• Ik moet morgen samen met een vriendin gymles gaan geven. Kwam die man gisteren mee, eikel. >,<
    Maar het is buiten en we hebben echt geen idee wat we moeten gaan doen. We zitten in Havo 4 en het is een klas van ongeveer 25 mensjes.
    Als jullie een leuk, origineel idee hebben zou dat heeel fijn zijn want we krijgen er een cijfer voor...


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Baseball :3
    Of iets met dansen?
    Als het warm was kon je eventueel volleybal doen met een bal die je nat kan maken?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    RainbowShine schreef:
    Niets doen :Y) -Ik heb een hekel aan gym-


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Haha, volgens mij gaat dit hem niet worden. We hebben echt zo'n klas dat alles fout gaat. Misschien moeten we maar gewoon met z'n allen buiten de regendans gaan doen en zodra het regent in het theater van de school A Nightmare on Elm Street kijken. (:


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Ik heb vorig jaar zumba gegeven maar ik zie dat je dat niet wil doen in jouw klas. Onze laatste les was vorige jaar waterspelletjes en ondanks dat het weer niet echt geweldig was, was het een leuke les.
    Rugby is ook altijd leuk om te doen.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Oke, awesome. (: Bedankt voor alle ideeën. Ik ga even met mijn vriendin overleggen. ;D


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    verstoppertje? Je zet allemaal dingen neer en dan verstoppen maar haha, deden we altijd op de basisschool.


    ailoveejoee.