geweldig c:


    If I had one wish, I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss.'

    One Direction





    Ze volgde hun droom en werden derde bij X-Factor. Nu zijn ze wereldwijd bekend. Ze veranderen door de tijd maar blijven toch hetzelfde qua karakter. Ze zien er goed uit en hun muziek is leuk om naar te luisteren.

    Ze hebben me laten zien dat als je blijft geloven in je dromen dat ze uiteindelijk uit kunnen komen als je er maar je best voor doet.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 11:38 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    One Direction ;
    Ze hebben simpelweg mijn leven een stuk overgenomen
    precies het zelfde geldt voor Big Time Rush.

    & Nicolai Boilesen en Christian Eriksen :
    Ze zijn super goede voetballers en nog is super knap !

    maar op mijn profiel staan ze allemaal. hahaha


    Danmarks Dynamite.

    Karen Gillan, omdat ze zich niet schaamt om zichzelf te zijn en gek te doen enzo... en ze heeft me geholpen om door een moeilijke tijd te komen. En door haar ben ik zelf nu ook niet meer bang om mezelf te zijn.(flower)



    and...

    David Tennant. Ook hij heeft me door die moeilijke tijd heel geholpen.. en ondanks dat hij ontzettend gepest is vroeger, heeft hij wel zijn droom waargemaakt! Ik heb enorm veel respect voor hem en daarom ben ik nu ook vanplan om mijn eigen droom waar te maken<3

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 14:09 ]


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James