• Jullie kennen vast wel zulke films.

    Kijken jullie die film dan nog een keer, omdat de film zelf wel leuk is, of niet? =3

    Ik ga er nu één kijken waarvan ik weet dat ik het einde niet leuk vind x'D

    Titanic kijk ik altijd maar tot het stuk waar het schip de ijsberg raakt, vanaf dan is het te zielig haha.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Scandal schreef:
    Als de film goed is, dan wel. Al kijk ik dan soms het einde niet meer. Als hij in het geheel niet goed is, dan niet.

    ligt eraan welke film het is en waarover het gaat dat ik het dan TOCH voor een tweede keer gaat zitten kijken. Maar of ik het volhou is een ander verhaal

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 3:39 ]


    -

    Ja, dat heb ik zovaaaak. Vanaf een bepaald deel vind ik ze gewoon niet meer leuk, net als bij Inglourius Bastards.


    Your make-up is terrible

    Titanic en Phantom of the Opera. Oh en Gladiator
    Ja, die kijk ik. (:

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 9:14 ]


    Not all those who wander are lost.

    Assassin schreef:
    Ja, dat heb ik zovaaaak. Vanaf een bepaald deel vind ik ze gewoon niet meer leuk, net als bij Inglourius Bastards.

    Dat vond ik echt een waardeloze film.

    Fierte schreef:
    (...)
    Dat vond ik echt een waardeloze film.


    Ik vond hem goed, alleen na driekwart vind ik hem vervelend en saai worden. Toch heb ik hem nu al een stuk of 5 keer gezien, zo niet meer.


    Your make-up is terrible

    Nimh schreef:
    Er zijn sowieso maar weinig films die ik 2 keer of meer kijk :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik kan me herrineren dat ik ooit een film met mijn vader was en het ging over een moordenaar die werd veroordeeld voor de elextrische stoel en het was een race tegen de klok om hem vrij te krijgen en uiteindelijk liep het slecht af.(cat)


    SLOAN.

    The Mist heeft echt een vreselijk slecht en dom einde, geld ook voor Nim's Island.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ja, zo'n films ken ik wel. Hoe geweldig de film ook was, als het einde slecht is hékel ik de film echt..


    Bad decisions make good stories.

    JA, ik heb zeker films die ik meerdere keren zie of heb gezien, gewoon omdat ik ze leuk vind ^^

    Oh nee wacht, ik heb geloof ik het topic een beetje verkeerd gelezen xd Ik kijk wel vaker films meerdere keren, maar meestal zijn dit alleen films met een leuk einde. Alleen 'Cirque du freak: The vampires assistent' die vind ik echt een rot open einde hebben, maar toch heb ik m al zeker vier keer gezien, en ben m nu nog eens aan het kijken :3 Gewoon omdat ik het, onlangs het stomme einde, het een leuke film vind, én Josh er in speelt en ik hem sexy vind als bad guy (A)


    Inspiration can hit you any time