• Gewoon, omdat ik nieuwsgierig ben.;)

    Het liefst niet zo kort, dan is het voor anderen ook leuk om te lezen_O_


    Do i believe in God? Do i believe in me? People wanna die, so they could be free.

    Eigenlijk.. Nu ik erover denk, helemaal niemand. Ik haal mijn inspiratie en bewondering eigenlijk meer bij vrienden en familie.

    Maar anders Gary Lightbody.



    Omdat hij geweldige lyrics schrijft, echt prachtig poëtisch. Heel inspirerend!


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Oliver Sykes, Shayley Bouget, David Bowie, Tim Minchin, Marilyn Manson, Ville Valo, Bam Margera Ellen Degeneres, Ellen Page, Ruki, Hizaki, Mana, Lee Chaerin, Kim Hyun Joong, Kwon Jiyong, Taemin, Takeru, Bill Kaulitz, Tarja Turunen, Amy Hartzler, Alan Cumming, Gackt, Marko Saaresto, Kenneth Nixon, Josh Ramsay, Ronnie Radke,Jyou, Kyo, Sonny Moore, Danny Worshop, Junichi Suwabe.

    Parachutes schreef:
    De zanger van Will & The People, hihi! ;D
    Gewoon omdat hij zich niks van anderen aantrekt en lekker zichzelf is.


    Plus hij heeft echt een geweldige stylo!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    OMG Jonah Hill is geweldig! Johnny Depp in het bijzonder + een hele bups met artiesten en acteurs/actrices. :Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.


    Ryan Gosling <3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Galway schreef:



    Just because she's just such an inspirational person.


    If we had not a soul, music would have created it.


    Life is like a roller coaster. It has its ups and downs. But it's your choice to scream or enjoy the ride.

    Naya Rivera




    x Bitch is flawless
    x Amazing singer, actress and person
    x Great personality and sense of humor.
    x Rolemodel
    x FLAWLESS ANGEL

    Goed een klein lijstje:

    One Direction Omdat ze gewoon heel veel voor me betekenen, ik weet niet precies waarom, maar ze lijken me de meest geweldige jongens ooit, innerlijk en uiterlijk. Ze hebben zoveel meegemaakt, vanaf X-factor en dat hebben ik en andere fans allemaal meegeleefd, en dus is mijn droom ook hun een keer te ontmoeten en te vertellen hoeveel ze voor me betekenen.

    Adam Young van Owl city. Sinds zijn liedje 'fireflies' een hit werd ben ik een grote fan. Ik luister al zijn liedjes, stuk voor stuk zijn ze fantastisch. Hij schrijft liedjes over echte dingen, liefde, een persoon missen, religie, en dat verwerkt hij allemaal in één prachtig liedje. Ik was echt een tijdje vcan slag toen ik niet naar zijn concert in NL mocht, dus mijn doel is om ook nog een keer naar een concert van hem te gaan.

    Shane Dawson hij is een youtuber. Shane heeft heel veel meegamaakt, een moeilijke jeugd, hij had heel veel overgewicht waardoor hij gepest werd. Hij heeft alles verwerkt, en is nu een succesvol youtuber, en is een hele hoop afgevallen. Hij heeft een hoop berijkt en ook hem wil ik een keer kunnen vertellen hoeveel hij voor me heeft betekent.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 10:50 ]


    It's darkest just before the dawn <3

    Jennifer Lawrence, omdat zij absoluut niet fake is.


    Freddy Mercury; just because he is awesome


    FBI U.S.A. story



    This picture just totally made my day.


    This made my whole week,


    And this just made my whole freakin' life.


    Yeah... het is Starkid. Ze zijn gewoon zo vrolijk, en ze geven me inspiratie en energie... Ze stralen gewoon die gestoordheid uit, en zijn gewoon elkaars beste vrienden voor altijd. Ze maken me altijd aan het lachen, zelfs als ik daar geen zin in heb. En Joey, Joe, Brian, Darren: Sexy badasses :'D


    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 10:40 ]


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Bill Kaulitz

    Ik vind het heel knap, ondanks dat hij tot bloedend toe gepest is, altijd zich zelf is geweest. Een van zijn leren heeft een keer tegen hem (en zijn boer Tom Kaulitz) zegt dat hij ze geen les wilde geven. Alleen omdat hij (zij) anders zijn. Ik heb diep respect ...
    En hij is super hot!


    Life is full of fake people

    Jhonny Depp for sure :Y)


    Don't be like the rest of them, darling

    One Direction

    Omdat ze in mijn ogen vijf jongens (nu mannen) zijn die hun droom hebben gevolgd. Ze namen een risico, ze werden de derde maar zijn nu wereldwijd bekend. Ze veranderen door de tijd maar blijven toch ook hetzelfde qua karakter. Ze zien er goed uit, dat geef ik toe. Hun muziek is leuk om naar te luisteren maar met moments wisten ze me echt te ontroeren. Daarnaast ben ik nog nooit zo lang fan geweest van iemand, ook al zijn ze een band.

    Zij hebben me laten zien dat als je blijft geloven in je dromen dat ze uiteindelijk uit kunnen komen als je er maar je best voor doet.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 20:19 ]


    Physics is awesome